mirceajo Posted December 7, 2016 Author Share Posted December 7, 2016 (edited) Evanda a trecut la hibernare. Poate fi "admirata" in Sun Plaza. Au expirat placute provizorii si am decis sa o las pe bara, pana la anu' sa vad ce mai fac "astia" cu taxa de mediu. Revin la anu' si la multi ani Edited December 7, 2016 by mirceajo Link to comment
mirceajo Posted January 13, 2017 Author Share Posted January 13, 2017 Intre timp, Evanda, a fost la RAR si a trecut cu brio, asadar cu ocazia eliminarii timbrului de mediu si actualizarea ei in monitorul oficial, m-am programat pe 02 februarie la politie! 1 Link to comment
alexandru_freaks04 Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Ce bine arata mașina..Cat ai dat pe ea ? Are xenon ? Se înfige ? CP ? Link to comment
florinellll Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 (edited) """Frate iti zic io, ie meserie de masina ,xenoane peste tot,cai putere si infipt la greu,trage grav da tot""" Edited February 8, 2017 by florinellll 4 1 Link to comment
mirceajo Posted February 12, 2017 Author Share Posted February 12, 2017 (edited) Si am reusit sa o inmatriculez! Hoooorey! Fara taxa de doar 1500 eur Urmeaza: - jantele de 17 au fost indreptate iar acum sunt la vopsit, dupa anvelope; - de schimbat sonda lambda 2 - nu merge preincalzirea si am check engine aprins din cauza ei plus un consum exagerat - distributia - cureaua a fost schimbata acum 30.000 dar nu si rolele, ca scartaie; - retul.. P.S. O mica curatenie a consolei centrale si eliminarea lipiciului de pe scrumiera Edited February 12, 2017 by mirceajo 2 Link to comment
Rafi Posted February 12, 2017 Share Posted February 12, 2017 Cat mai multi km fara probleme arata bine rau. 1 Link to comment
Dj_Dark Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Bravo....ai facut miscare buna Link to comment
mirceajo Posted February 25, 2017 Author Share Posted February 25, 2017 Deja prima urma a "prietenilor" Ramanem la ideea ca iarna ne facem caruta sau ii pregatim rotile de vara.. Proaspat vopsite si asteapta anvelopele.. probabil saptamana ce urmeaza Si am inceput afisarile pe la intalniri Link to comment
florinellll Posted February 26, 2017 Share Posted February 26, 2017 (edited) Deja prima urma a "prietenilor" IMG_1965.JPG Mama prostilor este mereu gravida Eu la fiecare iesire cu Honda fac consiliu de familie Scoatem Bolidu' sau operam cu Leghii Mai ales ca ultima vreme vad din ce in ce mai multe muieri nervoase la volan si cu "tendinte",,,uneori nereusite de a croseta benzile Scuze pentru "misoginism" Edited February 26, 2017 by florinellll Link to comment
mirceajo Posted February 27, 2017 Author Share Posted February 27, 2017 Sa-ti mai spun ca am si numarul din fata putin infundat.. asta este the big city Link to comment
mirceajo Posted February 28, 2017 Author Share Posted February 28, 2017 Primavara a venit cu Nexen Nfera SU1 217/45R17 Rezultatul: 2 Link to comment
Salex Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Eu zic ca te grabesti putin ... Sau, alternativ, bine ca ai o a doua masina Link to comment
mirceajo Posted February 28, 2017 Author Share Posted February 28, 2017 Exact! Nubi ramane cu rotile de iarna si luna martie Link to comment
Dj_Dark Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Le-ai nimerit, arata foarte bine jantele alea pe ea, bravo. Link to comment
mirceajo Posted March 28, 2017 Author Share Posted March 28, 2017 (edited) Iata ca a venit si "botezul", creat din neatentie Acum daca tot am facut buba, am zis sa ma duc sa indrept bara, macar sa revina la forma normala, urmand ca candva sa o vopsesc toata. Partea interesanta apare cand am demontat bara pentru indreptat si am avut surpriza sa ma reintalnesc cu prietena noastra rugina.. Deci tot raul spre bine si noroc cu Alex Krvn, omul care uraste rugina din tot sufletul s-a apucat sa o extermine ) Cam atat pe ziua de azi Edited March 28, 2017 by mirceajo 1 Link to comment
