Geo_ZGA Posted February 14, 2016 Share Posted February 14, 2016 Daca n-ai incredere, fa-l singur Nu o zic ironic, eu n-am mai fost la mecanici de ani de zile. Cris, nu cred ca 4l "mancati" in 10000 km se duc prin simeringurile de supape... in mod sigur sunt segmentii dusi. Link to comment
cris06 Posted February 14, 2016 Share Posted February 14, 2016 (edited) La porniri frecvente in oras, consumul de ulei pe la neetanseitatea simeringurilor de supape este destul de mare! Mai adaugam si eventualele pierderi pe la garnituri si iaca uleiul se duce! Daca ar fi segmentii ar trebui sa fie fum albastru continuu la esapament. Citind pe net despre aceste probleme, mai ales pe opelclub, nebunia generala e la motoarele 1.6 16v. Acolo sunt cazuri de consum si de 1l ulei/ 500km! De-asta am sugerat sa se faca, mai intai, un test de compresie si apoi sa se decida ce sa se repare. Varianta cu schimbatul motorului e loterie. Imi aduc aminte ca am avut acum vreo 4 ani, la munca, un Cielo Exe 16v de prin 2002 care papa ulei 10W40 destul de mult (cred ca lua cam 0,5l / 1000 km (completam cam la 2 plinuri de benzina, cand joja era pe min). Ei, acest Cielo nu scotea pic de fum! Esapamentul era lacrima! Avea ceva pierderi la garnitura capacului de tacheti. Km avea cam 200 000 la bord. Reali... Suntem cam offtopic. Edited February 14, 2016 by cris06 Link to comment
FeryGL86 Posted February 14, 2016 Share Posted February 14, 2016 Masina are 310.000 km! Am cumparat.o in 2007 cu 63.000 km, reali, de la o cunostinta. Are si GPL, pentru ca imediat ce am lua-o i-am montat instalatia secventiala Milano! Fac destul de multi km pt ca serviciul imi cere asta si de asta sunt din ce in ce mai ingrijorat de consumul asta de ulei. Fum albastru nu scoate. Link to comment
TICOlos Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Daca nu scoate fum la consumul asta, sunt pierderi. Link to comment
paneuroil Posted March 16, 2016 Share Posted March 16, 2016 Liqui Moly Molygen 5w40 formula noua, schimbat la timp cu tot cu filtru de ulei Daca iti papa ulei mult,pune Liqui Moly MoS2 10w40 Link to comment
bogdan34val Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Salut! E posibil ca din cauza ca am ulei de dacie la cielo (provizoriu) ca motorul sa inceapa sa mearga in suturi dupa 30 de minute de mers? Merge ff bine numai cand e rece . Nu pierd ulei nu pierd antigel! Link to comment
cris06 Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 De ce? Simte Cielo ca-i de Dacie? )"> Alta-i buba... Da mai multe detalii pe un topic pe care crezi ca-i potrivit conform fenomenului intampinat. Link to comment
kikosro Posted June 4, 2016 Share Posted June 4, 2016 Ce parere aveti de Liqui Moly TOP TEC 4100 ? A mai pus cineva pe un cielo ? Am 77k km Link to comment
koss_x_treeme Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Eu de cand am masina de vreo 10 ani aproape am pus doar castrol magnatec 10w40 in ea. Cand am desfacut motorul sa il segmentez nu aveam mazga sau depuneri.. Tot castrol magnatec 10w40 folosesc de cand am facut motorul. Intre schimburi imi mananca cam 1 litru de ulei dar merg 90% in trafic urban. Link to comment
kikosro Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Bine acuma depinde si cati km si din ce an e masina . A mea e din 2005 si are 77k km ... si nu mananca ulei deloc , nici macar cat scrie in carte ..Daca nu vad ceva la liqui moly ala am sa raman tot la aral 5w40 sau am sa incerc mobil 3000 tot 5w40 .. mai am timp inca 500km Link to comment
Viktor Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 Ramas inca pe Mobil 10w40. Uneori ma uimeste ce frumos toarce cu asta . 1 Link to comment
opelvn Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 (edited) LM MOLYGEN 5W40 comparativ cu altele Edited September 29, 2016 by opelvn Link to comment
abarth_mcm Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Eu de cand am masina de vreo 10 ani aproape am pus doar castrol magnatec 10w40 in ea. Cand am desfacut motorul sa il segmentez nu aveam mazga sau depuneri.. Tot castrol magnatec 10w40 folosesc de cand am facut motorul. Intre schimburi imi mananca cam 1 litru de ulei dar merg 90% in trafic urban. si eu la fel, desi am auzit recenzii proaste de magnatec.Eu las o recenzie buna pt ca mi-a lasat o impresie buna ! schimburi tot la 10,000 km facut (cam la 9,500km ii schimbam de obicei). Completez f putin intre schimburi, gen 200ml. Practic umpar un bidon pe 4 l, bag cam 3.75 (atata parca intra la cielo) si restul ii pun pe parcurs. Deci absolut nesemmnificativa completarea intre schimburi. Fostul ulei l-am tinut ultima data pana la 11,000km (n-am avut timp sa il fi schimbat mai devreme) si arata inca f ok ! 1 Link to comment
