andrei_xxl Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 Daca iti pui GPL pe masina trebuie facut ITP-ul din nou? Link to comment
andrew Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 @andrei_xxl: dupa montarea instalatiei trebuie sa mergi la rar pentru omologare - trecerea instalatiei in CIV. Acolo se face doar testul de noxe, nu toata inspectia tehnica. Link to comment
tolin Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 (edited) Daca iti pui GPL pe masina trebuie facut ITP-ul din nou? Faci ITP dublu, pe benzina si pe gaz, la termenul legal. Edited April 10, 2008 by tolin Link to comment
Highlander Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Salut Ma poate ajuta cineva cu un nr de contact al mesterului Alin? Multumesc Link to comment
Shenzhen Posted July 23, 2012 Share Posted July 23, 2012 Mai este activ acest subiect? Sunt interesat de o instalatie de gaz pentru Tico cu butelia in locul rotii de rezerva. As vrea sa am o recomandare de service unde instaleaza la un pret decent. Am gasit saptamana trecuta la 1400 RON dar cred ca e cam mult. Multumesc anticipat Link to comment
zeama Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Incearca la astia cica ar fi cei mai tari http://www.agrom.ro/contact.htm stiu sigur acum citiva ani aveau si butelii toroidale dar erau mai scumpe decit cele laterale.Eu mi-am bagat la ei o instalatie Marini cu butelie laterala si merge impecabil de vreo 65000 km. Daca pui butelia in locul rotii ce faci daca o sa ai pana? Link to comment
matizdepitesti Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Hai sa fim seriosi, cati dintre noi nu au gasit cel putin odata roata de rezerva desumflata, mai ales ca la jantele noastre atunci cand ruginesc, se pierde aer intre cauciuc si marginea jantei. Totusi, daca esti ghinionist si ai nenorocul sa faci pana la drum lung... cam slabe sanse. Pe oras consider ca nu e necesar sa ai roata de rezerva. Link to comment
zeama Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 Sa o luam logic:ce este mai bine sa ai,roata de rezerva sau spatiu in porbagaj (care la Tico oricum nu este),eu am ales roata de rezerva.Si daca in oras faci o pana seara sau noaptea tirziu cind vulcanizarile sint inchise?Ce faci? Link to comment
matizdepitesti Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 In ultima vreme nu am vazut pene complete, adica roata dezumflata total. Nu vreau sa par ipocrit. Dar cand cobori din masina, tragi un ochi pe la roti ca nu dureaza mult, si daca pare vreunul mai moale, decat celalalt atunci iti pui problema. Sunt totusi si vulcanizari care lucreaza noaptea, caci camionagii nu au limita de mers . Link to comment
zeama Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 In ultimii 10 ani am avut 2 pene una imi intrase un ciob de geam securizat in cauciuc si a fost o pana "serioasa",nu mi-am dat seama ca era desumflat cauciucul si am mers asa,noroc ca m-a claxonat cineva din spate,nu aveam cric si rezerva era desumflata,iti dai seama ca am pierdut vreo 2 ore a trebuit sa sun pe cineva sa vina cu un cric si dupa sa ma duc la vulcanizare sa umflu roata.A doua pana mi-a intrat un holsurub de vreo 15 cm in cauciuc nu a fost asa "serioasa" am mers vreo 2 saptamini cu el infipt pina mi-am dat seama.Si eu gindeam la fel ca tine.Intre timp am investit intr-un cric de matiz din Vitan 30 lei si si cind fac presiunea la roti bag un pic si in rezerva. Daca ar fi sa mai bag GPL as proceda la fel:butelie laterala si neaparat roata de rezerva. 1 Link to comment
matizdepitesti Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 (edited) Nasol. Acum stii vorba aia "de ce ti-e frica nu scapi", probabil de asta am avut norocul sa nu fac pana. Inca. P.S. La urma urmei fiecare e liber sa faca ce doreste.. Edited July 28, 2012 by matizdepitesti Link to comment
mx81 Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 In Romania roata de rezerva este obligatorie . Cind am pus GPL a pus toroidala . Pentru pana am luat un compresor si doua tuburi de spray pentru pene . Intr-o noapte am patit-o ! O groapa si am strimbat janta . Noroc chior ca nu s-a desunflat si a doua zi am gasit o vulcanizare . Solutia a insemnat o roata ingusta de la un Spark . Incape unflata in portbagaj fara sa consume tot spatiu . Recomand . Link to comment
tractoristu Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Mai este activ acest subiect? Sunt interesat de o instalatie de gaz pentru Tico cu butelia in locul rotii de rezerva. As vrea sa am o recomandare de service unde instaleaza la un pret decent. Am gasit saptamana trecuta la 1400 RON dar cred ca e cam mult. Multumesc anticipat eu am pus pe prelungirea ghencea nr. 55 , cu toroidal cereau 1200 ron , dar alege varianta in portbagaj e mai ieftina si pastreazati roata de rezerva ! daca portbagajul devine mai mic , cari ceva pe scaunele din spate ! alte detalii pe privat 1 Link to comment
atomicdwarf Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Vreau sa spun ca inceputul a fost mai greu... si pt ca mesterii sunt romani a trebuit sa o reglez de vreo 20 de ori in 5 zile serios.In cele din urma mi-a reglat-o un mecanic de cartier si acum merge brici. Instalatia a costat 8,8 mil cu tot ce trebuie la autogas romania. Acum am setat-o pe consum , are demarajul mai lenes dar la inceput cand am pus-o, aia o reglasera de nu simteai diferenta intre gaz si benzina , doar ca atunci consuma 9-10 % si nu era nici o afacere. In mare eu zic ca merita investitia mai ales ca eu unu merg 100-150 km zilnic. spune-mi si mie la ce mec de cartier ai reglat-o,ca eu de cand o tot reglez tot 9%-10% consuma.Daca reduc mai mult nici macar nu mai pleaca de pe loc,da in nas. Link to comment
sorin97 Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Salutare tuturor Cam de 3-4 luni sunt posesor de ticozaur din 2000, modelul e2 care are si motoras pas cu pas sau IAC si, mai nou, am o problema. La inceput, singura problema pe care mi-o facea era faptul ca trebuia sa o sprituiesc la pornire pret de ccca 1 minut - altfel imi murea motorul dupa ce o porneam -, in rest, mergea fara probleme. Datorita faptului ca merg zi de zi cel putin 200 de km, n-am avut de lucru si m-am dus sa-i montez o instalatie de GPL, noua. Partea cea mai proasta ii ca, dupa ce i-am montat instalatia gpl, pe gaz mi se tura la relanti ca naiba, iar pe benzina imi mergea ok. Oamneii unde am montat instalatia au spus ca masina este de vina si ca ei ei si-au facut treaba bine. Dupa cateva zile de chinuri si de teste, din ce am inteles de la un mecanic, ar fi decuplat motorasul pas cu pas sau IAC-ul, si ca acum merge bine atat pe gaz cat si pe benzina. Are cineva habar daca este posibil asa ceva si daca da, ce urmari ar putea sa aiba decuplarea IAC-ului? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now