Jump to content

Ghidusii Homemade


Viktor

Recommended Posts

Adaug si eu o idee aici: oil catch can facut "ca la romani"

 

8c884d1bac2663cf885a1821324c04de.jpg

 

Asta e un filtru ptr o instalatie de picurare. 30 de lei din dedeman

 

98fee9b0f275dbeabba79d707610abe0.jpg

 

Cam asa arata in interior, si are si tubul cu plasa din poza urmatoare

 

ca7c153bf2e7c8e46e52dce1276908f1.jpg

 

Mai departe, am taiat o radiografie sa mai lungesc traseul gazelor, sa nu treaca imediat prin filtrul asta, cum se vede in poza de mai jos

 

df09febf4d849ab74a207663dc81b8db.jpg

 

Apoi am bagat bureti de vase, din inox, sa incurajez uleiul sa condenseze, sa nu mai treaca linistit

 

2665c1859a535d3d4a79f56e271e5189.jpg

 

Si cam asta e marea inginerie. Cred ca o sa vin cu burete pana mai jos, inca il am in casa. Daca ma scapa de curatat iac, clapeta si injectoare, e perfect. Posibil sa fie cam mare buretii astia de sarma, si sa fie nevoie de ceva mai fin. Vedem dupa 2000km ce se aduna in el

Link to comment

De la capacul tachetilor, pleaca un furtun care se duce inainte de clapeta de acceleratie. Si din el, se desparte unu subtire, care se duce dupa clapeta. Eu am legat asta intre capacul tachetilor si furtunul original. Fac o poza mai tarziu cand mai cobor, ca sa intelegi exact ce vreau sa spun

Edited by tunning4life
Link to comment

Se refera la furtunul de gaze carter, cel superior, care duce in admisie.

Ideea e buna, am inceput si eu unul in genul asta, dar nu mi-a placut si am renuntat. Era mare si inestetic, folosisem un filtru de apa de prin dedeman. Am zis la vremea aia ca-mi caut altceva, dar am uitat de el.

Unul facut deja, china, e cam 100 lei.

Link to comment

Normal si de drept capacul culbutorilor pe interior ii prevazut cu un filtru plasa pentru a retine impuritatile catre admisie. Din cind in cind (cind cu treburi prin zona) se demonteaza, spala bine, usuca si remonteaza si deja ii alta viata. Mai nasol de curatat ale nedemontabile precum a matijilor, dar nici acolo nu poate fi o piedica in ideea curatarii ca la carte de ai la indemina o sursa de aer comprimat si-o canistra de benzina. :mrgreen:

 

Deloc rea ideea cu decantorul si mi-s curios de rezultate.

Link to comment

Pana pe la euro 3 nu s-a pus supapa pcv. Cel putin espero n-are in nici o motorizare, fie ea non-euro, fie ea euro 2, altceva decat un ștuț. Aici e si poza cu el pus pe masina. Despre rezultate, nu pot vorbi inca. Ce pot spune e ca la rece se face condens, si ma astept sa gasesc uleiul cafeniu in filtru, si nu ulei curat. Am avut pentru 30 de minute, de proba, un furtun transparent, dar era prea moale la cald si se strangula

 

03d1ffab73798880898fc6f68bfcbf92.jpg

 

 

Cele din china nu sunt altceva decat niște tuburi goale, n-au absolut nimic pe interior. Ideea e furata de pe forumul baietilor cu vw. Ei ziceau ca au rezolvat fumaraie albastra datorata turbo-urilor care dadeau putin ulei, cand metoda de fabrica pentru colectarea vaporilor de ulei devenea ineficienta

Edited by tunning4life
Link to comment

Ei ziceau ca au rezolvat fumaraie albastra datorata turbo-urilor care dadeau putin ulei, cand metoda de fabrica pentru colectarea vaporilor de ulei devenea ineficienta

 

O fi vorba de bajeatu' cu vw cu care am mers eu cindva pina la Satu Mare si-o oprit de vreo 5 ori sa complecteze cu ulei ca-i facea turbo fente ...

 

:) ) :) ) :) )

 

Auzi bre la ei, fabricantu-i de belea pentru proasta technologie de colectare a vaporilor, nicidecum ca troacele lor is prost intretinute .

S'apoi, de ce nu rezolva problema, turbo spre ex? Ori ii mai cool cu ligheanu' sub trasura ...

 

:) ) :) ) :) )

Link to comment

:) ) ideea era sa subliniez ca asta era metoda cea mai simpla pentru un catch can. Efectele magice de genul "afla ce mecanicul tau nu vrei sa stii, cu un filtru de 30 de lei si un metru de furtun poti scapa de fumul nedorit " si eu le contest. Revenind pe taramul aspiratelor si fara sa ne gandim cate din tdi-urile alea au ajuns in runaway de la tot uleiul din intercoolere, rau n-are ce sa faca filtrul asta. In cel mai rau caz e total neeficient, si am prelungit un furtun cu un metru si ceva inutil

Link to comment

Intrebarea e, de nu obtureaza carterul catre admisie in mod semnificativ.

 

Fa un test/verificare cu si fara jucaria aia.

 

Da' nu umbla cu luminarea sau sa aprinzi chibritu' in compartumentu' motor cind iei busonul jos.

 

:mrgreen:

 

 

Link to comment

No, ca veni si "rezematoarea". Asta dupa ce nenea Ionel m-o stirnit mai ieri ...

 

Si tin a sublinia in mod expres ca nu, nu se vinde ! :mrgreen:

 

 

Scula-i gata, spatarul scaunului ii perforat pe pozitie, o scurta proba si-a luat, iar miine (sper) sa urmeze montajul cu ceva finisari, burete si husa (de-oi gasi din ce sa-i fac).

 

post-20861-0-17473000-1488390979_thumb.jpg

 

post-20861-0-41016300-1488390997_thumb.jpg

 

post-20861-0-73031700-1488391023_thumb.jpg

 

post-20861-0-00504000-1488391054_thumb.jpg

Link to comment

Neee ... Modelul ala de care amintesti Geo, cum de-altfel astea universale nu m-au atras nicicind, altfel, probabil as fi avut montat de cind bunica. Folosesc ambele modele pe trasuri diferite si cel mai bine imi cad astea pe spatar, reglabile, cu sau fara dupa cum imi cade bine ...Nu intimplator am optat pentru modelul asta.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...