Dj_Dark Posted March 28, 2017 Share Posted March 28, 2017 Mda, nu te intreb cum ai reusit 1 Link to comment
cris06 Posted March 28, 2017 Share Posted March 28, 2017 Cel mai mult imi "place" cum lucreaza "meseriasul" cu flexul. Tipic romanesc! 1 Link to comment
mirceajo Posted March 28, 2017 Author Share Posted March 28, 2017 A lucrat cu flex cu bormasina cu perie de sarma. Cu ocazia aceste descoperiri, am hotarat ca la vara sa o desfac (aripi, praguri) sa inspectez si sa dau cu ceara. Link to comment
Geo_ZGA Posted March 28, 2017 Share Posted March 28, 2017 Vezi cu flexul... atat zic ) 1 Link to comment
mike.omega Posted March 28, 2017 Share Posted March 28, 2017 Exista disc de slefuit ptr flex, exista spray cu zinc ptr 1 prim strat. De curiozitate, cu ce minune de solutie a dat? Daca te intereseaza ceara de cavitati si solutii de protectie ptr contra aripi, praguri si nu numai, da-mi mesaj Link to comment
florinellll Posted March 28, 2017 Share Posted March 28, 2017 (edited) Spray-ul asta cu zinc este testat sau mai mult reclama Edited March 28, 2017 by florinellll Link to comment
Geo_ZGA Posted March 28, 2017 Share Posted March 28, 2017 Am testat eu... tine ceva, ceva, dar nu va faceti mari iluzii, nu rezolva rugina. Ce trebuie facut inainte de a aplica orice (zinc, grund, vopsea) e sa se dea cu o solutie pt pasivizarea ruginei. Si peria de sarma nu e stralucita, mai bun e discul abraziv. Link to comment
mike.omega Posted March 28, 2017 Share Posted March 28, 2017 Offtopic: evident ca daca dai cu spray (de oricare ar fi el) peste rugina nu rezolvi nimic. Suprafetele curatate cu peria de sarma si/sau disc abraziv trebuiesc tratate cu feruginol (sau alt produs asemanator) iar apoi trebuiesc din nou curatate cu peria de sarma. Abia apoi poti sa dai cu grund si vopsea. Eu am folosit spray-ul cu zinc ptr tratarea interiorului unor capace din metal (urmeaza si alte straturi), diverse suruburi si 1 colier de esapament. Link to comment
mirceajo Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Hai sa mai povestim una alta.. In perioada 01.04-09.2017, Evanda a avut de parcurs 4000 km, ca sa ne plimbe in vacanta planuita de ceva timp Inainte de circuit am facut o verificare la frane, adica demontat fiecare rota scos etrieri si inspectat ghidajele (unde am si gasit unul gripat, dar nu blocat, pe fata stanga) + schimbat ulei si filtru. Tot atunci am facut o verificare la geometrie si am avut surpriza de a fi ok fata/spate. In vacanta Evanda ne-a plimbat cam asa: Bucuresti - Belgrad(Serbia) - Zagreb(Croatia) - Ljubljana(Slovenia) - Postojna(Slovenia) + Pestera Postojna - Palmanova(Italia) - Mestre(Italia) + Venetia - Verona(Italia) - Sirmione + Lacul di Garda - Trento(Italia) - Innsbruck(Austria) - Castelul Neuschwanstein(Germania) - Muchen(Germania) + Muzeul BMW - Salzburg(Austria) - Linz(Austria) - Bratislava(Slovacia) - Hajdusoboszlo(Ungaria) - Salina Turda - Bucuresti. Orasele bold-uite sunt orasele unde am dormit. Am fost 4 persoane plus bagaj (adica portbagajul plin, a se vedea in poza de mai jos). Am trecut de la 15-25-5-9 grade, deci clima pornita cam 60% din drum (ori cald ori ploaie/umezeala). Am avut un consum mediu de 9.6 pe cei 4000 km si am estimat ca masina avea cam 1900 kg cu noi si bagaj. In rest va recomand locatiile mentionate, mai putin Serbia unde drumurile lasa de dorit sau mai bine zis cu urme pe jante. Inca nu am fost la vulcanizare sa le verific, dar trebuie. Poze: Dupa vacanta si drumurile proaste pe care a rulat, am facut o verificare pe elvator, unde am deschis lista de cumparaturi: - capete de bara (momentan bate doar cel din dreapta dar le inlocuiesc pe amandoua) + geometrie; - bucsi bascule cele din spate spre caroserie Cu ocazia verificarii articulatiei am verficat si instalatia AC + schimbat freon. La acest capitol am avut reclamatii de la pasagerii spate ca le-a fost frig ) iar clima a mers pe auto la 25 grade tot drumul P.S. Am adunat si 12.000km in 5 luni 3 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now