alexinno Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 M-am lecuit complet de calitatea Lemforder made in China. Dupa 6 luni, vreo 15k km, au cedat complet ambele capete de bara, primul cel din stanga, apoi dreapta. Luate in tipla cu holograma prin distribuitor autorizat national. Praf! 1 Link to comment
Viktor Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Ehe ... Ceea ce-i sopteam lu' Ionel referitor la jante (de-o fi prins ideea) ca merita din plin rectificate alea originale din dotare, ca la cite tentative is pe piata ... mare-i riscu' a se face 8 de la primul hop, da ma rog, decizia ii apartine si i-o respect, fireste. Link to comment
Geo_ZGA Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Pai esti bine cu 15.000 km... eu am schimbat pivot lemforder dupa vreo 3000 km, era praf, praf. Al doilea vad ca inca rezista, dar a inceput sa troncane usor si el. Va primi inlocuitor CTR, la fel ca si primul. Link to comment
Viktor Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Capetele alea de bara nu-s concepute pentru off road. In alta ordine de idei, trebuiesc ocolite meleagurile cu autostrazi accidentate. Ce zici Alex, de acolo i se trage ? )"> Link to comment
alexinno Posted June 14, 2017 Author Share Posted June 14, 2017 (edited) Am fost prin Romania, in Slovenia si in Polonia cu ea de atunci pana acum, adica din noiembrie pana in prezent. Nu am avut parte de drumuri belea. Pur si simplu au fost drumuri decente, ocolesc pe cat posibil gropile, am ceva vechime in ani si km la volan (11 ani si undeva peste vreo 240k km), ma mai pricep si eu. Daca astea sunt piese de calitate si chiar le face Lemforder, ce sa mai zic de piesele Sung Yong (sau naiba sa le ia...) care vin ca echipare originala pe caseta de directie KDAC si au cedat undeva abia peste 150 k)? Asta da calitate! Edited June 14, 2017 by alexinno Link to comment
Geo_ZGA Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Eu inca am capetele de bara originale, aproximativ 130.000 km. Si nu dau semne de oboseala, le las acolo pana incep sa trozneasca. Cu pivotii lemforder am facut aia 3000km aproape numai pe A2, care nu e cea mai buna, dar nici distrusa. Link to comment
Andrei.ss Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 (edited) Mie nu stiu ce capete de bara marca Phu-Thai mi-au pus din fabrica, dar pe stanga a inceput sa trancane la 11.000 km si pe dreapta la 19.000. Am pus TRW si pana in prezent (aproape 80.0000) nu au facut probleme. Edited June 14, 2017 by Andrei.ss Link to comment
Viktor Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Lemforder-ul il gasesc oarecum la inaltime ca si calitate si cel mai probabil cred eu, problema ii atrasa de provenienta a piesei, in cazul de fata China. Poate avea o cu totul alta provenienta insa oricum, ca si cel original de la mama lui nu-l prea scoate nimeni cred eu, cu toate ca-i pe aceiasi tehnologie (sau mai avansata chiar). Ceva experiente cu lemforder-ul original (in adevaratul sesn al cuvintului) ce sa fi cedat inainte de vreme? Al tau ce provenienta fu, Geo ? Link to comment
Geo_ZGA Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Cica Germany, daca tin bine minte. Nu mai am cutiile, le-am aruncat la momentul montarii lor. CTR-ul ieftin le-a dat clasa bine de tot Link to comment
Viktor Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Un 3000 km doar ii de-a dreptul obraznicie. Cu litere mari scria nemtia, da' cu literi mici, mici, mici, mici , ce scria ? Ori nici n-ai bagat de seama ... ) Urit din partea lor de intr-adevar s-au prostit la calitate. Cred ca tot pe Lemforder as merge si de data asta da' suta-n suta produs nemtia sa vedem cit tine. Personal nici nu mai retin ce am pe caleasca si a doua la mina habar nu am cind am schimbat ultima data capetele de bara si joc nu au, cel putin nu am sesizat si garantat o mai duce vreo 10 ani (de n-o scot la plimbare ). Link to comment
ches Posted March 2, 2018 Share Posted March 2, 2018 Referitor la pompele de apa - au data stantata pe corpul pompei luna/an sau saptamana/an. Mecanicul mi-a spus ca presetupei nu ii face bine sa fie tinuta uscata, de aceea trebuie sa fie montata in max 1 an de la data fabricatiei. Ca idee, pompa Hepu pe care am pus-o pe Epica cand am schimbat distributia era la limita, fabricata in dec 2016, montata in februarie 2018. O sa vedem cat tine, efectul imbatranirii se va vedea in timp. 1 Link to comment
