cristi.a Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Nu prea ai treaba cu produse in USA pe la noi, difera ambalajele...(vezi Texaco acum cativa ani, erau gallon si quart)...si mai platesti si transport..se fac multe uleiuri in EU. Cat despre Daewoo = Mobil...100% Link to comment
Tommy Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 cristi.a : "Cat despre Daewoo = Mobil...100%" hmm... esti sigur? nu mai stiu in ce situatie e acum, dar a existat "Daewoo Oil" independenta intr-o vreme.. Link to comment
EXE Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 (edited) astazi cand am scos uleiul am ramas impresionat de faptul ca avea proprietati de ungere foarte bune (dupa 10.000km) si maroniu inchis la culoare. La cati km. trebuie schimbat? Eu stiam ca uleiul daewoo e de fapt total Edited February 4, 2006 by EXE Link to comment
cristi.a Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 (edited) sincer nu mai stiu...o sa cercetez...daewoo are si rafinarii si platforme de extractie si campuri petroliere...deci e mai complicat...o sa aflu din surse sigure... Acum 3 ani am participat la o licitatie la Craiova-Daewoo pentru first fill, dar a castigat Daewoo oil...si de atunci stiu ca e ExxonMobile... Edited February 4, 2006 by cristi.a Link to comment
cpop Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 (edited) Azi, din motive de ceva timp liber am bantuit site-ul oficial Castrol - UK Am avut surpriza sa gasesc si un link catre Castrol Romania. Fac si recomandari >- aici. Pacat ca nu apare si Cielo/Nexia SOHC. La DOHC este recomandat (pentru Nexia/Cielo/Racer 1.5i, - DOHC, 1995-1997) Engine (P) Castrol's best oil for your vehicle EDGE 0W30 3.8 Alternative recommendation GTX MAGNATEC FOR MODERN ENGINES 10W-40 Oil Change Intervals: Engine Miles Max 10000 Km Max 16000 Months Max 12 Caracteristicile de la EDGE SAE 0W30 Nu stiu daca acest ulei se gaseste in magazinele din Romania! De asemenea pentru motoare cu mai mult de 100.000 km, Castrol GTX High Mileage Detalii tehnice aici. Edited February 24, 2006 by cpop Link to comment
lazy21 Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 salutare la toti. am o mare dilema referitor la uleiul de motor. de catva timp incoace a aparut o substanta alba atat pe joja de verificare nivel cat si pe busonul de pe motor. sunt ingrijorat.a mai patit cineva asa ceva?cat de grav e? si ,coincidenta sau nu ,cam din acelasi timp a inceput sa-mi huruie motorul ingrozitor.cand sunt cu cineva in masina trebuie sa urlam unu la altu ca sa ne intelegem. uleiul se numeste "daewoo"(cica special pt. cielo - mai multe nu stiu despre el). ma poate sfatui cineva ce trebuie sa fac ,cat este de grav,si daca are legatura cu zgomotul(huruitul motorului). ma gandesc ca poate a mai patit cineva acelasi lucru. Link to comment
Mircea Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Ce spui tu nu are legatura cu uleiul, din pacate... Ai pierderi de antigel simultan cu aceasta spuma pe joja si pe buson? Daca da, atunci schimba garnitura de chiuloasa. Daca nu, atunci este doar fenomenul de condensare care este normal iarna la mersul pe distante scurte si cu motorul neincalzit suficient. Cat priveste huruiala, mai bine te-ai duce la un service sa vezi ce si cum. Link to comment
