Jump to content

Recommended Posts

... Am de mult timp timp ideea : ma gandeam sa luam o butelie de voiaj si o tabla la care sa atasam cumva un termometru(asta e problema,un termometru care sa reziste la 100 de grade sau si mai sus) si pe tabla incinsa sa testam uleiurile;sa vedem care se arde ...

Asta o fac producatorii si concluzia generala este ca toate se ard la peste 200'C. Temperatura uleiului din motorul tau nu depaseste 100'C.

Edited by tolin
Link to comment

Depinde...Pe temperaturile astea si cum mai toata lumea nu schimba antigelul la timp sau cu unul de marca buna este posibil sa se ajunga si la mai mult in anumite locuri pe unde circula in motor.Acum ceva timp chiar am vrut sa montez un senzor sa vad la cat ajunge.La un motor turbo diesel am vazut temperaturi de 117 grade la ulei si erau normal si frecvente.

Edited by ovi_jer
Link to comment

Nu discutam de canale infundate, debite prea mici, racire improprie. Nici unul nu discuta in acesti termeni. Daca nu esti in stare sa racesti motorul, atunci trebuie sa pui radiator pe circuitul de ulei.

Edited by tolin
Link to comment

Eu cand am fost la ITP de au bagat sonda in motor pe la joja a aratat 133*C...Cu motorul pornit bineinteles.

Edited by Alezz
Link to comment

In forja,turatie mare cred ca temperatura depaseste lejer 150 de grade in bloc...daca nu s-ar ajunge la temperaturi mari nu s-ar mai ovaliza pistoanele!

Uleiul uzat,dupa cateva mii de km isi mai pierde din proprietati si e posibil sa se arda la un punct de caldura mai jos!

PS: vezi postul lui alezz

Link to comment
  • 3 weeks later...

Masura celor de la OMV de a schimba ambalajul si pretul(prohibitiv!)m-au facut sa le trimit un mail plin de "multumiri"calduroase si de "laude" pentru extraordinara idee de a vinde acelasi produs la pret dublu!

Drept urmare a marii lovituri de marketing a OMV-ului am ales sa trec la alt producator mai intelegator care

sa-mi ofere aceiasi calitate la un pret adevarat! Care o fi acesta inca nu stiu,probabil unul din cei recomandati de voi

in posturile din topic!

P.S. bineinteles ca cei de la firma mai sus mentionata nu au catadixit sa-mi raspunda la umilul meu e-mail!

Link to comment
  • 4 weeks later...

M-am uitat intr-o seara la uleiuri intr-un OMV.

Pt. benzina am vazut ca au BIXXOL:

 

5W-40, SEMIsintetic, la ~ 42RON/L

5W-30, sintetic, la 60+ RON/L

 

Primul ulei mi s-ar parea acceptabil ca pret, dar e recomandat sa pun ulei semisintetic in Nubira ?

Link to comment

E putin mai scump decat ala romanesc,

Te risti? :scarpin:

 

Mobil1 sintetic 5W40. Ireproşabil!

100% de acord

 

140 / 4 litri. Carrefour, magazinele Real etc.

 

Sau 125 ron 5 litri la bulgari

Link to comment

50 e.centre gb

520 EAN HELLAS (Greece) gr

528 EAN Lebanon lb

529 EAN Cyprus cy

531 EAN-MAC (FYR Macedonia) mk

535 EAN Malta mt

539 EAN Ireland ie

54 EAN Belgium.Luxembourg be/lu

560 CODIPOR (Portugal) pt

569 EAN Iceland is

57 EAN Danmark dk

590 EAN Poland pl

594 EAN Romania ro

599 EAN Hungary hu

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...