Nu_stiu_totul Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Eu am acum Mobil 5W40 si se aproprie schimbul ... la 40 000km Sa trec pe OMV syn com 5W40? Unde-l gasesc? In benzinariile OMV? Link to comment
Wolfman Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Da, avand in vedere ca ai DOHC; in benzinariile OMV gasesti sigur... Link to comment
ovi_jer Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 -Batai ale motorului la pornirile cu temperaturi exeterioare sub 0 grade -Batai ale motorului cand ajunge la temperatura de lucru -Zgomot mult mai mare la cald al tachetilor,compensatorilor hidraulici sau axului cu came. -Consumul de ulei sau zgomotele aparute dupa 2-3k km de la schimb. Link to comment
andreis Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 (edited) Am fost sa-mi cumpar ulei pentru al meu cielo dohc (30k km) la omv.. Am cautat omv 5w40 full sintetic.. dar pe spatele bidonului scria ca e pentru diesel. Altceva nu mai era. Nici vanzatorul n-a stiut sa-mi spuna. Am sanse sa gasesc altceva prin alta benzinarie omv sau sa-l iau pe ala pe care scrie ca-i de diesel? Costa aprox. 100 ron Si pentru matiz am vrut sa iau acelasi lucru, dar .. Edited January 20, 2007 by andy Link to comment
Tommy Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 (edited) Este o greseala de traducere.Este pentru toate tipurile de motoare. Confirm: 5W40 simplu este pentru benzina, desi pe eticheta de pe spate scrie (doar in romaneste) ca este pentru diesel. Deci il puteti schimba linistiti. Eu doar ce l-am schimbat si merge motorul mai bine, e mai silentios .. Mi-am adus aminte de OMVul de mai sus si am tras la o benzinarie. Aici , stupoare. Intr-adevar mai ieftin decat Castrolul. DAR ! Observ ca este unul cu eticheta neagra pe care scrie clar diesel si altul cu eticheta argintie pe care nu scrie nimic ( implicit banuiesti ca e pentru benzina ). Pe eticheta de pe spate insa, la limbuta romana vad ca scrie ceva de genul : " ulei SEMIsintetic pentru motoare diesel " . Mai mult, pe bidon apareau 2 termene de valabilitate care nu aveau nimic in comul. Unul ( aptipildul aditional ) zicea : Expira la : 03.10.2006, altul ( stampila de pe eticheta spate ) ceva de genul exp. 2012. Foarte ciudat faptul ca nimeni nu citeste ce s-a discutat pe aici si anume faptul ca sunt cateva greseli pe eticheta in limba romana si termenul de expirare de pe bidoanele de ulei omv. Nu e ciudat. Spre asta tindem. Edited January 20, 2007 by Tommy Link to comment
andreis Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Off, imi cer scuze, luni trebuie sa merg atat cu cielo cat si cu matizul la revizie si inainte sa plec(azi in oras) am citit primele cateva pagini de la ulei matiz si acuma de la ulei cielo.. Rog a se sterge postul cu pricina. Multumesc. Si scuze. Link to comment
ovi_jer Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Deci este vorba de OMV SYN COM 5W40 pentru motoare otto si diesel la aproximativ 27 lei litrul.Mai exista un SYN COM long life numai pentru diesele dar acesta este mult mai scump. Link to comment
Engine Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 (edited) Andy, e foarte simplu. OMV Syn Com 5W40 cu eticheta argintie e pt. benzina. Cel cu eticheta neagra e pt. diesel. Edited January 21, 2007 by Bolt Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 In afara ca e facut in Romania ce mai e de zis impotriva uleiului Castrol? Unde se face in Romania? Link to comment
ovi_jer Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 S-a spus pe aici care sunt efectele castrolului Pe la buzau am inteles ca se face. Link to comment
tolin Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Unde se face la Buzau ? Poate, se imbuteliaza, lucru absolut normal. Link to comment
ovi_jer Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Nu este nimic normal cand imbuteliezi produse expirate in bidoane cu termene noi de valabilitate si mai completezi si ceva din butoaie de 200l made in romania. Link to comment
pavcostel Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 ("> ("> Desi nu-l mananca, se aude... Cu stima, Costel Link to comment
tolin Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 @ovi_jer > Asta-i feseneala, daca-mi este permisa comparatia. Link to comment
ovi_jer Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Este permisa comparatia Link to comment
