ovi_jer Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Pune 3,5l si apoi dupa 10 minute verifica pe joja. De la minim la maxim este 1l. Link to comment
Tommy Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 (edited) Pana acum, bixxol-ul se folosea ca racing. Nici intr-un caz 5w-40 Edited March 16, 2007 by Tommy Link to comment
Mircea Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Ma refeream la brand. Bixxol ca brand. Nici un ulei special pentru racing nu-l gasesti in magazin, chiar daca pe bidon scrie contrariul. Nu l-ar cumpara nimeni, la cat ar costa. Link to comment
Tommy Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Stiu Ba eu cred ca da.. sunt destui nebuni ce cred ca ar fi bun ) Sunt care cumpara si w60 Link to comment
Mike1 Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Analizand serios numarul de km pe care intentionez sa-l parcurg pana la toamna, am decis , destul de greu, sa aleg Bixxol 5w-40 in detrimentul lui MOL 5w-40 desi diferenta de pret e semnificativa (62 ron l vs 27 ron l) La conditiile de trafic din Bucuresti uleiul trebuie schimbat la cel mult jumatate din nr max de km indicat pe constructor (Leganza 15k km). Ramane de vazut cum se va prezenta peste 7-8 k km acest ulei )"> Ar fi utila si o impresie dupa cateva mii de km din partea celor care au pus MOL... Mircea? Link to comment
Mircea Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Mike, abia l-am pus Sa mai treaca ceva timp si revin cu impresii. N-am remarcat insa batai la culbutori nici dupa ce am pornit motorul prima oara. Link to comment
cpop Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Am schimbat uleiul de o saptamana, MOL Dynamic Star 5W40, am deja 1000 km - un drum la Timisoara. Nu remarc diferente fata de vechiul OMV syncom 5W40. Parca mai silentios motorul, dar asta e normal cu ulei nou. Link to comment
Mike1 Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 La mine e tocmai invers .. atunci cand fac schimbul de ulei, in prima mie de km devin mai zgomotosi compensatorii Link to comment
DGT Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Ai tu impresia asta!Normal ar trebui invers! Link to comment
Banderas_232003 Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Pune 3,5l si apoi dupa 10 minute verifica pe joja.De la minim la maxim este 1l. multumesc mult. nivelul unde ar trebui sa fie? maxim sau mediu? eu citisem pe aici si la magazin daewoo ziceau ca se pun 3.8l de ulei la cielo apropo: ce cheie se foloseste pe desfacerea surubului de baia de ulei astfel incat sa se scurga? Link to comment
Mircea Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 La mine e tocmai invers .. atunci cand fac schimbul de ulei, in prima mie de km devin mai zgomotosi compensatorii Mike, dupa revizie in general, dai reset la ecm? Link to comment
ovi_jer Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 De ce mircea?Tu dai reset la compensatorii hidraulici? Link to comment
Mircea Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Nu, ideea este ca motorul este invatat sa functioneze la niste parametrii care se modifica odata ce schimbi ceva la el. Parerea mea este ca la mike se aud injectoarele, dar este doar o parere, nu o certitudine. Uleiul proaspat va avea cu siguranta o alta vascozitate decat cel inlocuit, la fel cum cantitatea de aer ce trece printr-un filtru nou nout va fi sigur mai mare decat cea ce trece printr-unul folosit 10k de km. Eu dau reset chiar si la fiecare plin de gaz mai nou )"> Link to comment
ovi_jer Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Pune contact general si da-i reset in fiecare dimineata Oricum niciuna din cele facute de tine nu au legatura cu compensatorii sau cu uleiul. Link to comment
Mircea Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Tu vrei sa spui ca nu-i recomandabil sa dai reset dupa ce schimbi consumabilele? Link to comment
ovi_jer Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Resetul se da numai cand sunt probleme.Daca consumabilele sunt schimbate la timp nu apar probleme cu atit mai mult cand spui ca schimbi filtrul de aer la 10k km. Link to comment
Mircea Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 OK, suntem offtopic aici dar eu zic ca nu strica. Filtrul il schimb la 10k si-l curat lunar vara si la 2-3 luni iarna. Parerea mea e ca nu strica sa dai reset cand schimbi consumabilele sau tipul combustibilului. Link to comment
ovi_jer Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Tot off-topic : Parerea ta este gresita.Nici macar nu lasi ecm-ul sa invete tot si il pui sa o i-a de la capat. Punct! Link to comment
Tommy Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Sa ma ia drequ.. o singura data e posibil sa fi avut efect resetul, la o nubira (cea cu care am fost la moeciu, se tura ca proasta in noaptea nuntii) dar nici atunci nu e sigur deoarce avea doar vrei 500km, in rest.. parere personala .. efect zero observat de mine. Alte masini cu care am fost si le-am dat reset si am avut probleme cu ele (se turau greu, motor putin silentios, consum ca la nebuni) au avut efect zero. CLa cielo, timp de 2 ani nu i-am dat deloc si a mers fara repros. Link to comment
razvan gl Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Salutare.nu vreau sa mai deschid un nou subiect de aceea aplic aici fiindca are legatura cu uleiul.La cate schimburi de ulei se poate spala motorul?Stiu ca nu este o regula dar din cate am auzit flush-ul cam ataca garnituri si semeringuri.Masina mea (cielo 97-84K km ) a mers 50k km numai cu aral,eu cand am luat-o am spalat motorul si am bagat castrol 10w40.Dupa vreo 8k km m-am uitat in capacul culbutorilor si m-am minunat cate coji au mai ramas in sita epuratorului de gaze si in furtunul care se duce in baia de ulei .M-am hotarit sa dau si baia jos ca sigur voi fi ,,bucuros" de ce o sa gasesc acolo,dar vroiam sa mai spal odata motorul ;asta inseamna flush motor de 2 ori in 10 k km .Dauneaza sau mai bine nu-l mai spal. Link to comment
ovi_jer Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Acum la primul schimb de ulei dupa ce curati baia,capacul,pompa de ulei si ce mai trebuie.Pe viitor schimba uleiul la 7-8k km. Link to comment
razvan gl Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Deci il mai spal,sau nu.Sa nu afecteze cu ceva daca il spal asa des.Pina la urma care fabricant de ulei a ramas mai serios(care ulei este mai bun?) Link to comment
ovi_jer Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Ti s-a raspuns si la intrebare si s-a discutat si despre ultimul ulei. Totul este sa citesti. Link to comment
webcath0s Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 Am facut segmentarea si am bagat ulei ELF 10w40.In primii 20 km facuti totul este ok,nu tacane deloc...La urmatorul schim are ceva daca ii pun ulei 5w40?Ma gandesc la MOL sau Castrol... Link to comment
vlivius1 Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Salut, a incercat cineva pana acum Mobil 1 Super Syn 5W-40? Ce parere aveti despre el? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now