Salex Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Total de acord cu tine ... de aia i-am si zis omului sa nu arunce cu pietre in mine daca pomenesc cuvintul segmentare. Daca ai citit posturile mele anterioare legate de ulei ai vazut ca sintem pe aceeasi lungime de unda, respectiv folosirea unui ulei mai viscos nu remediaza problema ci doar prelungeste agonia, plus ca risca sa buseasca alte dracii (gen pompa ulei). Insa intr-o situatie financiara mai nasoala, evident ca ultima solutie este cea aleasa ... sincer sa fiu cred ca si eu as face la fel. fftopic: putin : Din punctul meu de vedere cea mai buna vreme pentru a face rodaj la motor (daca se ajunge la asta) este aceea in care temperaturile sint undeva intre 5 si 15-20 C. Link to comment
alexinno Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 (edited) Au bagat ulei Motul 4100 10w-40 in Selgros la 23 ron litrul,facut in Franta,nu pe vapor.Asteptam si gama total sintetica,sa o testam! Eu am trecut pe Castrol Softec TXT 5w-40 (adus de un prieten cu firma de profil direct din Germania,mi-a aratat omul actele,nu e din acela importat de Premium Lubricants,importatorul oficial din Romania) si vad ca imi consuma mai putin decat cu Valvoline Durablend 10w-40.Asta confirma cele spuse de @Salex,adica ulei cu grad mare de evaporare,adica prost! Softecul vad ca nu arunca vapori pe la joja,e uscat acolo si dupa 600 km facuti pana la Iasi si inapoi.Cu vechiul ulei era umeda zona respectiva.Urmaresc problema si va mai tin la curent! Edited December 9, 2007 by alexinno Link to comment
yoyo27 Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Salutare, am un cielo din 96, nu stiu cate mii de Km are parcursi pentru ca s-a umblat la kilometraj, insa am primit un ulei marca Prista Oil ceva cu 20M, pe el scrie ca se foloseste la motoare diesel dar si la benzinare. mecanicul meu mi-a spus ca ar trebui segmentat motorul insa nu imi permit. are rost sa il bag in motor?? pentruca cel care il am deja in motor este cam negru (murdar) si foarte subtire, cel putin asa mi se pare mie. sper sa nu vorbesc vreo prostie..Prista Oil 20M(W) nu stiue exact. astept un sfat. multumesc tuturor Link to comment
VAXXi Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Daca incepe cu 20W, este mult prea vascos pentru frigurile de-afara, deci daca-l bagi in motor, o sa poti spune linistit ca "ti-ai cautat-o cu lumanarea" Link to comment
andreib Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Si daca mai scrie si prista oil e si mai rau ) . Link to comment
tolin Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Hu za fuk is Prista Oil ? Link to comment
Salex Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 bulgari, daca nu ma insel prea tare Link to comment
perfidus Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Eu am trecut pe Castrol Softec TXT 5w-40 (adus de un prieten cu firma de profil direct din Germania,mi-a aratat omul actele,nu e din acela importat de Premium Lubricants,importatorul oficial din Romania) ... Asa mi-au pus si mie la revizia de 2 ani (25k km) si nu prea imi place zgomotul motorului cand porneste, la rece - bate un tachet vreo 30 secunde... . In rest, nu am inca ce sa-i reprosez. Dupa vreo 2000km s-a colorat destul de bine, nu face spume pe joja sau alte chestii. Doar ca am citit pe site-ul unora care importa (nu stiu daca Premium etc) si se pare ca este un ulei scos de mult din fabricatie - cauta ca s-a postat mai inainte. Link to comment
alexinno Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 se pare ca este un ulei scos de mult din fabricatie Asa am crezut si eu dar e inca folosit in Germania si Austria,cel putin,cauta de exemplu pe site-ul castrol Austria si-l vei gasi.Faza cu scosul din fabricatie e tzeapa data de marii importatori care fac politica de marketing a firmei si nu interesul soferilor.Si la mine bate la rece,dar cu siguranta am ceva canale de ungere cu depuneri(sau axa cu came),caci pompa a verificat-o mecanicul cand am skimbat anul trecut taketii si culbutorii,pastilele...Nu inteleg de ce lumea(ma refer la cei care vor sa tina masina) baga in disperare semisintetice,cand exista sinteticul,iar diferenta de pret nu e chiar atat de mare. Link to comment
ovi_jer Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Te asigur ca bataile pe care le ai la rece sunt din cauza uleiului castrol txt. Preferi un sintetic contrafacut sau expirat sau un semisintetic de buna calitate si fara eticheta de valabilitate schimbata? Link to comment
scorpion Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 (edited) Uleiul Daewoo pe care il gasiti prin service-uri este de fapt Total , importat de firma Total Lubrifin . Edited December 12, 2007 by scorpion Link to comment
dobrescucris Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 @ovi_jer, alexinno: Si eu am acea bataie de tachet cand e frig afara.. pt 20-30 sec.. desi (cred ca) am un ulei bun in motor, si anume OMV Bixxol 5w40, schimbat acum o luna.. venit tot dupa OMV, Syncom 5w40.. Link to comment
