VIPER Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 Iar tu tine cont ca multi au masini puternice sub popou si... degeaba... Link to comment
SYL Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 Ce treaba are cuplul cu demarajul??? Adica tu vrei sa zici ca daca ai 2 masini identice ca si cilindree, doar ca una Diesel si una pe benzina, aia Diesel e mai iute de picior ca aia pe benzina??? NEVER!!! Iar discutia pornea de la o liniutza pe 400 de metri!!! Si are Espero multe sanse, demonstrabil oricand (na, ca m-am excitat...). Daca sunt 2 masini la fel, una benzina,a ta disel, de aceeasi putere, pana la 60-maxim 80 se duce mai repede dieslul, dar suta o itinge mai repede benzina, iar viteza maxima mai mare o are tot modelul pe benzina. Acest lucru se vede cel mai bine la test-drive-urile din revistele auto in care sunt prezentate acceleratiile pana la 40, 60, 80, 120. Link to comment
VIPER Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 Sincer, nu prea (mai) am incredere in revistele auto, decat daca sunt scrise in germana sau engleza... Ale noastre sunt clar partinitoare... Link to comment
strumfuadi Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 1. la 2200 obtzine cuplul maxim, nicidecum puterea maxima (90CP) 2. motorul de 1.8 folosit in tot grupul Volkswagen are 20Valve (5/cilindru) shi are 125 de cai in varianta atmosferica.. Pe A4, motorul de 2.0 16V are 130CP, intr'adevar.. O singura obiectiune: pe A4 model 97 est 1.8 20V si nu 16!! Sper ca esti de acord ca un diesel avand cuplul mai joo si intrand la 4000 pe rosu cum e Octavia de exemplu, e mai tare in demaraj ca un Espero. daca mai citeshti odata ce am zis, vei vedea ca am zis exact acelashi lucru: 1.8 are 20V, nu 24V cum ai zis tu. In rest, daca avem un diesel de 100CP shi un benzinar de 100CP, la inceput dieselul va cashtigat 1-2 lungimi de mashina dupa care ramane in urma. Asha imi dau io seama cand am o mashina diesel in spate. Odata l'am alergat pe unu cu octavia tdi cu i roshu (110CP) shi la inceput dadea sa se suie pe mine shi apoi cand la mine intra turbina (3000rpm) ala pierdea urat de tot teren.. sa vezi ce spume facea ca nu a putut sa ma depasheasca vreo 10km pe valea oltului.. ce o fi zis el? am dat 16-17mii de euro pe un tdi shi imi sta in fatza janghina asta din '84?? eh, uite ca i'a stat.. avantajul lui e ca oricum la un moment dat m'ar fi depashit, ca motorina lui "dureaza" mai mult ca benzina mea.. shi gata cu offtopicul! Link to comment
tico_RS Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 auziti da de ce pe acelasi site scrie ca matiz are 17,00 sec demaraj (deci e mai rapid ca mine 17,5 sec) cand eu il fac la orice ora si chiar urat de tot? Demarajul 0-100 e una, liniuta pe 400m e alta ... pacat ca site-ul respectiv nu da si distantele pe care se atinge suta, pentru a fi relevant ... foarte probabil, Matiz prinde 100km/h pe o distanta mai scurta decit Tico, esential la Matiz e sa poti exploata tr.III, care e excelenta, in timp ce I si II se plafoneaza prea repede ... sa fim seriosi, matizu e codobelc pe langa tico la demaraj=> ori demarajul la matiz dat pe site e mai mic decat in realitate, ori ala la tico e dat prea mare. tind sa cred ca la matiz e prea mic pe site. pe cheiul dambovitei unde se facea legal racing-u m-am dat de mai multe ori cu matiz si i-am dat fum in nas de fiecare data. macar berline si matizuri sa umilesc si eu. cine nu ma crede sunt dispus la orice ora, moka sau pe un bax de coca cola la 2l. tine pe cineva? Link to comment
NFS Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 cine nu ma crede sunt dispus la orice ora, moka sau pe un bax de coca cola la 2l. tine pe cineva? Eu unul nu mi-as foote masina pt un bax de coca-cola. Mai ales ca nu-mi place! Si mai ales ca te cred! Link to comment
tico_RS Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 1. nu fumez, nu beau, nu umblu cu femei(nu ma intelege gresit), in vena nu dau , la terase nu ma omor, macar in masina sa bag si io banii. 2. in materie de liniute am si io experienta si stiu ce poate si ce nu. si cand zic ca m-am tras cu ceva, m-am tras, n-am alergat pe langa vreunu cu passatu care poate vorbea la telefon. tras inseamna: cheiu dambovitei, 400 m, martori, start de pe loc si finish. io zic ca asta-i liniuta. Link to comment
