maresmo Posted November 14, 2016 Share Posted November 14, 2016 Salut. Am niste probleme la Nubira mea la directie. Problemele au inceput de cateva luni cand am sesizat ca la viteza mare 130-140 incepe sa tremure urat de tot si sa vibreze volanul. De cateva saptamani insa masina trage rau dreapta, pur si simplu daca iau mainile de pe volan acesta vireaza dreapta, il vad pur si simplu cum se misca. De asemenea de pe la 60 in sus incepe sa joace stanga dreapta. Acum stau si ma intreb de la ce poate fi. Ca si paranteze: -stiu ca etrierul dreapta fata e blocat dar merg asa cu el de vreo 3 ani, pentru ca mi s-a spus ca nu e rau, e foarte usor blocat. Si nici masina nu am simtit-o vreodata infranata -mecanicii pe la care am fost pana acum toti mi-au spus ca e caseta pe duca si ca sa ma pregatesc. -capetele de bara au fost schimbate iarna trecuta, cand am facut si geometria si am roluit jantele Deci asa la prima vedere de la ce ar putea fi? De asemenea daca ar fi sa fie de la caseta stiti un loc unde o pot repara (caseta), unde a mai reparat cineva pana acum si a fost multumit? Caci noua e destul de scumpa, sh nu am incredere si cred ca intre una SH si a o repara p-asta e varianta cea mai buna. Multumesc Link to comment
smv Posted November 14, 2016 Share Posted November 14, 2016 Nu cred ca este posibil ca masina sa traga spre dreapta din cauza casetei. Cerceteaza mai bine amortizoarele si rulmentii din bucsele elastice de sprijin, rotulele inferioare, bucsele elastice, fiindca se pare ca pozitia axelor pivotilor nu mai este conforma. Deasemenea, directia instabila poate avea drept cauza caseta si bieletele articulate (capete de bara) numai cand jocurile sunt exagerate. Suspenda masina pe fata si misca de roti in plan orizontal pentru a identifica jocul si locul unde exista. Mai exista situatia in care caseta nu mai este prinsa corect la locul ei, pe caroserie, dar aceasta nu inseamna ca jocul este IN caseta. Daca tot suspenzi masina, misca de roti si in plan vertical pentru a identifica probleme presupuse la amortizoare, platourile lor (rulmenti), rotule inferioare si prinderi elastice bascule. Este bine sa ai un prieten sa te ajute pentru ca observarea sa se faca cu mai multa acuratete. Link to comment
vrazvanc Posted November 14, 2016 Share Posted November 14, 2016 Roti neechilibrate fata? Eu le-as duce la vulcanizare pentru verificat. Am citit ca ai roluit jantele, dar imi mentin parerea. Link to comment
buburuza vesela Posted November 15, 2016 Share Posted November 15, 2016 Schimba pistonul si garniturile in etrier. Verifica culisele etrierului. Nu ai santuri mai pronuntate pe discul de frana? Daca cele doua componente pe parte de frana( piston & culise) sunt blocate, atunci acestea sunt simptomele. Spor. Link to comment
maresmo Posted November 15, 2016 Author Share Posted November 15, 2016 Problema a fost remediata. Era o galma in cauciuc dar pe interior (pe partea care vine sub masina practic), imposibil de vazut decat dupa ce am dat roata jos. Oricum, va multumesc pentru sfaturi. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now