ZLI Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 (edited) avantaje si dezavantaje nu as dori sa formam doua tabere fiecare cu a lui. Cat mai obiectiv, si fara sa repetam aceleasi defecte sau calitati la nesfarsit. -tico are centrul de greutate mai jos - incarcarea pe punti in timpul franarii este mai aproape de 50/50 , si probabil ca se rastoarna mai greu in curbe (daca nu are o bara stabilizatoare mai rigida) -tico are raportul intre putere si greutate mai mare, deci accelereaza mai bine -matiz e mai confortabil, mai spatios, soferul are o pozitie mai buna la volan -matiz e mai sigur in cazul unui accident Va urma Edited May 17, 2005 by ZLI Link to comment
VAXXi Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Matiz are injecţie (avantaj şi dezavantaj), Tico are carburator (avantaj şi dezavantaj). Link to comment
andreib Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Matizul e inalt, centru de greutate sus, ingust si usor de rasturnat . Stabilitate redusa datorata inaltimii mari si latimii mici cat si supensiilor tari si prost concepute. Demaraj greoi(in comparatie cu Tico). Consum mai mare decat la Tico. Acum + uri: Mai mare si mai spatios, conceptie mai moderna a interiorului(bord mult mai frumusel). Dotari mai numeroase (SE, SE Power etc...) Confort sporit. Caroserie de conceptie mai noua, design mai frumusel si rezistenta sporita la impact. Link to comment
Satori Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Matiz are injecţie (avantaj şi dezavantaj), Tico are carburator (avantaj şi dezavantaj). Si Tico poate avea (pseudo)injectie, din cate am inteles. Link to comment
Shenck Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Stabilitate redusa datorata inaltimii mari si latimii mici cat si supensiilor tari si prost concepute. Sta mai bine matizul decit tico in curbe. peste 80% din ticourile din .ro sint coreene Prseudo injectia asta la tico a mincat 3 cai. S"> Link to comment
tico_RS Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 un alt avantaj inexplicabil pentru mine doar prin prisma greutatii usor mai mari a matizului, este de ce motorul de matiz cade relativ mai repede decat cel de tico, desi teoretic are mai multe masuri de protectie din ecm, spre exemplu limitarea electronica, functie inexistenta la tico. desi se incadreaza cam in acxeeasi clasa, ele se adreseaza unor segmente usor diferite, matizul este o masina ieftina, care se hodorogeste repede dar poti sa tragi de ea mult si bine fara sa bagi un ban ( am avut un matiz la firma care 40k km nu a vazut revizie si nu dadea fum, nimic...) care ofera o echipare variata, fata de tico, o masina extrem de fiabila, cu un demaraj net superior, consum semnificativ mai mic, mult mai stabila decat matizul dar destul de rigida, poate un pic prea rigida, si cu un nivel de echipare de-a dreptul spartan. in privinta sigurantei sunt aproximativ egale. poate tico se sifoneaza mai tare, dar protectia pasagerilor este foarte buna pentru o mini-citadina, dispunand de bare de protectie in usile fata si de elemente deformabile ( in bara spate are niste chestii gen fagure din tabla pentru a absorbi socul unei lovituri in spatele neramforsat)... avantaj? al matizului: acum respecta euro 3 apropo: nu am auzit de pseudo-injectie la tico, doar de tico pe benzina fpb Link to comment
alx Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 eeeh... pseudo e existenta lui... ia zi nene satori, ce e PSEUDOinjectia? Vroiai cumva mataluta sa spui ca au fost cateva ticouri cu injectie (at se poate de reala)? Link to comment
Shenck Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 cele euro2, care au in+ sonda si injectie monopunct. Link to comment
alx Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Io nu te intrebam pe tine... Si... din cate stiu eu... tico a avut injectie MULTIpunct, cat a avut, si era exact motorul de pe matiz. Noi avem printre noi vreun astfel de posesor? Link to comment
Shenck Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Da, avem (Sorineta), e primul TICO d'asta care l-am vazut pe viu. Continuarea discutiei AICI Link to comment
Satori Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 eeeh... pseudo e existenta lui... ia zi nene satori, ce e PSEUDOinjectia?Vroiai cumva mataluta sa spui ca au fost cateva ticouri cu injectie (at se poate de reala)? (pseudo)injectie este caracterizarea exacta pe care mi-a dat-o singurul posesor de tico cu perfuzie (sau, cel putin, care pretinde ca are asa ceva) pe care il cunosc. nu am vazut vreunul si nu pot sa ma pronunt. posesorii ar trebui sa stie mai bine. ai (pseudo)inteles? Link to comment
Zetics Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 Adica voi ziceti ca se ezista Tico cu injectie? pai ala ar trebui sa zboare, la vreo 52 CP cit are motorul de Matiz! Link to comment
andreib Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 Pe tico a existat un motor pe injectie MONOPUNCT, deci nu cine stie ce imbunatatire fata de carburatie, si tinand cont ca respecta si norme Euro2 cred ca e si mai puturos. Tico cu injectie de matiz inca nu am vazut dar cred ca e cam greu, ar trebui adaptata galeria de admisie ca nu ar incapea sub capota . Link to comment
Shenck Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 3 cai mai putin la asta cu injectie decit la cel pe carburatie. Comaprat talonu meu cu al lu' Sorineta Link to comment
laurentziu83 Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 Da ia spuneti-mi si mie ticolosilor daca voi aveti probleme cu schimbatorul de viteze sau cu amortizoarele. Ca eu n-am auzit inca de problema asta la tico si doar e aceeasi cutie de viteze. Link to comment
FLEX Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 Matiz e mai sigur. PUNCT. Motivul pentru care Tico n-a putut fi comercializat in Europa de Vest a fost exact foarte slaba siguranta pasiva a masinutei. Tico consuma mai putin. PUNCT. Restul e poezie Link to comment
pesteimputit Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 tico: mai jos pozitie de condus mai buna (parerea mea) consum mai mic mult mai agera piese nitel mai eftine La matiz nu gasesc decat un avantaj are mai mult spatiu interior... Link to comment
Shenck Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 TICO - vizibilitate mai buna MATIZ - Destul de neplacuta senzatia de obturare camp vizual data de stilpii din fata Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Mai baieti, asta-i aruncata de dusmani! > Va zic io, amindoua sint bune! Link to comment
Guest Mecmar Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 MATIZ - Destul de neplacuta senzatia de obturare camp vizual data de stilpii din fata <{POST_SNAPBACK}> Perfect de acord! Link to comment
hitman Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 (edited) Matiz: tot felul de probleme mici in perioada de garantie: ba amortizoarele sint zgomotoase si cedeaza, sau caseta de directie, sau cutia de viteza nu te lasa tot timpul sa treci de la 3 la 2. Toate astea probabil sint 'romanisme', adica daca aveai piese ca lumea poate nu cedau. Tico: nu am auzit de problemele astea, adica au fost (si sint) foarte fiabile. Portbagajul cam mic, gen torpedou ( ) Edited May 19, 2005 by hitman Link to comment
Satori Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Daca la Matiz vi se par incomozi, sa nu va luati Kalos. Link to comment
FLEX Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Si nici o masina cit de cit moderna, mai toate au montantii A avansati; mie imi place foarte mult senzatia de aerisire vizuala generata de parbrizul avansat, dar la virajele stinga obturarea e destul de mare, intr-adevar. Link to comment
Satori Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Mai rau! Sa vezi ce se intampla la trecerile de pietoni! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now