florinellll Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 Am pompa Hepu de vreo 7 ani pe masina (da, stiu, era bine sa o fi schimbat...), fara probleme. Dar... e f posibil sa fi scazut calitatea in ultimii ani. A mea, pe Leghii are peste 300.000 km Link to comment
Dj_Dark Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 (edited) Si a mea de pe vechiul motor de espero are 2 distributii si ar fi trebuit sa o schimb pe a treia. Vom vedea, ideea e ca mie nu mi-a placut calitatea constructiei, parca se vede la ochi ca nu mai e ce a fost, elicea aia metalica si firava nu imi inspira incredere, la cele vechi parca era diferita. Asta pare facuta avand economia in minte, ceea ce nu duce niciodata la ceva bun. Ah btw, cred ca mai am un hepu de-ala vechi nou nout pentru 15 16v prin garaj, ia sa o caut sa ii fac cateva poze Edited February 28, 2018 by Dj_Dark 1 Link to comment
SAR Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 +1!în ceea ce privește pompele Hepu. Nu mai sunt ce-au fost odată. Acum merg pe SKF Aquamax. Link to comment
Viktor Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 (edited) Mecanicul mi-a spus ca trebuie sa fiu atent cu pompele de apa, sa nu fie fabricate cu mai mult de 1 an inainte atunci cand este montata, altfel nu vor fi fiabile. Au data fabricatiei stantata ? Ori trebuie stat linga banda sa n-apice a o ambala ... ) Edited February 28, 2018 by Viktor Link to comment
cris06 Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 Lasati topicu' omului cu pompele astea... Intrebare: de ce ai luat piesele la dublu? Link to comment
Viktor Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 (edited) Da chiar. Ia mutati-va voi acilea cu pompele voastre.! Edited February 28, 2018 by Viktor Link to comment
florinellll Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 (edited) Lasati topicu' omului cu pompele astea... Intrebare: de ce ai luat piesele la dublu? Pozele sunt facute cu telefon camera dubla Edited February 28, 2018 by florinellll Link to comment
Mihai.Ionita Posted February 28, 2018 Share Posted February 28, 2018 [emoji23][emoji23] Am dat comanda cu un prieten, isi face si el un c20ne de pus pe cielo, doar ca-l urca stock. Aceeasi poveste cu electronica, se păstrează ecu de cielo Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk Link to comment
Mihai.Ionita Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 Se lucrează Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk Link to comment
Dj_Dark Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Eu am frica de scripeti de-aia, ultima data cand am folosit unul era sa scap motorul pe jos, m-am c..t pe mine de frica. Hai, baga mare ca eu o scot pe-a mea in 2 saptamani Link to comment
cris06 Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 De ce nu deconectezi bornele bateriei? Link to comment
Mihai.Ionita Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 S-au deconectat si bornele putin după ce a iesit motorul. Din pacate n-am reușit sa il pornesc. M-am batut azi-noapte la 4:30 cu ordinea de aprindere si avansul. Am reusit maxim s-o fac sa detoneze in loc sa aprinda ptr putere, apoi am mers in partea gresita cu mutatul fiselor si am renuntat. Revin vineri si atunci o fac sa porneasca Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk Link to comment
Dj_Dark Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 E cu bobina dubla sau cu delco? Link to comment
Mihai.Ionita Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 (edited) Delcou are. Am găsit si problema. Eu aveam ordinea de aprindere imprumutata de la un cielo, axa cu came de pe motor are crestatura pentru delcou copiata de pe una de cielo. Doar ca azi-noapte n-am mai vazut ca delcoul sta la un unghi cu totul diferit Espero: Cielo: Dadeam scanteia undeva intre evacuare si admisie, in loc s-o dau dupa compresie. Azi n-am mai putut sta, revin si ii dau de cap vineri Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk Edited March 11, 2018 by Mihai.Ionita Link to comment
Dj_Dark Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 (edited) La delco presupun ca stii, dar totusi spun Pui motorul la PMS (masori cu surubelnita in gaura de bujie daca nu ai acces la semnele de distributie) si vezi unde e luleaua din delco in dreptul carui pin de la capac. Ala trebuie pus la pistonul 1 sau 4. Pui la 1 sa zicem si cablezi in sens antiorar 3-4-2. Daca nu merge inseamna ca ala e nr 4 deci pui nr 1 la 180 de grade si repeti 3-4-2. Din pozele puse de tine pare ca erai decalat cu fix 90 grade, adica un exact un timp. Edited March 11, 2018 by Dj_Dark Link to comment
