Mike1 Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Unde ai gasit sa achizitionezi acest tip de ulei? Link to comment
Engine Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 (edited) Judetul Tulcea, orasul Babadag. L.E. Am fost azi la magazinul respectiv si tipul de la vanzare mi-a zis sa tin cont de generatia, respectiv uzura motorului si sa pun uleiul de mai jos, pt ca oricum nu avem in zona noastra ierni de pana la -30 grade Celsius, in timp ce verile sar de 40 adesea : Super Leichtlauf 10W40 [nu e full sintetic dar e bazat pe tehnologia de sinteza - HC (hydrocrack)] http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt.../id/e_1301.html Inclin sa-i dau dreptate. Detalii in limba romana despre acesti lubrifianti, gasiti aici (la importator) : http://www.limorom.ro/Uleiuri%20Motor.html Edited October 7, 2008 by Engine Link to comment
Alex23 Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 (edited) Salutare la toata lumea!! Eu folosesc Castrol Magnatec 5w40!! La ora actuala Castrolul fiind cel mai bun ulei de pe piata!! La prima revizie s-a bagat in motor Omv 5w40 de care nu am fost asa multumit si dupa vreo 2500 l-am dat jos si am trecut pe Castrol!! Numai bine tuturor!! Edited October 7, 2008 by Alex23 Link to comment
cris06 Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Nu vrei sa detaliezi un pic? Sub ce aspecte nu ai fost multumit de uleiul OMV? (consum ulei, motor zgomotos etc.) Link to comment
Mike1 Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Multumesc pentru raspuns Engine! Intre timp mi-a trimis PM Salex cu locatia din Bucuresti in care se gaseste respectivul ulei. Dupa cum am mai scris in acest topic acum ceva vreme, am utilizat uleiul OMV Syncom 5W40, respectiv Bixxol 5W40 atat la fosta masina Cielo SOHC cat si la Leganza si intotdeauna am fost multumit de comportamentul motorului si de stabilitatea uleiului intre intervalele de schimb. Link to comment
vali10 Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Salutare! Am Cielo DOHC 16valve, 49000km, pana acum uleiul a fost Daewoo 10w30, schimbat de reprezentanta. Va rog sa mi spuneti ce tip de ulei ar trebui sa folosesc in continuare, sa raman tot la 10w30 sau sa trec la 5w40 asa cum vad ca este indicat pe acest forum. Multumesc! Link to comment
Engine Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 (edited) Schimba marca (eu as pune OMV, Liqui Moly sau MOL, din motive de provenienta, desi nu-i un criteriu absolut) dar tine cont si de indicativul pt vascozitatea la cald. Adica cifra de dupa "W". Consider ca la verile noastre (mai ales la campie, unde frecvent sarim de 40 de grade), xW30 ar trebui substituit cu xW40. In sensul celor zise, cred ca 5W40 ar fi indicat, pt ca ai un motor destul de tanar. Edited October 8, 2008 by Engine Link to comment
vali10 Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 (edited) ... Am uitat sa spun ca este GPL. Crezi afecteaza cumva datele problemei? sa folosesc in contuinuare 5w40? Edited October 8, 2008 by tolin citare inutila a postarii anterioare Link to comment
Englishman Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 (edited) Nu mai cita mesajul anterior ! Foloseste cu incredere 5w-40.Eu am folosit pana la 100.000 doar 0w-40 iar acum, la 150.000 folosesc doar 5w-40. ( motor 16V DOHC) Nu am pierderi nici un gram, motorul este farmacie de curat ce e. ( se observa prin gaura de umplere) Pana la 100.000 uleiul era Castrol si o perioada Aral, doar astea doua marci. Acum folosesc 5W-40 Mobil 1 . Repet, fara sa consume gram de ulei, indiferent de regimul de turatie. Ideea de baza e ca trebuie 5W-40 daca vrei motor super bun macar 200-300k kilometri. PS. Mie unul nu mi-a priit DELOC uleiul OMV 5w-40. Dar deloc. Altora se pare ca da. ( la mine motorul era putin mai zgomotos decat de obicei si uneori dimineata, la pornire aveam un mic tzacait de tacheti, lucru onservat DOAR cu acest ulei) Edited October 8, 2008 by Englishman Link to comment
vali10 Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 ok. mersi mult. o sa folosesc 5w40. Link to comment
Engine Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Am uitat sa spun ca este GPL. Crezi afecteaza cumva datele problemei? sa folosesc in contuinuare 5w40? Nu stiu daca alte marci renumite au uleiuri pt motoare pe GPL (ar trebui sa cauti) dar L.M. are unul : http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt.../id/e_3701.html Link to comment
Alex23 Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Si eu am avut aceeasi problema ca si Englisman cu uleiul Omv 5w40: motor mai zgomotos si un clantanit metalic! De cand am inceput sa folosesc Castrol 5w40 nu mai sunt astfel de probleme motrul este mai silentios lucru constat de la prima pornire!Are acelasi zgomot ca in primii 1000 de km !! Link to comment
TBird Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Ce stiti de uleiul Castrol SLX Profesional 5w40 ? Eu am folosit pana acum doar Magnatec 5w40. L-am castigat la o tombola, si cum se apropie schimbul... ma gandeam sa il pun pe SLX Profesional... Link to comment