cristidavid Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Am o intrebare? Pe siteul de la radacini apare asta la filtru de polen Cielo. Chiar e compatibil si e filtru de polen? Sau doar o plasa metalica care nu lasa sa intre mizeria in ventilatie? http://www.pieseautoradacini.ro/Part/FILTER-WATER-CORE-CHEVROLET-G2003053193/eG2003053193 Link to comment
Mihai.Ionita Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 E doar o plasa metalica. Am eu pe masina, e buna acolo ca nu mai intra frunze, dar va scadea debitul de aer cu recircularea oprita Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk Link to comment
cristidavid Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 (edited) Multumesc pentru raspuns! Se monteaza usor? Si in legatura cu debitul de aer scazut, face fata AC-ul? Eu de obicei il tin la treapta 2 pe ventilatie. Asta inseamna ca trebuie sa-l tin la 3 sau 4? Edited April 3, 2018 by cristidavid Link to comment
Mihai.Ionita Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Ac-ul eu il tin pe recirculare. Mi se pare mult mai logic sa raceasca aerul din masina, si nu aerul cald de afara. Si pe recirculare nu contează Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk 1 Link to comment
Viktor Posted May 16, 2018 Share Posted May 16, 2018 Rulment conic pe ambalaj si cod nemtesc, iar pe rulment scrie vientnam. Tare, nene ... Link to comment
Viktor Posted April 13, 2024 Share Posted April 13, 2024 Dupa mirsavia traita cu aceasta calicatura, eu unu am pus punct produselor ATE ! Ce dulai au fost si ce javre au ajuns ! Cam asa stau lucrurile, seamana leit cu ce am primit eu pe comanda. Trimit mizeria de saboti inapoi swa si-i bage in cor ! Link to comment
Viktor Posted April 15, 2024 Share Posted April 15, 2024 Mda. Cu muuult mai ieftin si calitate superioara din punct de vedere estetic.Eu unu am tras linie la capitolul ATE ! Mi-s convins ca intr-un service calicaturile astea de saboti (ATE) ii montau fara nici o jena. Eu unu n-as putea baga cornu-n perna dupa o asa mirsavie, mai bine nu-i montez ca as avea mustrari de constiinta pina la adinci batrinete ! Link to comment
Viktor Posted April 18, 2024 Share Posted April 18, 2024 (edited) Mda. Ca sa inchei subiecul facaturilor ATE. In final nu am returnat sabotii pentru simplu fapt ca nu vreau sa fie repasati vreo unui service avind la baza motoul "merge si asa" ori sa fie revinduti cuiva mai putin ori deloc in cunostinta de cauza in ale mecanicii. Asa ca ... de data asta zic, fie si un lup mincat de-o oaie (!) asumindu-mi in cele din urma o investitie aiurea. Asadar, apelind la vechiul meu amic ce raspunde la numele baros, am schimbat nitel modelul facaturilor in ideia de a ma asigura c-o sa mearga la cuptior (la topire) si nici din greseala pe masina vreo unui nevinovat ! Ei, acum m-am mai linistit nitel ! Acum sa puna ferodou nou pe ei daca-i tine ! 😅 Edited April 18, 2024 by Viktor Link to comment
Corneda Posted April 19, 2024 Share Posted April 19, 2024 Ti-i fac la loc baietii indieni daca ii gasesc la gunoi :)) 1 Link to comment
Viktor Posted April 19, 2024 Share Posted April 19, 2024 In cazul asta ii rog (sabotii) si cu zeama de flex ! Altfel da, is in stare ... reconstructie mai pe genunchi asa ... Chiar nu m-ar deranja ca-s reconditionati intr-un atelir undeva ori de indieni sau alta specie, daca ar face treaba de calitate ca doar se poate o vopsea cum trebuie, un ferodou aliniat, dara sa ... muma lor de natingi cu treaba de mintuiala. Am fost in trecut intr-un atelier specializat unde puneau ferodou pe saboti, personal i-am dus sa-i faca frumosi si mi-a placut lucrarea, ferodou la alegere, luat in calcul uzura tamburului pentru a compensa cu grosinea ferodoului, pasuirea ferodoului cu tamburul ... tare mi ca nimeni nu mai ia in calcul acest aspect de verificare a pasuirii si ajustare de e necesar pentru a obtine din start frine OK. Chiar nu mai stiu unde ii atelierul in cauza, de o mai exista ca e treaba veche de ani de zile. Ca urit imi e treaba de nimic facuta oameni de nimic ! Link to comment
