Alezz Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 (edited) Intra la viteza maxima pe la inceputul topicului si vei vedea poze cu RS la 155km/h... Sa iti traduc ca vad ca nu intelegi deloc...viteza maxima constructiva in cazul nostru 143km/h este viteza maxima MINIMA GARANTATA de producator...iar de aici pana la 155-160km/h intervin multi alti factori decat ce "zice in carte". Edited December 18, 2005 by Alezz Link to comment
VIPER Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Hai sa-i explic si eu mai clar de atat: la a mea maxima constructiva e 185, dar merge cu 210... E bine? E clar? Eu am mers cu Tico cu 145 pe Bucuresti - Urziceni, 2 adulti, 1 copil si full de bagaje, iarna (pe uscat). Si nu vorbesc din carti de colorat! Link to comment
tico_RS Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 cere si ti se va da, din pacate la 160 nu aveam camera la mine, dar oricum... Link to comment
dann Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 jos palaria, retrag cuvintele de rea credinta. cam in cat timp ai ajuns la viteza asta? si cum ti se parea tinuta de drum? in ce consditii ai ajuns la 160? si cam cat crezi ca te fura ceasul? eu la 140 eram in paralel cu tata si la el arata 130. la mine la 140 simteam destul de violent asfaltul in volan, nu imi inspira deloc incredere masina. Link to comment
tico_RS Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 150+ asta era pe buc-pitesti, veneam de la craiova de la ghosts challenge II pe o ploaie insistenta... 140 a luat usor, 150 relativ usor, iar mai sus, aia 5 kmh destul de greu, eram 3 in masina si ma chinuiam sa dau la o parte o astra classic 2, nu stiu cum, dar nici el nu putea mai mult de 150, dar eu puteam 155 cu greu, dar nu se dadea deloc la o parte, iar 5 kmh diferenta nu erau suficient sa il iau pe dreapta, desi am incercat... masina nu era instabila rau, deoarece aveam amortizoare noi si 3 persoane si jantele de matiz pe spate, dar era destul de putin confortabil, fiin f rigida. un aport asupra vitezei l-a avut si benzina super aditivata pe care o bag la fiecare cursa si care cred ca mi-a terminat o supapa ("> rezultatul: am intrat pe autostrada cu ceva peste 1/4 rezervor ( = 120 km + inca vreo 100 rezerva ) iar aproape de intrarea in bucuresti am ramas fara benzina deloc, noroc cu rezerva... ceasul ma fura relativ putin, adica la 150 ai mei sunt 150 ai lui alezz, verificati la "cursa" de la ploiesti deci cred ca ma fura clasicul 5 kmh Link to comment
Tommy Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 astra classic 2, viteza maxima in carte 1.4 180 1.6 188 1.7(cdti) 173 clar nu putea mai mult de 150.. Link to comment
BogdanG Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Poate ala cu Astra Clasic II nu avea benzina aditivata Link to comment
tico_RS Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 eram 3 oameni in masina, pot sa ii aduc la intalnire: tata si prietena, persoane credibile zic eu, nu stiu de ce nu se ducea ala mai tare, dar cert e ca il tineam in flashuri la 10 metri in bara lui pe ploaia aia si nu vroia sa se dea la o parte, desi am incercat sa il iau si pe dreapta. viteza data de constructor e irelevanta, atat inplus cat si in minus, de exemplu peugeot-ul de la firma de la mine diesel hdi, nu poate mai mult de 12- 130, la blana pe centura, desi cred ca are mai mult in carte, iar un prieten cu acelasi model ia 170... repet, in nici un caz nu am zis ca tico e mai tare ca astra classic 2 fereasca sfantu'! am zis ca am stat in qurul unui anume astra 2 pana eventual a oprit pe dreapta. Link to comment
BogdanG Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 (edited) @Tico RS pai zi asa ca ala conducea preventiv si nu vroia nici in ruptul capului sa cedeze in fata unui Tico ...am intilnit des comportamentul asta ...la fel fac si eu PS>La diesele sunt mai multe probleme care te impiedica sa ajungi la viteza maxima ,debitmetrul de aer ,turbina etc Edited December 19, 2005 by BogdanG Link to comment
Tommy Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 si ceva arta .. parerea mea 1.88M- saab.wmv saab.wmv Link to comment
remix Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 (edited) Si eu m-am intors in vara de la mare pe A2 si am stat cu o Fiesta in fata cativa zeci de kilometri. Ori nu vroia ori nu putea dar tot la 150 statea. Ceea ce era najpa e ca eu eram pe banda 2 cica sa-l depasesc, el pe banda 1 la foarte foarte mica distanta in fata mea. In felul asta ma tinea blocat, masinuta mea nu avea destula viteza sa-l depaseasca dar nici in spatele lui nu ma puteam baga fara sa franez. Intr-un final i s-a facut mila de mine sau poate de masinuta lui si a lasat-o mai moale. Noroc ca nu mi-a venit vreun Golf sau Passat din spate sa-mi dea flashuri ca efectiv nu as fi avut ce sa-i fac. Totusi mare parte din discutia asta e offtopic aici discutandu-se Espero si nicidecum Tico. Edited December 19, 2005 by remix Link to comment