Englishman Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Am apucat sa-i pun Castrol, speriat fiind de termenul de valabilitate "expirat" al OMV-ului ...Facut un drum la Bucuresti astazi : consum benzina 7-8l/ 100 in conditii de mers ...fortate ( 140-160km/h - in medie) Impresii :comportament motor admirabil, extrem de silentios chiar la viteze mari; consum incredibi de mic ! Concluzii : pun pariu ca NU am nimerit un ulei contrafacut. Link to comment
ovi_jer Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Asteapta cateva porniri la temperaturi negative Link to comment
Englishman Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Nu cobi, Ovi... chiar nu astept deloc cu nerabdare temperaturi negative in cazul asta ... Link to comment
adi-bro Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 salut!!! Toata lumea vorbeste de ulei OMV. Oare chiar asa de bun e? A incercat cineva marca Valvoline? Ce parere aveti? De ex: syn power 5w40 sau durablend 10w40, pt motoare peste 100k km max life 10w40!!! "> am uitat sa va spun ca intradevar am si eu o bataie la rece (nu stiu exact:tacheti?). Link to comment
ovi_jer Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Continua cu uleiul ala si o sa ai mai multe batai Link to comment
emilio Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Am citit toate posturile din cele 20 de pagini.A durat ceva.Concluzii?Cam tot ce este facut sau imbuteliat in Romania este de kko.La imbuteliere apare si adaosul din productie made in Bangladesh,etc.Ideal este sa aducem ulei de afara sau sa luam cel care este imbuteliat afara 100%.Astfel ca uleiuri de marca si-au pierdut credibilitatea-Mobil,Castrol.Aralul si-a dat cu firma in cap cu lotul ala facut in Turcia si care a pus multe motoare pa ganduri!In plus se stie ca Aralul depune mal in baie.Asa s-a ajuns la OMV.Cred ca este un ulei bun,dar la fel cred ca este si Total care este la originea uleiului Daewoo.Imi pare rau ca nu este piata de deschidere pt Repsol si Penzoil.Am folosit cam toate uleiurile.Castrolul s-a stricat de ceva timp.Am simtit-o pe fosta mea masina care a mers 110k pe Aral 0w40 si nu papa ulei,dar in ultimii 10k am bagat Castrol10w60.Nu mai tragea si motorul era mai zgomotos.Uitati-va la avatar cum mergea Supernova mea!La cielo nou am bagat la 2k RepsolCompetition5w40 full syn si dupa 7k este ok.Din pacate imi este greu sa mai procur si ma intreb pe ce sa o iau?Cred ca am sa incerc Mobil 5w40 sau Total 5w30 sau 5w40. Link to comment
alexmohora Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Eu am OMV de 2500Km. Aveam castrol TXT inainte şi Castrol Magnatec şi mai înainte. De când cu OMV-eul mi-a dispărut bătaia de tacheţi la rece. Restul că e mai silanţioasă, trage mai bine etc etc e uleiul mai uleios pe jojă poate fi încadrat la placebo. Deci, clar nu mai am zgomotul ăla care mă dispera când aveam castrol în ea. PS: Castrol TXT am pus la sfatul lui Ovi_jer şi OMV tot la sfatul lui (mulţumiri pe această cale). Link to comment
Mo'Gas Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Cat de influentabili sunt membrii forumului . Adevarul este ca un schimb sau doua de ulei prost e de ajuns pentru a scurta viata unui motor cu 100 000 km de mers cu un ulei bun . Degeaba pui acum OMV sintetic sau alte 'licori' daca ai alergat cu 180 cu marmelada in motor . Majoritatea nici nu stiu ce e sub capota, nici gand despre cum functioneaza un motor, in schimb compenseaza prin ignoranta de care dau dovada in exploatarea masinii . Cum exista motoare care au mers 300 000km pana la o reparatie capitala asa sunt si motoare segmentate la 100 000. Cu un ulei bun si o exploatare 'pasnica' a motorului, nu ar trebui sa ai probleme : eu am si un Peugeot 309 care e trecut de 300 000km si are un consum de ulei in limite normale, si axa cu came e cea originala, nu schimbata de 2-3 ori. Poate pentru ca nu m-am luat la intrecere cu motociclete, nu am mers cu 170 sau mai stiu eu ce: masina aia nu a vazut mai mult de 110 si mai mult de 3500rpm decat foarte, foarte rar, si nu i-am pus cine stie ce mandrie de ulei sintetic de 60 euro bidonul - majoritatea a mers pe ulei mineral 15w-40 adus de taica-meu din afara dar si ulei cumparat de aici (Texaco). Va las pe voi sa trageti concluziile. In alta ordine de idei intr-adevar uleiul OMV este adus din Austria (confirmare de la o sursa sigura) dar nu stiu pentru cat timp o sa il mai aduca de acolo. Comparativ cu alte uleiuri originale poate nu e cea mai buna alegere dar e o solutie sigura. Link to comment
ovi_jer Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Nu e cazul sa tragem nicio concluzie.Nu discutam despre camioane,avioane sau alte marci de masini. Vorbim numai de motoare daewoo care necesita uleiuri foarte bune si nimic altceva. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now