koss_x_treeme Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 (edited) Marea problema cu castrol magnatec sau cu alte tipuri de ulei este ca sunt multe fakuri pe piata. In general este bine sa il cumperi de la dealeari sau magazine de incredere. Oricum in ultima perioada avand in vedere scaderea cotatiei barilului de petrol uleiurile au scazut si ele mult ca pret. 200ml consum intre schimburi este practic un consum de "fabrica". Eu il mai pierd si pe la simeringuri ori garnituri. Am un vecin cu un opel astra.. motorul pare impecabil, masina este impecabila, distributie pe lant caruia ii consuma la 1000 de km aproape aproape 500 ml de ulei. .. so.. Oricum sper sa prind ziua aia in care o sa merg cu masina sa nu mai verific uleiul, antigelul si alte lichide. Cred ca masinile electrice sunt de viitor . Edited October 26, 2016 by koss_x_treeme Link to comment
abarth_mcm Posted October 30, 2016 Share Posted October 30, 2016 (edited) Asa este. Exista inca multe fake-uri pe piata. Da, la mine consumul de ulei e fff mic pt ca nici nu are f multi km masina: 135,000 km. Dar daca i-as baga 5W30, sigur insa ar consuma. Cand am luat masina (avea 78,000km) avea in ea GM 5W30 pe care l-am dat jos dupa vreo 4,000 km. Se auzeau usor tachetii si ciupea un pic ulei. Cu 10W40 nicio problema, fara zgmote, fara consum semnificativ intre schimburi, iar uleiul chiar si dupa 10,000 km arata f bine. Edited October 30, 2016 by abarth_mcm Link to comment
Viktor Posted October 31, 2016 Share Posted October 31, 2016 Un test la capitolul ulei-uri. Link to comment
paneuroil Posted November 19, 2016 Share Posted November 19, 2016 (edited) ravenol vsi 5w40 sau total quart 9000 5w40 , sunt uleiuri mai groase (ptr cei care le consuma ulei) si mult mai bune decat orice 10w40 acuma iarna. Edited November 19, 2016 by paneuroil Link to comment
Geo_ZGA Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Mai groase comparativ cu ce? Doar cu 5w30... si acolo e vascozitatea mai mare la cald, la rece e aceeasi. Si, in general, consumul de ulei e la rece. Oricum, mie mi se pare subtire la cald 5w30 pt Cielo, indiferent de uzura (lipsa ei de fapt) motorului. 2 Link to comment
alexinno Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Cu riscul de a fi declarat dus cu capul (fara acte in regula), mi-am permis " o aroganta": am facut schimbul cu Red Line 5w-40, nu am mai gasit Mobil1 10w-40 High Mileage. A mers foarte bine si cu Fuchs Pro Race 5w-40, dar am zis sa-l incerc si pe asta. La cat GPL serveste de cand o am, am zis ca merita si ea o sesiune de spa...ca benzina vede destul de rar, cate un plin ras in forta la 2-3 luni. Link to comment
paneuroil Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 am facut schimbul cu Red Line 5w-40 mai bine puneai Red Line 0w40, https://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=126&pcid=21 fara misto. Erai mult mai in castiig 5w40-ul cam reduce din demaraj, e un ulei mai greu. Ala in general se pune in masini diesel, dar si la aia li se pare greu uleiul ... HTHS 4,4 c'mon ... cam mult ptr motoarele de cilindree mica https://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=3&pcid=21 Link to comment
Salex Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Pe bune ?! Despre ce motoare discutam aici ? Cu cati km la bord ? Cu ce tolerante constructive ? Link to comment
Geo_ZGA Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Daca si 5 e o vascozitate mare pt un ulei... oricum, producatorul (adica Daewoo), recomanda 5w. Si nu vad motivul pt care ai pune un ulei cu indice 0 la rece, pana dimineata nu mai ai gram de ulei prin motor, e tot in baie. @Alexinno dar tu de ce tot schimbi vascozitatile? Ba 5w, ba 10w... Fuchs e un ulei f bun, unde ai gasit? Link to comment
alexinno Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Pur si simplu, iau ce gasesc mai bun calitativ. Mobil 1 10w-40 am folosit de mult timp, inclusiv la cealalta caruta. Nu am mai gasit insa anul acesta, incepand din vara. Am revenit la Fuchs. Cand am vrut sa continui acum cu acesta, nu mai avea pe stoc. Cand l-a adus, a facut rabat foarte bun la Red Line. Si tot asa...Pt sursa, dau PM, nu fac publicitate. Link to comment
paneuroil Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 (edited) Nu pune in motor 5w40 RL pt ca este prea greu pt motor...va diminua demaraj si va consuma mai mult...protectia va fi aceeasi ca la 0w40 RL..0w40 de la RL este limita dintre protectie optima si demaraj ok...pe probateDar pana la RL mai sunt si alte uleiuri decente si chiar bune... @geo_zga poate ar fi bine sa deschizi link-urile sa te uiti la viscozitati si la hths. Ar cam trebui sa te informezi despre uleiurile esterice. Uleiul esteric ramane pe piese in caz ca nu stiai, deci se evita pornirea uscata la rece a motorului , pana cand ajunge uleiul pompat de catre pompa de ulei. @alexnino vezi ca ptr fuchs titan pro race s 5w40, gasesti mai ieftin in alta parte decat de la cine ai luat tu redline Este importator Fuchs in RO, si chiar e cu 50ron mai ieftin bidonul de 5litri decat de unde ai luat tu pana acuma Edited December 7, 2016 by paneuroil Link to comment
Geo_ZGA Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Pt un user cu numele "oil", nu prea le ai cu uleiurile... mai nasol e ca unii s-ar putea sa te creada si sa puna 0w in motoare. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now