Miste_R Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Este corespondentul din noua gama castrol,pt fostul TXT softec,alaturi de magnatec 5W40 Ambele 5w40. http://www.amiauto.ro/index.php?page=article&id=16 Link to comment
Costi VLN Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Salut tuturor.Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire.Am un cielo corean din 95 cu 96000 km.Uleiul folosit in acest timp a fost daewoo specificat de fabricant.Intrebarea mea este urmatoarea:vreau sa ii schimb uleiul si anume sa ii pun ceva mai de calitate si vreau sa stiu parerea voastra.Ce imi recomandati sa ii spal baia sau sa folosesc un detergent de spalat motorul?Daca folosesc detergentul e posibil sa afecteze cumva flaconul duralube pe care l-am bagat la 91000 km.De dat baia jos mi-e cam teama ca nu cumva ca fie dificil.Astept si va rog sa ma lamuriti cu dilemele meleMultumesc tuturor pt raspuns. Link to comment
danutza Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 (edited) Baia de ulei se da jos usor.Daca nu ai dat-o nici o data iti recomand sa o dai jos si sa cureti atat baia cat si sorbul pompei de ulei.Ai nevoie de o rampa , o cheie tubulara de 10 pentru baie si scuturile de plastic de la motor si una de 15 sa desfaci saxofonul sa poti scoate baia si o garnitura noua la baie. Eu am urcat masina pe rampa dupa care am pus un detergent pentru motor pe care l-am utilizat conform instructiunilor de pe flacon si pe urma am dat jos baia. Toata treaba dureaza cam o ora cu tot cu curatat. Edited November 1, 2008 by danutza Link to comment
mosgerila Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Salut, masina: Nubira 2, an 2003, 87000 km la bord. problema: consum mare de ulei la drumuri lungi. Dupa cartea tehnica masina a vazut in tinerete ulei Daewoo si Aral 5W40. La 76000 km am facut schimbul cu un Pennasoil 10W40 (in 5000 de km am completat cu aproximativ 2 litri). La 82000 km am schimbat in Germania cu un ATU 10W40 si iar a fost nevoie de completare. (in aceasta perioada am facut drumuri lungi de peste 4000 km). Dupa intalnirea cu ovi_jer in care masina "a trecut testul", ieri am schimbat uleiul cu un OMV Bixxol 5W40 + filtru Mann. Masina se comporta simtitor mai bine si pare ca are mai mult pofta de viata . Sper sa se regleze problema consumului de ulei, desi alte pareri din service erau ca va devora cu mai mare placere OMV-ul deoarece este mai subtire... Astept si alte pareri ...pozitive si optimiste daca este posibil. Link to comment
Mircea Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Cand iti spuneam ca uleiul ala e o prostie nu credeai. La km aia, masina nu ar trebui sa manance ulei. Link to comment
ovi_jer Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 (edited) Aici se discuta strict despre marci/tipuri de ulei. Probleme gen ''martor presiune ulei'' sau ''pierderi de ulei'' s-au discutat si se discuta in alte subiecte. Edited November 3, 2008 by ovi_jer Link to comment
aly Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 (edited) A mai folosit cineva Mobil 1 5w50 Rally Formula? Am luat aseara din Carrefour-230 lei bidonul de 4 litri. Il voi pune in al meu Espero 1.8-152000km. Pana acum am mers cu Mobil Synt S 5w40. Uleiul il schimb cam o data la 4-5 luni timp in care fac cca 6000-7000km-80% urban. Ce parere aveti e bun? http://www.oilshop.ro/specs/mobil/IOCAENPV...bil_1_5W-50.pdf Aveti idee ce inseamna ulei tri-sintetic? Am cautat 5w40 Mobil 1 dar am inteles ca nu au uleiul asta in gama. Edited November 14, 2008 by aly Link to comment
alexinno Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 Vascozitatea la 100 de grade (17,3) e prea mare fata de cea a clasei 5w-40 (13,8-14,7 maximum) iar indicele de vascozitate e prea mic,doar 152.In plus,vascozitatea "la rece"(40 de grade) e prea mare,e posibil sa "bata" tachetii iarna asta.Asta e un ulei de racing mai mult sau pentru tari cu clima excesiv de calda. Link to comment
danutza Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 Eu am pus Mobil1 10W40 se 3 saptamani si imi pare rau ca nu am pus 5W40, dimineata pana se incalzeste putin tacane un pic tachetii.Azi vara nu tacaneau cu uleiul asta.La mine e clar de acum :iarna 5W40 si vara 10W40.Cred ca o sa-l schimb cat de curand. Link to comment
Engine Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 Asta e un ulei de racing mai mult sau pentru tari cu clima excesiv de calda. Si la noi e foarte cald vara. Mai ales daca se merge preponderent urban, resimtim si mai tare efectul. Link to comment
aly Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 Pana la urma cati litri de ulei intra in Espero 1.8? In manualul luat de pe forum scrie 3.85 litri, insa am gasit topicul asta: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...++intra++espero unde sunt tot felul de informatii contradictorii. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now