ursul_bipolar Posted February 15, 2017 Author Share Posted February 15, 2017 Senzor pozitie ax came. Urmeaza sa il pun. Link to comment
ursul_bipolar Posted March 7, 2017 Author Share Posted March 7, 2017 (edited) Am schimbat azi senzorul ax came - Multumesc mult Tudor (buburuza vesela) pentru indrumari!!! Cel vechi: Timp de lucru aprox 30 min, se scoate prin rotire stanga-dreapta. Mai mult timp am pierdut sa pun siguranta de pe conector la loc. Am dat si cu spray de contacte pe pinii cablajului si l-am curatat bine. Masina a pornit imediat, sa vedem daca pornirea greoaie cu motorul cald mai apare. Nu se pune problema sa cureti acest senzor pentru ca el este scufundat in ulei. In alta ordine de idei masina a primit si stergatoare OEM la pretul de 63 lei ambele care sterg f bine deocamdata. Daca e cineva interesat ii pot da codurile. S-au potrivit perfect! Edited March 7, 2017 by ursul_bipolar Link to comment
ursul_bipolar Posted April 4, 2017 Author Share Posted April 4, 2017 Dupa schimbarea senzorului de la axa cu came problema nu s-a rezolvat. Datele problemei: - intotdeauna pornit dimineata perfect; - mers oprit/pornit, stationat din nou oprit/pornit, cateodata porneste mai greu, trebuie tinut mai mult contactul si de f putine ori porneste la a doua cheie fara probleme; - cand apare problema sa simtevca se chinuie sa porneasca; Sa fie vreun contact imperfect? Sa fie bateria? Sa fie senzorul de la arborele cotit? Orice idee mi-ar fi de mare ajutor. Nu e o problema grava, masina merge bine dar ma sacaie sa stiu ca e acolo. Link to comment
ches Posted April 4, 2017 Share Posted April 4, 2017 Problema cu partea electronica din contact sau cu partea de imobilizator? Invarte cand dai la cheie sau nu? Poti sa imbraci in folie de aluminiu partea de plastic a cheii ca sa vezi daca si la rece comportamentul la cald este ca atunci cand nu vede cheia. Link to comment
ursul_bipolar Posted April 4, 2017 Author Share Posted April 4, 2017 De fiecare data invarte motorul. Link to comment
vrazvanc Posted April 4, 2017 Share Posted April 4, 2017 #53 si eu patesc la fel, dar primavara si toamna; cred ca e ceva legat de temperatura de afara. Am inlocuit IAC si degeaba. Urma sa schimb senzorul de temperatura (cel pentru ECM), dar am lasat-o balta. Am vazut ca au existat mai multe cazuri asemanatoare. Link to comment
ursul_bipolar Posted April 4, 2017 Author Share Posted April 4, 2017 Parca sa zic ca atunci cand e mai rece afara se intampla mai des. Link to comment
vrazvanc Posted April 4, 2017 Share Posted April 4, 2017 Undeva ~20-25 grade. Daca tot te-ai apucat sa schimbi senzori, incearca sa-l schimbi si pe ala de temperatura si daca ai rezolvat problema, il schimb si eu sa scap Am citit pe diverse forum-uri ca 'cica' senzorul ala da informatii eronate ECM-ului cand motorul este cald si de aia se intampla asa. Incearca sa cauti pe Google "porneste greu la cald", ce-i drept sunt multe motoare diesel, dar nici la noi nu prea mai avem ce sa schimbam. E ieftin senzorul (pana in 30 de lei cand m-am uitat eu), mai greu de ajuns la el, asa mi s-a parut mie cand am vrut sa-l deconectez. Link to comment
ursul_bipolar Posted April 4, 2017 Author Share Posted April 4, 2017 Multumesc! Verific. Link to comment
vrazvanc Posted April 4, 2017 Share Posted April 4, 2017 Nu sunt mecanic, sa nu arunci cu rosii in mine E doar o presupunere. Si nu in ultimul rand, frumoasa masina. Sunt invidios pe km. Link to comment
Geo_ZGA Posted April 4, 2017 Share Posted April 4, 2017 Senzorul de temperatura nu prea are treaba... porneste masina si cu el defect. El citeste temperatura aerului din admisie, sa stie cum sa faca amestecul. Am mers o perioada cu el defect, dadea constant -40 grade (parca) ) Masina pornea ok. Cel putin la Cielo asa e, poate la Spark e altfel, dar ma indoiesc. Link to comment
vrazvanc Posted April 4, 2017 Share Posted April 4, 2017 Eu ziceam de cel pentru lichidul de racire. Link to comment
claud20012 Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Eram curios de rezultat. Si eu aveam problema asta de noua: pornea mai greu la cald cand era aerul umed. Link to comment