Satori Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Posturile ce reprezinta 'atac la persoana' si urmeaza acestui post vor aduce, pe langa stergerea lor automata, autorului lor o suspendare de cont de minim 3 zile. Link to comment
test_driver Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Viteza maxima din cartea tehnica poate fi depasita cu usurintza, desi am avut si eu zile cand abia prindea Espero meu 180 km/h, O data pe buc-pitesti, abia am prins la vale 180 km/h, si la intoarcere pe aceeasi vale, care acum era deal, dar dupa 3 zile, am prins 190 km/h. Eu cred ca mai conteaza si conditiile atmosferice, umiditate, temperatura, etc. Cu Espero am prins 200 km/h iarna, nu ninsese, adica, cand ninge in Constanta? Ieri, si s-a si pus . Max 70 km/h, Conditiile atmosferice ) Cineva nu ma credea ca am prins 170 km/h si ma intrba si unde, ii zic eu, pe LUNA, de fapt nu, pe Marte, bai da complicat rau e sa prinzi 170 in oras, parca nu o fi tot asfalt, e adevarat ca e ceva nebunie, dar... Si nu era noapte. Noaptea am prins 190 acum 3-4 ani, eram copil mic fara minte, dar aveam permis, si Nu vroiam sa arat nimic nimanui, eram doar nebun de legat. Link to comment
VIPER Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 Normal ca se poate si in oras... Acum cativa ani am fost dus cu un Jeep Grand Cherokee Limited, de 5.2litri, V8, cu 195km/h prin Bucuresti. Noapte, e adevarat, dar nu pustiu. Am plecat de la Alba Iulia si nu stiu cand am ajuns la Miorita... Oricum stiu ca nu mai vreau... Link to comment
test_driver Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 Tipul ala cu jeep-ul era inconstient, clar, eu am prins doar 190, inca 5 km/h e nebunie curata Link to comment
VIPER Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 Mda, omul prindea suta cam in 7 secunde... Masina era la vremea ei destul de nervoasa... Ma rog, si consumul era pe masura... Sub 22 nu scadea... Link to comment
Esperatul Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 (edited) Pentru cine nu era clar, Logan 1.6 versus espe: http://www.4tuning.ro/gal/albums/FILME/200...oporului_12.avi espe contra oltcit. Observati efectul de barca ce-l face sa piarda la start : http://www.4tuning.ro/gal/albums/FILME/200...oporului_20.avi Edited February 22, 2006 by Esperatul Link to comment
Zmeul cel rau Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Ambele Esperouri sunt cu motoarele de 1,5 DOHC. Link to comment
negoctav Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 "Efectu de barca" se numeste de fapt descarcarea puntii fata si incarcarea celei spate...asta datorita suspensiei care este moale.se stie ca o suspsensie ferma,sport inlatura aceste inconveniente si creste performantele dinamice ale autoturismului... Link to comment
woulfy Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Hmm sunteti siguri ca espero-ul care facea liniuta cu loganul nu era modificat? Sunetul scos e cam neobisnuit Link to comment
Dj_Dark Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 cel cu oltcit-ul cred ca era standard...probabil o toba de inox, filtru si pote chiptuning dar nu cred... cel bej...nu cred...in primul rand era mai jos din suspensii (sau asa mi s-a parut mie) si avea un sunet frumos rau, daca a umblat la suspensii foarte probabil sa fi umblat si la motor...chiar as vrea sa-l cunosc sa vad, si a mea tot bej e si imi place cum arata aceea Link to comment
woulfy Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 pai nu prea e corecta o liniutza intre un espero tunat si un logan stock (daca chiar asa era) Link to comment
negoctav Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 (edited) cel cu oltcit-ul cred ca era standard...probabil o toba de inox, filtru si pote chiptuning dar nu cred... Salut! Gandeste-te mai bine la ce se face chip-tuning...singurul chip pe care il are oltcitul e la ceasul de sus,de la oglinda,restul e mecanica pura.Standard,daca nu ma insel decat 12 trs-urile aveau aprindere electronica... Oricum oltcitului ii dai multa putere relativ simplu...carburator modificat sau carburatoare schimbate (cel mai bun exemplu 2 carburatoare de alfa 33 1,3 sau 1,5 litri).Nu mai vorbim acum de axe cu came sport,cu profilurile camelor facute sa creasca puterea si sa favorizeze turatiile inalte.. Edited February 23, 2006 by negoctav Link to comment
Zmeul cel rau Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Cred ca se referea la Espero... Link to comment
Dj_Dark Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 (edited) intr-adevar la espero care se intrecea cu oltcit-ul Edited February 23, 2006 by Dj_Dark Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now