Engine Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 Utilizatorilor de OMV Syn Com 5W40. Cum vi s-a parut uleiul din punct de vedere al vascozitatii ca nou ? Mie mi s-a parut mai subtire decat Castrol Softec TXT in timp ce mecanicului i s-a parut cam gros. Link to comment
ovi_jer Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 Au aceasi vascozitate la inceput pentru ca pe drum castrolul se pierde Link to comment
webcath0s Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Nu mai inteleg nimic asa ca mai bine intreb ca sa nu fac prostii!! Am Aral Bluetronic 10w-40!Masina are 110.000 km..vad in cartea de service ca pana la 70.000 km mecanicii au pus TOP SUPER SAE 15W-40(exact asha scrie)! Dupa ce pun Flush si curat baia ce sa pun: OMV control light SAE 10W - 40 sau OMV syncom 5w-40? Link to comment
ovi_jer Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Poti incerca si 5W40 dar mai sigur OMV control light SAE 10W - 40 pentru ca nu stii istoria masinii si motorul este trecut de 100k km. Link to comment
Englishman Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Schimbat uleiul ieri cu Castrol 0-40, Softec. Faza e ca eram pornit pe OMV, normal, dar si eu am fost derutat de termenul de expirare a uleiului de pe bidon. Scria clar : expira in sept.2006 ! sigur este o greseala de tipar? cum pot sa fiu sigur? ca sunt in stare sa ma duc sa-l schimb chiar maine daca nu e expirat. Link to comment
ovi_jer Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Sigur poti sa mergi pe omv Link to comment
Englishman Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 ` Nteles, sa traiti ! Link to comment
webcath0s Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Asa am sa fac!Mersic! Link to comment
uskt2005 Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Am intrat in posesia a 4 l de ulei Mobil 5W40 full syntetic si vreau sa stiu daca e mai bun decat 5w40 de la castrol, avand in vedere ca este cam la aceeasi bani Pana acum in cele 3 revizii pe care le-am facut am pus numai Castrol la primele 2 5w40 iar la ultima 10w40 Sfatul pe care vi-l cer este : Sa incerc sa schimb mobilul pe care il am cu un castrol sau pot sa il pun in motor fara nici o problema? Atasez si o poza cu bidonul de ulei Merci Link to comment
ovi_jer Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Nu e nicio diferenta intre ele.Amandoua sunt facute in romania ) Link to comment
Engine Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 (edited) @uskt2005, de ce ai pus la ultima revizie ulei semisintetic ? Era bine sa fi ramas la sintetic daca tot e noua masina. Uleiul Mobil l-ai obtinut gratis ? Edited January 15, 2007 by Bolt Link to comment
uskt2005 Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Am pus semisintetic la recomandarea unui mecanic de la Daewoo , mi-a spus ca e foarte bun si ala10w40 Dar eu vreau sa trec din nou pe sintetic Uleiul nu l-am obtinut gratis @ovi_jer> merci pentru informatie, dar eu nu asta vroiam sa aflu, as fi vrut sa stiu daca e mai bine sa merg in continuare le Castrol sau sa bag Mobil fara nicio grija ca s-ar putea intampla ceva pe la motor sau mai stiu eu ce... "> Link to comment
Engine Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 (edited) Oof, recomadarile mesterilor astora facute in functie de stoc. O fi bun si 10W40 dar poate dupa vreo 100 si ceva de mii de km. Daca-ti mergea bine cu Castrol, ramai la el. Dar inainte sa-l pui din nou, baga peste asta pe care-l ai acum, un motor-flush si apoi fa schimbul. Era mai bine daca te interesai inainte sa cumperi Mobil-ul. Incearca un schimb acum intre Mobil si Castrol la magazinul cu pricina, poate tine. Edited January 15, 2007 by Bolt Link to comment
ovi_jer Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Niciunul din ele.Daca vrei sa ai motor bun pune omv syn com 5W40. Nu este nevoie de flush la motoare noi fara depuneri. P.S Nu mai recomandati uleiuri made in romania gen castrol. Link to comment