lazy21 Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 nu nu pierde antigel. deci nu are legatura cu uleiul.mai bine ca eram nelinistit. cu huruiala o sa merg la service cand o sa-mi permit desi nu stiu ce sa putut intampla altceva daca de la ulei nu e.masina am cumparat-o anul trecut prin august si fara sa umblu la ea in nici un fel (in afara de faptul ca i-am schimbat uleiul si placutele de frana) a inceput sa huruie motorul,si nici nu se comporta altfel fata de cum mergea cand am luat-o(singura diferenta este ca imi intra ceva mai greu in viteze). Ar putea fi de la chestia asta?(intreb si eu ca sunt cam novice intr-ale masinilor). Din cate am citit si am auzit se poate verifica nivelul de ulei in cutia de viteze si completa dupa caz,da sa mor daca stiu eu unde este busonul ala pt. verificarea nivelului de ulei sau cel pt. completare. Am si cartea de service pt. cielo unde spune pas cu pas cum se face dar tot ce trebuie sa fac eu este sa si gasesc busoanele alea. merci mult pt. raspuns Mircea. numai bine Link to comment
ovi_jer Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 lazy21 Daca zgomotul este numai in interiorul masinii acesta provine de la timoneria schimbatorului de viteze. Ce tip de ulei daewoo?Cati km ai parcursi cu el?Mergi numai in oras pe distante scurte? Link to comment
lazy21 Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 nu stiu ce fel de ulei daewoo este (am zis sunt cam novice,si cutia am aruncat-o) am mers cu uleiul cam vreo 3000 km si da,merg aproape numai prin oras pe distante scurte Link to comment
ovi_jer Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Schimba uleiul si filtrul dar cu ceva mai calitativ. In legatura cu zgomotul : in timp ce se aude misca schimbatorul in toate partile si vezi daca mai scade sau mai creste in intesitate. Link to comment
lazy21 Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 merci de raspuns. am incercat si asta cu miscatul schimbatorului,dar nimic tot asa se aude. sa inteleg ca daca nu se modifica nimic cand misc schimbatorul nu este de la timonerie? totusi ,cand am luat-o intra bine in toate vitezele,dar acum a 5-a mai da rateuri din cand in cand iar problema este la a 2 -a(si cand trec de la 1 la 2 si cand cobor de la treapta superioara la 2) intra in 2 in doua secvente sa zic asa.prima data se aude ca si cum ar fi intrat deja(se aude un "clutch" sau "clank" mic dar defapt nu e intrata dupa care se mai aude inca unul).scuze daca nu m-am facut inteles si daca sunt off topic Link to comment
Englishman Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 e vreo problema daca am folosit aral 0w-40 timp de 3 ani, schimbat inainte de 10.000 de fiecare data, aditivat cu Dura de doua ori? Cielo DOCH din 2002, 98.ooo km. Distante scurte- medii, folosire frecventa. Fara pierderi deloc. Cand e motorul rece, ramane turat cam 2 minute c, pana pana la 1500-2000 ture, dupa ce se incalzeste, isi revine. E normal? oricum, dupa cele vazute aici, trec pe Castrol 5w-40 sigur! Si trecerea asta e buna? motorul nu e obisnuit cu aralu? Imi iubesc masina, asa ca , please, help! ovi_jer...alx?..........tommy?.......? Link to comment
Tommy Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 (edited) 0 e pentru polul nord.. Masina o ai de noua? Daca nu e asa ai carte service la ea? Sunt trecute acolo uleiurile folosite? Referitor la turare la rece e normal, e foarte normal. Referitor la schimbare ulei.. Motoru-i ca femeia .. se obisnuieste si cu alt ulei Cred ca nu-i strica si-o spalare in prealabil Eu nu-s doctor, dar am vazut ca daewoo recomanda 5w-30,5w-40 (mobil, daewoo, castrol). Daca masina merge bine rotund, nu scoate fum, nu face pe nebuna.. las-o asa ca inseamna ca e foarte buna. Daca nu.. du-o la doftor Edited March 17, 2006 by Tommy Link to comment
Englishman Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Thanks. Da, de noua o am . Numai Aral i-am introdus... M-ai linistit cu turatia. In rest e super ok. Deci ma pot da pe Castrol 5w 40 sau 30. Link to comment
Wolfman Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Pune-i un Castrol TXT SOFTEC 5w40 si schimba-l la maxim 8000 daca folosesti masina preponderent pe distante surte-medii, de DuraLube n-ai nevoie. Link to comment
