cris06 Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 In 10 min nu se incalzeste Dieselul la relanti nici cu apa fiarta in motor! . Bine ca ai rezolvat cu ambreiajul. Link to comment
Corneda Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 (edited) Poti incerca cu o soseta umpluta bine cu silicat pentru asternut de pisici, din magazin, plasata unde este umezeala, pentru a absorbi . Edited November 30, 2017 by Corneda 1 Link to comment
big2shae Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Da, sau arunci 2kg de orez. Peste noapte apar 2-3 chinezi care suflă acolo până se usucă . 1 1 Link to comment
KumKum Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Aspirator umed/uscat, aspirat cat se poate apoi sters cu lavete/cârpe(ceva care să absoarbă apa bine) pornita căldura pe maxim setat să bată pe la picioare si deschis puțin un geam din spate să iasă umezeala. Alta variantă, o aerotermă micuță ceva de genul https://altex.ro/aeroterma-simbio-sb-nsb200c-2-trepte-de-putere-2000w/ Trimis de pe al meu VIE-L29 folosind Tapatalk 1 Link to comment
Viktor Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Avind in vedere ca defilam in sezonul rece optez pentru varianta cu ridicarea mochetei si uscare rapida pina la tabla si asta, nu inainte de a remedia problema. Pina una alta, o pereche de ciubote la indemina pentru cine doreste sa calatoreasca la clasa a-I-a. Link to comment
florinellll Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Exista dezumidificatoare electrice care chiar isi fac treaba In cateva ore o face "iasca sau zadara" daca stiti ce e aia Link to comment
Dj_Dark Posted December 1, 2017 Author Share Posted December 1, 2017 Momentan am folosit cam jumatate dintr-un sul de-ala mare de servetele de maini si am tot pus intre covoras si mocheta, cel putin la suprafata s-a uscat, o sa tot mai rulez pana scap de tot. Am tinut si caldura la picioare, o sa mai tin. De desfacut mocheta e complicat, trebuie desfacute multe plastice ca sa ajung sub ea. Partea cea mai proasta este ca nu am descoperit pe unde a intrat, am desfacut sus si drenajul e la locul lui, nu e de-acolo. Am turnat apa in trapa si curge pe jos pe la aripa, deci furtunasul e intreg. Mai e o varianta sa fie de jos pe unde iese capatul, am inteles ca este un cauciuc acolo si este posibil sa se fi tras capatul furtunului in interior, o sa vad cand dau contraaripa de plastic jos. Si , din ciclul, cand se strica, se strica, aseara nu a mai plecat aeroterma. De vre-o luna avea un scartait la plecare, acum nu a mai vrut sa plece. Am desfacut-o si binenteles ca se invartea greu, am dat cu WD 40 si am mai deblocat-o, acum merge si nici nu mai scartaie, sper sa tina pana la primavara ca nu am nici un chef sa inlocui motorasul pe vremea asta, am mai facut operatiunea asta acum 2 ani si a tinut pana acum. In rest, merge ) Link to comment
Dj_Dark Posted December 2, 2017 Author Share Posted December 2, 2017 Azi am incercat sa desfac contraaripa dreapta insa fara succes in timpul alocat, este mult prea mare si trebuie desfacute si 2 scuturi de sub ea, drept urmare am renuntat. O sa imi aloc mai mult timp data viitoare. Si fiindca nu am mai pus poze demult, uite 2. Link to comment
Viktor Posted December 3, 2017 Share Posted December 3, 2017 N-o fi cu totul alta problema ce nu are legatura cu trapa ? Scurgerile de sub grila sa zicem ... Link to comment
Mihai.Ionita Posted December 3, 2017 Share Posted December 3, 2017 Sau pe la filtrul de polen cumva? La passat b5.5 când se duce o garnitura de-acolo de la filtru se uda mocheta din dreapta, si culmea, calculatorul de comfort e acolo Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk Link to comment
Dj_Dark Posted December 5, 2017 Author Share Posted December 5, 2017 (edited) M-am gandit si la varianta asta, oricum am desfacut contraaripa, am scos o gramada de moloz de-acolo, in primavara urmeaza stanga fiindca sigur e la fel. Din ce am vazut eu nu prea are cum sa intre pe la grila dar nu exclud, oricum am defacut finitiile de pe partea dreapta si am ridicat mocheta, am sters tot pe-acolo si astept prima ploaie sa vad unde se mai umezeste, nu am mai pus plasticele la loc sa am vizibilitate si voi urmari daca vine dinspre usa (acolo era buretele cel mai umed si se vad si urme pe el) sau dinspre gura aerotermei din consola. Am turnat vre-o 500 ml de apa pe sus pe la trapa si curge prin gaura care trebuie in exterior, nu pare