Jump to content

Ulei Revizie


Recommended Posts

Vreau sa fac o revizie la un Aveo 2007, 1,4 16v, 69 kw si toți vânzătorii de piese imi dau 5l de ulei ca cica intra 4.5 l in mașina dar în cartea mașinii scrie clar 3,75 inclusiv filtru de ulei. Am sunat la o reprezentanta care mi-a zis ca intra 4 l. Acum eu pe cine sa cred...? La ultima revizie "specialiștii" mecanici cu calculatorul in fata au insistat sa bage 4.5 l in mașină si m-am trezit cu scurgeri pe la garnitura capacului culbutorilor (poate aste e cauza???). E cineva care sa imi spună cat ulei intra in mașină?

 

Aaaaaaaaa...si vreau sa schimb si cureaua accesorii....pe net gasesc curea transmisie trapezoidala si curea transmisie cu caneluri... de care sa iau?

 

Mulțumesc!

Link to comment

3.75 L, deci un bidon de 4L este suficient, iti mai ramane si de o eventuala completare.

 

Pentru curea de accesorii, ai nevoie de cea cu caneluri, atentie insa, sunt 2 dimensiuni, in functie de nivelul de echipare al masinii, adica, are sau nu AC. Pt modelele cu AC, trebuie cureaua mai lunga... 1873mm lungime.

Link to comment

Pe care un mecanic ar trebui sa o foloseasca in loc sa creada orbeste un calculator.... pe bune...la ultima revize era sa ma si bata mecanicul cand i.am zis ca intra 3.75l de ulei. "Cum dom'le daca aici scrie 4.5????" M-iam zis ca stie mai bine, doar asta face toata ziua...

Link to comment

Un mecanic la care o informatie de pe un calculator este mai credibila decat ce ii spune direct constructorul masinii (in cazul tau, joja) mie mi-ar ridica semne de intrebare. Daca era asa de scrupulos, nu dadea crezare unei informatii aparute cine stie de unde ci ar fi consultat cartea de service a masinii. Putea sa o citeasca si in format electronic, daca tot era asa de pasionat de calculatoare. Caz in care, evident, ti-ar fi dat dreptate.

 

Mersul cu prea mult ulei poate sa dauneze datorita supra-presiunii generate in sistem. Pierderile pe la capac sau alte garnituri sunt cele mai "usoare" urmari.

Link to comment

Deci acei 700 ml in plus pot dauna grav? Am oricum pierderi si pe la simeringul de la axul cu came pe care o sa il inlocuiesc cu distributia. Alte probleme grave pot aparea? Mentionez ca de 30 000 km merg cu 4.5 l de ulei ( acelasi service ). Alte simptome altele decat acele sxurgeri nu are masina...

Link to comment

Normal ca surplusul de ulei (prin marirea presiunii) solicita garniturile si simeringurile si (scrie in manual) poate distruge catalizatorul. Scoate urgent surplusul de ulei!

Link to comment

Ok...ms

Tocmai mi-am dat seama... de ceva timp rulmentul de presiune suiera cand calc ambreiajul...poate avea vreo legatura?adik vreo pierdere de ulei pe la un simering din spatele motorului?

Link to comment
  • 3 weeks later...

Update: schimbat distributia cu pompa de apa, garnitura capac culbutori... simeringurile nu a fost nevoie... mecanicul a zis ca nu pierde "pic" de ulei pe acolo...

Problema e alta... inainte de distributie auzeam la relanti un suierat la rece in partea din fata a motorului (adica partea dreapta a masinii) pe care il puneam pe seama pompei de apa neschimbata pana acum DAR il aud in continuare... singura cauza pe care o vad e cureaua accesorii pe care nu am schimbat-o. Poate fi si altceva mai grav???Cand am luat masina de la service nu am observat deoarece motorul era cald.

Edited by KzN
Link to comment
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...