goguboeru Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Parcat seara , peste noapte un pic de ger cam minus 2-3 grade ,a doua zi cheie si electromotorul invarte dar cu alt sunet decat eram eu obisnut motorul. Nu porneste. Soseste mecanicul : Are scanteie corecta ,benzina ii vine cureaua de distributie misca culbutorii dar in loc sa aspire aer pe galeria de admisie el scoate aer Efectiv se simte cum "pompeaza" pistoanele aerul. Nivelul de ulei nu a crescut in baie datorita apei ce ar fi putut sa intre in caz ca s-a spart ceva din cauza inghetului si nici balta sub masina nu am vazut Intrebare : a "sarit de la punct " distributia datorita inghetarii apei in pompa de apa sau e altceva . PS. Da, sunt de vina am uitat sa pun antigel are doar apa deoarece am schimbat radiatorul in vara. Link to comment
tunning4life Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Cred ca trebuie verificata distributia, dar nu stiu cum putea sa sara 90 de grade de la punct singura. Esti sigur ca sufla pe admisie? Link to comment
goguboeru Posted December 9, 2016 Author Share Posted December 9, 2016 (edited) Absolut sigur ,am desfacut tubul 'gofrat' care face legatura intre teava de plastic si galeria de AL.si am pus mana. Se simte foarte bine cum pompeaza cilindrii aerul afara nici nu e nevoie sa apropii palma de gura tevii si simti cum sufla. Desfaceam eu si puneam la punct distributia(curea noua bineinteles) dar masina e parcata pe strada si mai e si frig nasol afara. Asa ca mergem la service cu ea.De la vara sper sa am si eu garajul propriu disponibil si incalzit ca acum e pe post de depozit/magazie. PS Nu a sarit singura. Cred sunt aproape sigur ca daca intr-adevar a sarit si nu este alta problema ,a sarit datorita faptului ca a inghetat apa in pompa de apa, care e antrenata de aceeasi curea. Sper ca a scapat pompa... Edited December 9, 2016 by goguboeru Link to comment
tunning4life Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Ca sa sara 90 de grade, tre sa sara cativa dinti buni. Se rupea inainte sa sara atat. Sa nu fie pana de pe fulia arborelui dusa, habar-n-am. Oricum, distributia trebuie data jos si vazut ce se întâmplă Link to comment
smv Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Este foarte plauzibil ce spune @goguboeru. Mai ales daca masina era parcata in afara de orice adapost in libera bataie a curentilor de aer. Nu se rupe cureaua ci, cel mult, se "barbieresc" dintii. Pot exista si alte cauze, dar numai teoretic, cu putine sanse reale de a fi aplicate cazului de fata, asa cum este prezentat. Pentru edificare deplina se poate vizualiza problema prin scoaterea bujiilor si a capacului delcoului (si/sau cel al culbutoarelor). Link to comment
goguboeru Posted December 10, 2016 Author Share Posted December 10, 2016 Sper sa ajung la timp sa fac ceva poze la distributie (zona curelei si a fuliilor) luni cand se apuca de masina sa o verifice sper io si sa o repare, in caz ca nu e si altceva nasolit. Am sa il rog sa ma anunte din timp sa pot ajunge. Daca e defect mai grav , abandonez reparatia motorului si schimb personal, la primavara cand se incalzeste vremea, motorul cu totul. Mai am un Espero identic al carui motor are doar 3500 Km dupa RK.(camasuit , pistoane noi cota 0,cuzineti cota 0, culbutori, semeringuri supape ,intinzatoare, totul nou). Daca nu era asa frig puteam sa ma ocup io de ea in curte. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now