EM!L Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 La temperatura ridicata, cred ca toate se ard! Nu prea am priceput ideea... cam ce rezultate speri sa obtii? Link to comment
tolin Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 (edited) ... Am de mult timp timp ideea : ma gandeam sa luam o butelie de voiaj si o tabla la care sa atasam cumva un termometru(asta e problema,un termometru care sa reziste la 100 de grade sau si mai sus) si pe tabla incinsa sa testam uleiurile;sa vedem care se arde ... Asta o fac producatorii si concluzia generala este ca toate se ard la peste 200'C. Temperatura uleiului din motorul tau nu depaseste 100'C. Edited July 18, 2007 by tolin Link to comment
ovi_jer Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 (edited) Depinde...Pe temperaturile astea si cum mai toata lumea nu schimba antigelul la timp sau cu unul de marca buna este posibil sa se ajunga si la mai mult in anumite locuri pe unde circula in motor.Acum ceva timp chiar am vrut sa montez un senzor sa vad la cat ajunge.La un motor turbo diesel am vazut temperaturi de 117 grade la ulei si erau normal si frecvente. Edited July 18, 2007 by ovi_jer Link to comment
tolin Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 (edited) Nu discutam de canale infundate, debite prea mici, racire improprie. Nici unul nu discuta in acesti termeni. Daca nu esti in stare sa racesti motorul, atunci trebuie sa pui radiator pe circuitul de ulei. Edited July 18, 2007 by tolin Link to comment
ovi_jer Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Tot ce ai enumerat face parte din viata motoarelor de pe masinile care au o anumita vechime in romania Link to comment
Alezz Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 (edited) Eu cand am fost la ITP de au bagat sonda in motor pe la joja a aratat 133*C...Cu motorul pornit bineinteles. Edited July 18, 2007 by Alezz Link to comment
tolin Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Normal, ia-ti Matiz vei astepta 10 min sa ajunga abia la 70'C. Link to comment
c_french84 Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 In forja,turatie mare cred ca temperatura depaseste lejer 150 de grade in bloc...daca nu s-ar ajunge la temperaturi mari nu s-ar mai ovaliza pistoanele! Uleiul uzat,dupa cateva mii de km isi mai pierde din proprietati si e posibil sa se arda la un punct de caldura mai jos! PS: vezi postul lui alezz Link to comment
Alezz Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Eu aveam uleiul pus de o saptamana atunci asa ca se exclude imbatranire sau km multi. Link to comment
Alezz Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Am masurat azi din nou uleiul la Polivalenta,e la maxim = nici un gram consumat cu ocazia asta am afat ca e parcarea stramba la firma . Link to comment
dovan Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Masura celor de la OMV de a schimba ambalajul si pretul(prohibitiv!)m-au facut sa le trimit un mail plin de "multumiri"calduroase si de "laude" pentru extraordinara idee de a vinde acelasi produs la pret dublu! Drept urmare a marii lovituri de marketing a OMV-ului am ales sa trec la alt producator mai intelegator care sa-mi ofere aceiasi calitate la un pret adevarat! Care o fi acesta inca nu stiu,probabil unul din cei recomandati de voi in posturile din topic! P.S. bineinteles ca cei de la firma mai sus mentionata nu au catadixit sa-mi raspunda la umilul meu e-mail! Link to comment
tolin Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Bombardeaza-i, este singurul tau atu ! Link to comment
LYM Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 M-am uitat intr-o seara la uleiuri intr-un OMV. Pt. benzina am vazut ca au BIXXOL: 5W-40, SEMIsintetic, la ~ 42RON/L 5W-30, sintetic, la 60+ RON/L Primul ulei mi s-ar parea acceptabil ca pret, dar e recomandat sa pun ulei semisintetic in Nubira ? Link to comment
Lao Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Ultimele 2 schimburi le-am făcut cu Mobil1 sintetic 5W40. Ireproşabil! Link to comment
Lao Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 140 / 4 litri. Carrefour, magazinele Real etc. Link to comment
aly Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 De ulei Cyclon F1 a auzit cineva. Am gasit la 20 lei/litru 10w40-sintetic(eu stiam ca 10w este semisintetic). A mai folosit cineva? http://www.cyclonf1.com/f1.htm Link to comment
uskt2005 Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 E putin mai scump decat ala romanesc, Te risti? Mobil1 sintetic 5W40. Ireproşabil! 100% de acord 140 / 4 litri. Carrefour, magazinele Real etc. Sau 125 ron 5 litri la bulgari Link to comment
Lao Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 N-a ştiut, că luam din Bulgaria in vara asta. Poate data viitoare. Azi l-am schimbat şi in Megane. Link to comment
LYM Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 (edited) Bine ca ati zis, ca maine plec la Bulgari @Lao - poti pune o poza cu bidonul sau numele exact al uleiului? sa stiu ce sa cumpar ... LaterEdit: asta e: http://www.oilshop.ro/catalog/product_info...products_id=100 ? Edited September 7, 2007 by LYM Link to comment
Lao Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Ăla e, doar că eu l-am luat la 4 L. Link to comment
LYM Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 (edited) Da, l-am ochit asta-seara in Carrefour - 150 RON/4l. Faza e ca pe el scria doar "Made in EU". Codul de bare incepea cu "5", asta inseamna ca e facut in .ro? (parca asa citisem pe undeva) La Augsburg vad ca e oferta http://www.augsburg.ro/index.php/online/produse/36/38/271 Edited September 7, 2007 by LYM Link to comment
Lao Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Bun preţ au la Augsburg. Dar dacă tot zici că te duci in Bulgaria, de ce nu-ţi iei de-acolo? Sau era la mişto? Link to comment
LYM Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Aveam de gand sa merg in weekend, dar cu frigul asta m-am sucit asta-seara. Raman sa hibernez in weekend Link to comment
Alezz Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 50 e.centre gb 520 EAN HELLAS (Greece) gr 528 EAN Lebanon lb 529 EAN Cyprus cy 531 EAN-MAC (FYR Macedonia) mk 535 EAN Malta mt 539 EAN Ireland ie 54 EAN Belgium.Luxembourg be/lu 560 CODIPOR (Portugal) pt 569 EAN Iceland is 57 EAN Danmark dk 590 EAN Poland pl 594 EAN Romania ro 599 EAN Hungary hu Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now