Tommy Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 De ce te-am intrebat daca o ai de noua.. pentru ca aici aveai numar de Iasi. Ai schimbat distributia? Unde ? La cati km? Link to comment
Englishman Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Da, ai spirit bun de observatie. Aveam numar de Iasi pt ca am cumparat masina din Iasi, pe leasing. Dupa ce am terminat cu leasingul, am inmatriculat-o pe Neamt. (m-a omorat leasingul...) Distributia am shimbat-o la 50.000 Km , rolele intinzatoare si cureaua dintata. Doar la service-ul Daewoo din Iasi, Pacurari. Doar la schimburide ulei am mers la mese de cartier. si stii ce ma framanta al naibii de tare ? faptul ca nu prea mai am garantia pieselor de schimb originale pe care poate le voi cumpara in viitor. Ca o curiozitate, cand am schimbat rolele intinzatoare, pe cele originale, pe care nu le-a atins nimeni, niciodata, scria made in Canada, iar pe cele noi pe care le-am pus in loc scria made in Spain, cu toate ca le-am luat de la un magazin care desface doar piese de Daewoo care "e" cica de origine... Link to comment
Tommy Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Aha. Si aia au recomandat Aral? Cat costa litrul? Link to comment
Englishman Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 nu. mi-am recomandat singur... am vazut ca fosta mea Nova, pe care o luasem tot de noua, dupa 150.000 km se comporta extraordinar, fara nicio problema , asa ca am zis, hai sa continui tot cu Aral. Ultima data cand am cumparat 0w-40 am dat pt 4 litri 2.400.000 , parca, ceva de genu asta ( e intre 600 si 700 lei litrul) . Dar la Nova nu tinusem cum tin la actualul Cielito, si pt el vreau doar e e mai bun. Tin la el ca la nevasta... Link to comment
gabriel Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 @ptr radux Un proverb american : If it ain't broken don't fix it. Adica daca merge bine cu uleiul care este ,nu-l schimba. Link to comment
Mad MAX Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 schimba aralul cu castrol sau mobil! 5 W 40 Link to comment
Engine Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 (edited) Desi masina mea, cat o voi avea, va pupa doar Castrol (pana acum mergand cu Aral), nu pot sa nu va spun ca masina unui coleg de munca (Cielo 95 sau 96) are 600.000 km, segmentata (si schimbate alte cateva piese care-i firesc sa fie schimbate la asemenea rulaj) la fiecare 300.000 km si a pupat EXCLUSIV Aral. Eu merg pe principiul - asculta-l pe producator. Si de aceea pun Castrol. Desigur e si motivul calitativ ridicat al produselor lor. Dar daca merg pe aceeasi linie de rationament ar insemna ca la mortoarele de provenienta Renault sa bag numai Elf, ceea ce ar fi gresit. Eu cred ca oricare brand renumit face uleiuri sintetice de calitate diferenta constand mai degraba in modul in care acesta e "metabolizat" de motor. E destul de greu sa produca cineva un ulei care merge la TOATE masinile. Prin urmare, daca totusi cuiva nu-i convine indicatia producatorului, cred eu ca poate baga uleiul sintetic al oricarui brand serios. Daca masina il papa, e mai zgomotoasa etc, n-ar strica o schimbare de reteta dar numai daca asta nu tine de defectiuni. Caz in care orice ulei ai baga dispare subit. P.S. Stie cineva niste link-uri de testare a diferitelor uleiuri in functie de marca si specificatii ? Multumesc. Edited March 18, 2006 by Bolt Link to comment
pavcostel Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 Poblema de fapt e alta, desi am intalnit aceleasi rezultate diverse ca si tine. Deci, problema: - de unde stii ca uleiul NU E MANARIT?!? Asta trebuie vazut inainte de toate... Cu stima, Costel Link to comment
Mad MAX Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 si cum Aral-ul e cel mai "manarit" ulei ... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now