Viktor Posted April 27, 2024 Share Posted April 27, 2024 (edited) De data asta nu e vorba de calitate ci de minti inguste ! Cui mama naibi i-o fatat mintea sa-i schimbe modelul nu stiu, da' ca-i prost facut gramada asta-i sigur ! Si-i rabda pamintul, nene ! Au format pinii de ancorare catre in sus in apropierea clemei de tensionare. Nici a ancora nu permite pe pozitia dorita, nici a prinde cu clestele (expres pentru) in a tensiona. Incredibil ! Pacat de ele ca-s coliere din alea bune de-altfel, doar ca se gaseste cite un prost sa-si dea talentul in a le schimba modelul, doar asa ... sa faca si el ceva pe lumea asta ! Din fericire se mai sasesc si din alea normale, cu priza corecta. Cine mi le-a adus n-are vreo vina, astea le-a primit - astea le-a adus ... Da" nici cel ce vinde habar nu are ce vinde ! Colieru-i colier, parbrizu-i parbriz , guma-i guma, etc in mintea multora din pacate ! Stati departe de coliere din astea idioate ca va creste barba pina reusiti a monta unul. Vecinii probabil au crezut ca stau la o birfa mica cu cineva in curte astazi, da' nu ... ii asigur ca vorbeam singur, umpleam frigidere ! Edited April 27, 2024 by Viktor Link to comment
Salex Posted April 28, 2024 Share Posted April 28, 2024 Eh, a vazut chinezu' pe dos 🤣 Link to comment
Viktor Posted April 29, 2024 Share Posted April 29, 2024 Sper sa nu fi fost si premiat pentru mareata-i inteligenta ! Am vazut pe net coliere gen avind in spate sigla FEBI. Serios ? Tare mi-ar placea sa am o discutie in particular cu individul caruia i-o fatat mintea asa cava, sa-mi axplice, sa ma lumineze si pe mine logica cui o aplicat-o cind o decis a executa pinii catre in sus in apropierea clamei de tensionare ? Ha ? Graieste ! Am avut in trecut o situatie life unde nu m-am putut abtine sa nu-i aduc la cunostinta mosului, sef de atelier ce raspundea direct de produsele fabricate. Din informatiile acumulate a rezultat ca el, mosu e proiectantul si executantul impreuna cu ceilalti colegi. Produsul in sine era OK cu exceptia perforarii. L-am scos pe mos din sarite cu logica mea babeasca dupa ce i-am adus la cunostinta de un eventual calcul gresit si rugamintea de a remedia problema altfel ... nema comanda de la dinsii pe viitor (in gindul meu). Acuma, luam drept ex. o cutie metalica compusa din doua elemente, baza intregului (cutiei) si capacul. Capacul, cu gulere laterale ce cad catre in jos peste cutie erau prevazute cu doua orificii, doua gauri date cu burghiul la doua din laturile cutiei pentru sigilarea capacului de baza pentru a-l mentine fix pe pozitie. Problema fu ca in capac exista o perforare de 4mm iar in baza de 8mm astfel, surubul tip melc nu avea in ce sa prinda, nu stabiliza capacul si balanganea ca naiba, atiti ca nu cadea insa ... zero stabilizare. Cind explic omului despre ce este vorba, asa frumos pe un ton civilizat, raspunsul fu ca el nu vede nici o problema in ce priveste acest aspect. Boon zic, hai sa-i explic altfel : domnul meu, daca eu vreau sa fac o plasa de gard cu schelet metalic, pun doi stilpi metalici, pun doua leturi (metalice) pe orizontala iar scindura pe verticala ce tin a o ancora in suruburi tip melc pentru metale iar pentru asta trebuie sa perforez pe pozitie cu un burghiu de 4mm atit scindura cit si bara metalica. Daca eu modific orificiul in bara metalica la 8mm, surubul de 4mm se poate ancora in orificiul de 8mm ? NU ! Ii atit de simplu. La fel in cazul de fata, orificiul din baza trebuie sa fie egal sau mai mic decit al capacului pentru ca surubul sa aibe in ce se stabiliza. Ei nene ... in secunda doi sa vezi incapatinare crunta de neegalat din partea mosului ... bombaneala si furie un fel de a spune : adica ce, vine un mucos de copchil sa ma traga de mineca ca astfel nu e bine, io, cu doua'j de ani de experienta ... adica io nu stiu ce fac ... cum iti permiti nemernicule ! 😄 O iesit mosu in forta bombanind din biroul d-nei (sefei lui, patroanei) si dus o fost. Din momentul ala si noi am sistat comenzile de la ei ! La revedere de esti tont ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now