tico_RS Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 aaaa, si mie chiar imi place coca - cola Link to comment
VIPER Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 Nene, pe bune, din cauza afirmatiei cu "ala cu passatu care vorbea la telefon" o sa te prind la o liniutza odata si odata... Si o sa fiu nemilos, crede-ma! Link to comment
FLEX Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 RS-ule, nu e cazul sa demonstrezi, ca se vede cu ochiul liber cum se misca un Tico fata de un Matiz ... ce iti cer e sa urmaresti urmatorul rationament: * e posibil ca Tico sa faca 100km/h in mai mult timp decit Matiz si pe o distanta mai mare din cauza de tr.III, care am senzatia ca e ceva mai scurta la Matiz ... oricum, cred ca ambele masini necesita peste 1km pentru suta (vorbim de suta reala, cu dispozitiv a 5-a roata, nu indicatiile kilometrajului!). * pe 400m nu sint multe masini sub 90CP capabile sa faca fata unui Tico! Matiz e ciuca batailor pe aceasta distanta, fara preparari speciale! * avem un membru pe forum, pui de drac se numeste el, care s-a dat la liniute cu Matiz pe aeroportul Iasi si n-a iesit chiar mototolit; in ce conditii: a scos roata de rezerva, bancheta spate, spatar spate si cred ca si scaunul din dreapta, avea ~10l de benzina in rezervor, admisie directa de aer (fara nici un fel de filtru!!!) si cam atit, din cite tin minte ... usurind masina cu ~ 150kg a modificat dramatic raportul de putere specifica (CP/kg) al masinii. Link to comment
tico_RS Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 adica l-a adus la kilele unui tico aproximativ, nu? Link to comment
tico_RS Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 Nene, pe bune, din cauza afirmatiei cu "ala cu passatu care vorbea la telefon" o sa te prind la o liniutza odata si odata... Si o sa fiu nemilos, crede-ma! de-abia astept, si oricum am avantajul masinii net inferioare, deci orice ar fi ies bine Link to comment
tico_RS Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 * e posibil ca Tico sa faca 100km/h in mai mult timp decit Matiz si pe o distanta mai mare din cauza de tr.III, care am senzatia ca e ceva mai scurta la Matiz ... oricum, cred ca ambele masini necesita peste 1km pentru suta (vorbim de suta reala, cu dispozitiv a 5-a roata, nu indicatiile kilometrajului!).*. am vorbit cu un mecanic, pt ca vroiam sa-mi schimb cutia de viteze cu una de matiz, si mi-a zis ca e aceasi cutie si ca diferentele rezulta din: 1. matiz are roti mai mari =>viteza maxima mai mare 2. matiz are vreo 130 kg inplus +roti mai mari => demaraj mai slab 3. suta o prind pana in 1000 m, in 100m prind 120-130, pe acolo, probat pe chei, dar bineinteles dupa indicatiile vitezometrului Link to comment
NFS Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 3. suta o prind pana in 1000 m, in 100m prind 120-130, Cred ca vrei sa zici taman invers, parerea mea! Link to comment
tico_RS Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 * e posibil ca Tico sa faca 100km/h in mai mult timp decit Matiz si pe o distanta mai mare din cauza de tr.III, care am senzatia ca e ceva mai scurta la Matiz ... oricum, cred ca ambele masini necesita peste 1km pentru suta (vorbim de suta reala, cu dispozitiv a 5-a roata, nu indicatiile kilometrajului!). *. am vorbit cu un mecanic, pt ca vroiam sa-mi schimb cutia de viteze cu una de matiz, si mi-a zis ca e aceasi cutie si ca diferentele rezulta din: 1. matiz are roti mai mari =>viteza maxima mai mare 2. matiz are vreo 130 kg inplus +roti mai mari => demaraj mai slab 3. suta o prind pana in 1000 m, in 1000m prind 120-130, pe acolo, probat pe chei, dar bineinteles dupa indicatiile vitezometrului cam asa vroiam sa zic Link to comment