Mihai.Ionita Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Ma uit la came la pistonu 1 si vad daca e pe compresie sau pe evacuare, dupa ce-l aduc sus. Asta o sa fac, am vrut varianta usoara, sa le pun si sa mearga. Nu s-a putut Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk 1 Link to comment
florinellll Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Ce diferenta este ca putere comparativ cu al masinii? Link to comment
Mihai.Ionita Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Teoretic, 20seh-ul are 129cp, mai decomprimat si cu came mai blande. Britanicii zic toti ca ajungi undeva la 140-145cp. Am gasit ce am gresit cu delcoul: axa de 18e nu avea crestatura pentru delcou, si a fost crestata dupa o axa de 1.5 8v de cielo. Doar ca cea de espero e decalata: Pozitia lulelei e si ea decalata intre axul de central de cielo si de espero Decalajul aici apare din pozitia gaurii unde intra bolțul din spate. Am ax de cielo nou, o sa rad urechile originale de la espero si o sa-l prind in pozitia celui de cielo: Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk Link to comment
Dj_Dark Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Nu poti folosi un ax de de delco de cielo in carcasa de espero? Ma gandesc ca e cea mai simpla solutie de a repara problema. Asta daca se potriveste piesa aia cu urechi de la espero pe axul de cielo, eu cred ca se potriveste. Link to comment
Viktor Posted March 13, 2018 Share Posted March 13, 2018 Cam aceiasi Marie, cu o alta palarie. Link to comment
Mihai.Ionita Posted March 13, 2018 Share Posted March 13, 2018 Ax de cielo in carcasa de espero o sa folosesc. Doar ca se schimba si pozitia delcoului, si e nevoie de alta prindere. La radacini se gaseste ax principal delcou espero, dar e de cielo. L-au "denumit" gresit. Motorul a pornit aseara, s-a ocupat prietenul meu cu garajul unde s-a lucrat si unde a ramas masina. Merge bine motorul, doar ca freaca putin cureaua de distributie in ceva si ambreiajul nu decupleaza. Se rezolva si astea vineri, cand ajung la el Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk Link to comment
Dj_Dark Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 Nu e prima data cand gasesc de-astea la radacini, defapt nu mai au piese de espero si au catalogat cele de cielo ca fiind de espero. Unde se potrivesc, e ok, unde nu, e nasol. Eu am patit la conductele de benzina ultima data. Link to comment
Mihai.Ionita Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 Pe langa asta, acelasi ax are 2 preturi: 17 si 82 de lei. Sau cel putin avea cand l-am luat. Renunt total la urechile delcoului, si pot folosi orice ax acolo, mai tarziu Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk Link to comment
Mihai.Ionita Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 (edited) Vineri am adus masina inapoi, pe roti, fara nici o problema (majora). Freaca ceva pe la distributie, din ce in ce mai incet. Probabil o sa se toceasca de tot si n-o sa mai faca galagie. Am folosit tachetii si culbutorii axei de 18e si asta se aude. In toamna cred ca-i dau un set nou, pana atunci sta cu ăștia, ca nu pățește nimic. Avansul e mare, detonează la 5000rpm, azi am intrat in posesia sculei de reglaj, urmeaza sa vad unde sunt si cat sa-i mai scad, pe ce setare de cifra octanica o las, astea-s de vazut. Am reusit sa dau un rateu in evacuare in seara asta. Dupa sunet pe la intermediara pe undeva a cedat. Ea rasufla dinainte, urmeaza sa evaluam pagubele. De tras trage mai bine, daca-i ud pe jos tr 1 rupe aderenta cand o calc. Inainte nu se intampla asta, sunt pe gume de iarna dot 2016, deci tari nu sunt. S-a schimbat total si curba de putere, cuplul maxim acum si-l face undeva pe la 4000-4500rpm, sub 2500 e lesinata, ar avea potential sa urce mult in ture, dar nu prea pot sa-i dau cu avansul asa. Aaa, si n-am inchis distanta dintre electrozii bujiilor, pentru 20seh producatorul recomanda 0.7mm, eu le-am lasat 0.8. O sa le duc la un 0.65 de proba prima data, sa vedem daca e vreo diferenta. M-ar tenta sa fac o măgărie cu bobina, eventual rebobinaj, sa ridic tensiunea la bujii. O sa ma interesez sa vad ce se poate face Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk Edited March 19, 2018 by Mihai.Ionita Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now