sa se infiltreze de-acolo vom vedea. Si acum una din ciclul, nu se mai termina odata problemele Sambata dimineata cand am plecat de la munca din tura de noapte mi s-a aprins pom de craciun in bord. DSC, ABS si senzor placute. A parut dubios ca s-au aprins toate odata mai ales ca pe la ora 1 noaptea am mers cu masina si totul era normal. A, si nici alarma nu mai facea bip la armare/dezarmare. Dupa o scurta investigatie (si dat ambii senzori de ABS fata jos si curata/verificat mufe, fire) am descoperit cauza, atasez o poza care face cat 1000 de cuvinte Prin filonul ala treceau firele de ABS si senzor placuta stanga fata, incalzirea electrica auxiliara si cele 2 supape de expansiune de pe circuitul de racire. Doar 2 mai erau intregi, insuficient sa mai functioneze vreunul din subansamblurile mentionate. Plus firul de la goarna alarmei, chiar ma mir ca nu s-a ars nici o siguranta in tablou. S-au lipit frumos si totul a revenit la normal. Edited December 5, 2017 by Dj_Dark Link to comment
Dj_Dark Posted December 5, 2017 Author Share Posted December 5, 2017 Da, numa' ca gri si fara par pe coada . La ce dezastru a fost acolo a fost animal mare. Link to comment
Geo_ZGA Posted December 5, 2017 Share Posted December 5, 2017 Pai nu mai ai dracia aia cu ultrasunete? A mea vad ca isi face treaba... la cateva luni ii mai modific putin frecventa, ca incep sa se obisnuiasca. Link to comment
Dj_Dark Posted December 5, 2017 Author Share Posted December 5, 2017 S-a stricat de vre-un an, o sa o iau acasa sa o desfac sa vad ce are, acum sunt motivat Link to comment
Salex Posted December 5, 2017 Share Posted December 5, 2017 La ce ti-a facut acolo ... eu as pune direct dinamita ! Link to comment
Viktor Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 Haidi-ti bre ... le e si lor foame ... Rugati-i si voi cite o buca' de slana, parizer, salamuri pe ici-colo sa se dezobijnuiasca de halit cabluri, si naiba ... Link to comment
Dj_Dark Posted December 6, 2017 Author Share Posted December 6, 2017 Da ai dreaq si sa se obisnuisca sa vina tot timpul, cu tot neamul eventual Link to comment
Geo_ZGA Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 Pai asa fac, trimit unul la inaintare si daca e in regula, vine tot neamul... e nasol cu sobolanii. Mai era un spray care se dadea pe cabluri, cica nasol la gust pt ei, ca sa nu mai roada. Dar nu l-am probat. Link to comment
Viktor Posted December 10, 2017 Share Posted December 10, 2017 Am vazut motor suflat cu spray anti-rozatoare si ii ca naiba, atrage praful si formeaza un jeg de toata frumusetea. La un motor ceva mai tinerel unde nu se mestereste ci doar se verifica lichidele din cind in cind spre ex mai e cum e, insa unde se mai trage la cheie ... iti trece chefu' prin "clei-ul" ala. Uricioase rozatoare. Link to comment
Dj_Dark Posted December 10, 2017 Author Share Posted December 10, 2017 (edited) Si update, am vazut pe unde intra apa in masina, pe sub chederul de la usa dreapta in coltul din fata. Nu stiu cum, de ce..etc.. dar dupa ploaia de ieri se vede apa acolo. Probabil e apa care se scurge pe langa rama usii si acolo e un punct unde intra. Exista 2 chedere, unul pe usa, altul pe rama, sa vad cum reuseste sa treaca de ambele. Edited December 10, 2017 by Dj_Dark Link to comment
Viktor Posted December 11, 2017 Share Posted December 11, 2017 (edited) N-are joc din balamale usa respectiva ? Edited December 11, 2017 by Viktor Link to comment
Geo_ZGA Posted December 12, 2017 Share Posted December 12, 2017 Eu am problema asta de multi ani, masina luata noua, fara accident pe partea aia, fara joc in balama... mereu intra apa pe la cheder, pe jos. Dupa N chedere schimbate, m-am obisnuit cu ideea... Link to comment
Viktor Posted December 12, 2017 Share Posted December 12, 2017 (edited) Scoti chederul, iei o bucata de lemn si un ciocan mai potrivit asa si din interior ciocanesti (cu ajutorul lemnosului) catre exterior rama in care se aseaza chederul pentru o etansare mai sanatasa. Probabil sa trebuiasca de jur-imprejur ciocanita o idee ca greu de spus de la baza ii problema ori se prelinge de ceva mai sus. Iote acile topingu' caleasca cu umbrela. Edited December 12, 2017 by Viktor Link to comment
Costi VLN Posted December 12, 2017 Share Posted December 12, 2017 Verifica daca folia antipraf dintre usa si fata de usa e lipit. De obice i asta i problema,sau chederul... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now