Alezz Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 La mine e la fel dar turuie mult mai putin spre deloc cu Castrol Magnatec 10W-40 decat cu OMV 5W-40. Link to comment
EXE Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Confirm si eu calitatea uleiului Castrol contrafacut. Prima oara cand am pus txt (acum 2 ani) totul era ok dar la urmatorul schimb cu castrol txt a aparut o bataie a tachetilor la rece, uleiul schimbadu-l dupa nici o mie de km cu OMV syn com pe atunci. Bataile au disparut imediat. Acum am Mobil 5w40. Nu am zgomote suspecte la rece. Apropo de mobil: ce parere aveti de el? Link to comment
Tommy Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Am avut Mobil 1 5w-30 in cielo. Mi s-a parut bun. Link to comment
Salex Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 (edited) Acelasi ulei Daewoo 5W-30 care mi-a facut "bucuria" de a constata ca am si bec rosu de avarie pentru presiunea la ulei se comporta oarecum onorabil dupa 2000 km si dupa ce i-am bagat un flacon de aditiv pentru crestere viscozitatii. Dupa pornire becul se stinge in continuare cu o mica intirziere, nu s-a mai aprins niciodata in regim de functionare, insa dupa 1-2 ore de mers, la frina de motor am un zgomot oarecum ciudat, ceva de genul zgomotului produs de lantul de distributie obosit de la Dacie - de mentionat ca nu se aude de fiecare data, ci doar cind il taie capul ... Cind motorul e rece, nu exista nici un fel de zgomot, daca ventilatia e data pe trapta 4 sau 5 nici nu se aude motorul. Tachetii "dispar" acustic dupa circa 5 secunde de la pornirea motorului (la rece, la cald deocamdata nu se aud deloc) Edited December 12, 2007 by Salex Link to comment
tolin Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Adica uleiul acela n-are vascozitate la rece, in schimb, la cald, merge perfect ? Eu zic sa rejudeci faza si sa acuzi filtrul de ulei. Link to comment
Salex Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Nu stiu cum de ai tras concluzia asta, chiar din contra ... " dupa 1-2 ore de mers, la frina de motor am un zgomot oarecum ciudat, ceva de genul zgomotului produs de lantul de distributie obosit de la Dacie - de mentionat ca nu se aude de fiecare data, ci doar cind il taie capul ... Cind motorul e rece, nu exista nici un fel de zgomot" Posibil sa fie si filtrul insa naiba sa-l ia, l-am pus nou nout cind am schimbat uleiul. Si inainte sa pun uleiul asta, motorul a fost curat luna, am sacrificat 4 litri de ulei + un Motor Flush + un alt filtru nou doar ca sa fiu sigur ca nu mai exista nici un fel de jeguri in motor. Link to comment
tolin Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 N-are vreo legatura cu motorul, cu uleiul sau cu faptul ca filtrul este nou. Filtrul este prost, pune unul de alta marca, MANN, BOSCH, PUROLATOR. Link to comment
Salex Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Din 1999 folosesc numai filtre MANN sau BOSCH, PUROLATOR nu am incercat inca. Chiar si filtrul pe care ziceam ca l-am sacrificat a fost tot MANN. Insa la cite facaturi sint pe piata, nu bag mina in foc ca nu o fi o chinezarie facuta pe vapor sau barja. Insa mai e o chestie care ma face sa cred ca, totusi, uleiul e vinovat. La rece, mersul motorului e f. OK, nu se aude nici macar un tachet. De-abia dupa ce se incinge incepe sa se auda zgomotul de care pomeneam. Eu imi imaginez ca daca era filtrul, simptomele apareau si la rece, cind uleiul este mult mai viscos si ar fi avut oarece probleme sa treaca prin elementul filtrant. Continui sa cred ca uleiul Daewoo nu-si mentine proprietatile la temperaturi mari. Link to comment
uskt2005 Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Miercuri tre sa fac revizia de 60.000 si m-am gandit sa-i bag inainte de schimbul de ulei un motor flush. Oare strica sau face bine? Mentionez ca nu am folosit decat ulei sintetic 5W30 Castrol primii 20.000 si apoi Mobil Link to comment
Alezz Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Laso asa.Nu baga tot felul de porcarii in masina noua. Link to comment
uskt2005 Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 m-am gandit sa-i bag inainte de schimbul de ulei un motor flush. Oare strica sau face bine? Laso asa.. Alte pareri? Link to comment
bella Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Daca ai fosit la ultimele schimburi acelasi tip de ulei, subscriu la ce a zis Alezz. Link to comment
Salex Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 ... Oare strica sau face bine? ... Avind in vedere virsta masinii si uleiurile (bune) folosite pina acum, eu unul nu cred ca i-ar folosi la nimic o cura de Motor Flush. Nu stiu daca i-ar strica, dar bine nu prea are ce sa-i faca. Asa ca, subscriu si eu la parerile anterioare, las-o in pace, cel putin pina la 100.000 ... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now