VIPER Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 Pai daca prinzi suta pana in 1000m si la 1000m ai 120-130, zau ca nu ma mai dau cu tine... Poate pe 400m ne dam, ca sa fim cat de cat egali, dar dupa... Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 pe cheiul dambovitei unde se facea legal racing-u m-am dat de mai multe ori cu matiz si i-am dat fum in nas de fiecare data. macar berline si matizuri sa umilesc si eu. Ar trebui sa incerci cu un oltcit, daca ai vina in tine. Pacat ca pe al meu l-am maritat! Link to comment
tico_RS Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 m-am harjonit cu unu in oras, am stat langa el, dar n-am reusit sa-l iau, asta probabil si pentru ca m-a surprins, cum ii surprind si eu pe altii. Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 Mi-am adus aminte. Ma duceam inspre Unirii din directia Mall. Eram cu inca 2 prieteni si aveam AC pornit. Ajung primul la semafor. Pe banda din stanga mea un Rover Streetwise condus de o tipa. Avea toate geamurile jos deci AC decuplat. Si eu plec ca de obicei ( tare) .Ea pleaca o data cu mine. Ma surpinde pt ca ma asteptam sa o depasesc ushor, dar ea apasase pana la capat. Si stiu ca m-am dus cu ea pana la 100 la ora dupa care am lasat-o ca totusi eram in oras. In orice caz stiu ca puteam si mai repede de atat si Rover Streetwise nu e chiar o masina lenesa si sa ajungem la viteza asta inseamna ca si-a dat seama de ceea ce faceam. Link to comment
ovi_jer Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Aveti grija sa nu va dati cu octavia sau passatul 1,8 t pt ca acestea au de la 150 cp in sus :-D Link to comment
Shenck Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Aveti grija sa nu va dati cu octavia sau passatul 1,8 t pt ca acestea au de la 150 cp in sus :-D Ce astea nu pot sa citeasca autocolantu? Link to comment
andreib Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 mai eu am facut liniute cu 3 masini pana acum:matiz, r21 si passat 2.5tdi. Demaraj pana la 50 maxim avea renaultul(schimbam a doua pe la 60 pe la 6000 ture-am luat un opel vectra din 2001 1.6 benzina) dar nimc nu se compara cu passatul la play chiar si 400m:150cp si 310nm(chiar daca avea cutie secventiala si tractiune integrala, dupa ce trecea de faza de compresie a cutiei era acceleratie continua pana la 150kmh-am luat un bmw 318 usor pe o distanta de 5 km-drum public) . Masina aia iti rupea oasele la acceleratie. Matizul e modest comparat chiar cu renoul care nu merge tocmai exceptional, are trepte foarte scurte, cuplu foarte mic, treapta intai iti da senzatia de masina diesel generatie veche(abia pleci si trebuie sa schimbi), a doua iar e scurta(la cca 70 gata-intra limitarea), a treia dupa 85 deja nu mai are vlaga.Cert este ca eu am mare grija cu cine ma iau la play pt ca atunci cand sunt cu matizul am toate sansele sa mi-o iau. Link to comment
VIPER Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 Ieri seara am facut demonstratia, live, ca un Espero 1.8 poate fi mai destept decat un Audi A4 (sau A6, sau ce o fi fost, arata a A4). Seara, semafor la Titan, eu trag in spatele lui. Apoi vad ca banda 1 e libera, si ma strecor iute langa el... Si ce-mi zic eu in barba... Hmmm, ce ar fi daca? Hai sa ne jucam un pic! Turez un pic motorul de cateva ori, ii atrag atentia... Se pune verde si... Si aici incepe demonstratia cum ca Espero poate fi mai DESTEPT decat Audi A4! Plec cu scartzait de roti (special am rupt aderenta, sa patineze si sa fie de efect), omul se excita la maxim, pleaca ca din pusca, eu... Ei bine, eu nu! Eu am plecat usurel, cu 20-30 la ora, am schimbat vitezele normal, am mers absolut cuminte pana la 55 la ora! Omul la un moment dat a franat brutal, apoi a vazut ce tzeapa a luat si, plin de spume, a plecat spulberand tot in jur, inclusiv un semafor pe rosu... Concluzie: un Espero 1.8 poate fi mai destept decat un Audi A4! Link to comment
Satori Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 m-am spart de ras. bravo. Link to comment
DragosB Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 apoi a vazut ce tzeapa a luat si, plin de spume, a plecat spulberand tot in jur, inclusiv un semafor pe rosu... Normal ... doar nu putea risca sa-l ajungi la semafor ... cum nevoia sa mai dea ochii cu tine ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now