ursul_bipolar Posted April 5, 2017 Author Share Posted April 5, 2017 Ii gasim o rezolvare pana la urma. Cine vrea un zenzor de la axa cu came sa-mi spuna. E cel pe care l-am.dat jos. Link to comment
vrazvanc Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Acum am vazut ca nu am specificat deloc despre care senzor de temperatura vorbesc. Am vrut sa zic de cel pentru lichidul de racire, pentru ECM (nu cel pentru acul din bord). Scuze, Geo Link to comment
ursul_bipolar Posted May 26, 2017 Author Share Posted May 26, 2017 Dupa aproape 9 ani s-a ars primul bec... pe faza scurta. Le-am inlocuit pe ambele cu Narva H4 Range+, 12V, 55W, f multumit de lumina lor. Cost 30 lei.. ambele. Link to comment
ursul_bipolar Posted November 26, 2017 Author Share Posted November 26, 2017 (edited) 49200 kmp. Gandacul a suferit niste cosmetizari pt ca rugina incepuse sa-si faca simtita prezenta la aipile spate si fata. Asa ca, s-au curatat, s-a terosonat, ceruit si vopsit integral. In praguri s-a bagat ceara lichida. Pe canturile aripilor fat/spate s-a dat cu mastic pentru a preveni efectele neplacute ale pietrelor. Total distractie 1700 lei. Preventiv a schimbat si bateria care avea deja 4 ani cu banner 40ah si 330 curent de pornire cu bornele orientate corect pt spark, 178 lei u montaj si garantie 2 ani. Odata cu venirea frigului a inceput si problema cu pornire la cald. Urmeaza schimbul de ulei si lichid de frana. Sper ca impreuna cu Tudor sa ii dam de cap la problema asta. Si cateva poze dupa ce am bibilit cateva la ore la ea azi sa scot urmele de la operatiunea de mai sus. Edited November 26, 2017 by ursul_bipolar Link to comment
Corneda Posted November 26, 2017 Share Posted November 26, 2017 Nasoala treaba cu rugina. Totusi astea mici au protectie cat de cat ok, nu prea am vazut ruginite. A mai avut vreodata interventii la caroserie? Link to comment
ursul_bipolar Posted November 27, 2017 Author Share Posted November 27, 2017 (edited) Nicio interventie, vopsea originala, tabla intacta. Din pacate nu au nicio protectie, tabla in zonele critice este destul de expusa. Mi s-a confirmat acolo unde am facut reparatia ca au venit mai multe cu aceeasi problema. Acum este ce trebuie, aper sa tina. Si mai e ceva, masina nu a prea mers o perioada de 2 ani, din vara lui 2008 pana acum are doar 49k km si putin. Cred ca si asta si-a spus cuvantul. Edited November 27, 2017 by ursul_bipolar Link to comment
ursul_bipolar Posted December 6, 2017 Author Share Posted December 6, 2017 New engine blood Link to comment
ursul_bipolar Posted December 9, 2017 Author Share Posted December 9, 2017 Gata si revizia. Schimb ulei, filtru de ulei mann, saiba. Am schimbat si lichidul de frana ca se facusera 2 ani, ate dot 4 sl. Pus testerul totul in regula, verificat roti, jocuri, nimic, totul in regula. Km 49300. Link to comment
ursul_bipolar Posted December 11, 2017 Author Share Posted December 11, 2017 RCA pe un an la Asirom cu B8 (mostenit de la lancer) 280 lei. Inainte de mostenire aveam B3. Link to comment
ursul_bipolar Posted November 15, 2018 Author Share Posted November 15, 2018 In cartea masinii spune ca distributia se verifica la fiecare 2 ani si se inlocuieste la 6 ani sau 90k. Sunt persoane care spun ca distrubutia trebuie inlocuita la 3 ani. Eu am schimbat distributia cu pompa de apa si tot tacamul in Iunie 2015, totul pe original. De atunci am facut aproape 10k. Este necesara schimbarea distributiei? Am atasat si pagina din manual unde se specifica verificarea si inlocuirea distributiei. Link to comment
vrazvanc Posted November 15, 2018 Share Posted November 15, 2018 Eu am tinut-o 5 ani si 20k km. Arata bine, cu exceptia une mici crapaturi pe partea cu dintata. Nu as schimba-o in locul tau, dar tu hotarasti cum crezi ca e mai bine. Link to comment
Corneda Posted November 15, 2018 Share Posted November 15, 2018 (edited) Eu am schimbat-o la 6 ani și 35k km, în 2014. Următoarea schimbare 2020 daca nu fac 60k km (prag pentru mine) până atunci. Tura asta am deja 51k km cu ea. Edited November 15, 2018 by Corneda Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now