Engine Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 (edited) Avand in vedere diferenta de pret si garantia faptului ca-i facut la Schwechat Austria, da, OMV-ul e de preferat. La flush ma gandeam in idea ca tot ii mai ramane ceva ulei semisintetic si de alta marca (alta formula) in motor. Edited January 15, 2007 by Bolt Link to comment
uskt2005 Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 (edited) Sper sa nu se supere domnii moderatori pe mine daca pun si eu o intrebare pentru ca nu am timp sa citest tot acest topic Ce trebuie sa cumpar si sa folosesc pentru un motor-flush? Merci L.E. :acum am vazut ce a scris ovi_jer, deci sa inteleg ca nu este nevoie de motor_flush? Edited January 15, 2007 by uskt2005 Link to comment
ovi_jer Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Ti-am raspuns mai sus ce ulei trebuie. Link to comment
Engine Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 @uskt2005, daca lasi sa se scurga bine uleiul vechi, motor-flush nu e necesar. Link to comment
alexmohora Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 OMV syn com 5W40 am pus şi eu la ultimul schimb (acum 1600KM). Când am luat maşina, acum un an, avea Castrol Magnatec, eu i-am pus Castrol Softec TXT de care nu prea am fost mulţumit - zgomot tacheţi la rece. De când am pus OMV-ul am scăpat complet de zgomotul de tacheţi - chiar şi când e frig rău afară. Se pare că, deşi Castrolul a fost recomandat ca fiind potrivit motoarelor de pe maşinile Daewoo, loturile actuale din RO au o calitate aşa şi-aşa. Link to comment
emt Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Salutare tuturor! Am o intrebare legata de schimbul de ulei. Masina (Cielo GLE) am cumparat-o recent si acum are 108.000 km; conform cartii de service de la primul schimb de ulei s-a folosit numai ARAL 10W40. Ultimul schimb a fost la 103.000 (asa scrie in carte). Intrebarea este sa-i fac schimbul de ulei acum sau la 10.000 (de la ultimul schimb - deci pe la 110-113.000) si sa folosesc tot ARAL 10W40? Am citit pe forum ca nu e un ulei chiar stralucit. De cand am luat masina am "urmarit" joja si nu a scazut nivelul deloc (aprox. 2300 km). Ce ma sfatuiti sa fac? Va multumesc Link to comment
Wolfman Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Q.E.D. Poti incerca si 5W40 dar mai sigur OMV control light SAE 10W - 40 pentru ca nu stii istoria masinii si motorul este trecut de 100k km. Link to comment
emt Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Am citit, multumesc. La schimb e suficient sa folosesc flush sau trebuie neaparat sa dau baia jos? Am vazut cateva pagini "mai in fata" ca cineva spunea ca dupa ARAL trebuie neaparat data baia jos si curatata (chiar asa mare mizerie lasa ARAL-ul?) Link to comment
Mircea Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Desfa, curata si ai sa vezi Link to comment
Englishman Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Cum ne dam seama ca un ulei este contrafacut? dupa 1000 km se innegreste in motor ? motorul functioneaza neregulat ( zgomotos) ? Mi se pare chiar o chestie buna de stiut... Adica, prespupunand ca s-ar innegri foarte repede, il dam jos si cu asta basta. Dar daca nu se innegreste si motorul merge totusi bine? inseamna ca am noroc sau ca uleiul nu este contrafacut? Link to comment
Engine Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 (edited) Ma tem ca singura solutie ar fi eticheta. Adica pe ea apare locatia fabricatiei uleiului. Inegrirea tine si de ceea ce se gaseste deja in motor sub aspectul impuritatilor. Mai degraba decat contrafacere/necontrafacere cauta calitate/necalitate si compatibilitate/necompatibilitate. Astea din urma sunt mai usor de gasit. Pe forum se merge in ultima vreme cu OMV. Incearca-l. Calitate austriaca si pret bun. Edited January 16, 2007 by Bolt Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now