tractoristu Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 (edited) Va salut dragi colegi , Detin de nou un Spark M200 , 0.8L , an 2008 , km actuali 70.000 folosit doar in oras si aglomeratie . Care ma duce cu "capu" . Simtome deranjante : - la pornirea de pe loc cand incepi acceleratia de la 900rpm coboara la 600rpm apoi urca la cat ii apesi pedala . (deci da in nas, zgaltaie , flinstone) - la mers in aglomeratie/coloana cu viteze de 20-30km/h nu poti zaltzaie , nu poti tine o acceleratie constanta pana in 2000rpm in treapta 1 , 2 , sau 3. (chiar daca o accelerezi pe loc parcat simtomul e acelasi pana in 2000rpm , cum ai ciupito cum urca la 2300rpm-2500rpm. Astept ajutorul vostru cu nerabdare chiar daca aveti spark / matiz sau alta masina cu simtomele astea. Pe testere nu da nici o eroare sau valori de lucru sub normalitate Schimbate de capul meu sau service-uri : - Bujii - Fise - Bobina - Senzor presiune aer MAP - Motoras pas cu pas IAC - Senzor pozitie clapeta acceleratie - Curatat clapeta acceleratie + garnituri noi - Curatat senzor volanta - Curatat EGR - Testat Sonda landa 1 Impreuna am rezolvat si alte probleme , acum va cer si eu ajutorul ! Edited June 19, 2017 by tractoristu Link to comment
tunning4life Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Ai incercat sa masori presiunea din rampa de injectie? Filtrul de benzina cati km are? Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk Link to comment
Corneda Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 (edited) Fix asa face si al meu, 75.000 km, si am concluzionat urmatoarele: - caderea rpm la ralanti se rezolva temporar cu reset ecm. dupa o perioada reaparare. Daca pornirea e mai tremurata de fel, alte bujii, isi revine de fiecare data (la mine nu ajunge la 30K un set de bujii, le mananca ca pe chupa chups ). De asemenea, cand e motorul cald, la semafor, are de asemenea variatii de ralanti. Le pun pe seama modificarii amestecului la deschiderea EGR-ului, motorul fiind mic, e mai sensibil. Asa a facut mai mereu, o am de aproape noua, avea 9000 km cand am cumparat-o. - la cea mai mica mangaiere de acceleratie se tureaza pana la 2500 - 3000 rpm, asa e din constructie, a mers de noua asa. De aici rezulta un mers in coloana intr-adevar mai greoi. Eu unul m-am invatat sa ma misc in coloana fara acceleratie, ca la diesel, in treptele 1 si 2. - dat in nas la plecat de pe loc cu motorul in turatie joasa, patesc si eu constant, dar daca sunt mai atent la comenzi nu se reproduce, in sensul ca daca plec mai patinat sau dozez putin mai multa acceleratie pleaca normal. Practic, la turatia de 1000 rpm nu are forta pentru o plecare cu ambreiaj lasat mai rapid, decat daca apesi acceleratia mai tare (nu e neaparat buna practica asta). Edited June 20, 2017 by Corneda Link to comment
florinbad Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Consumul de benzina este mare? Intreb acest lucru deoarece s-ar putea ca unul din injectoare sa nu dozeze benzina cum trebuie. Link to comment
tractoristu Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 (edited) Da a fost masurata si e in grafic , filtru are 1000 km , le schimb la timp Multumesc corneda pentru raspunsul tau detaliat Edited June 21, 2017 by tractoristu Link to comment
mstaniloiu Posted October 22, 2020 Share Posted October 22, 2020 si eu m-am lovit de aceeasi problema (la Spark-ul vărului meu) , toate de mai sus schimbate ca si la colegul - stiti cumva care ar fi problema ? La pornirea la rece uneori se tureaza foarte tare, 2000-3000 rpm ... la relanti pe loc, la ITP daca te pune sa o tii turata constant la 2000 e imposibil ... se tureaza tare imediat ce apesi usor acceleratia ... La mers in coloana, in oras cu 15-35 de Km/h este foarte dificil de tinut din acceleratie ... Chiar daca e răspunsul târziu, până la urmă nu avem o rezolvare oficială a problemei ... SPARK 2007 0.8. Multumesc mult ... Link to comment
ches Posted October 27, 2020 Share Posted October 27, 2020 Primul lucru pe care l-as verifica si curata sunt IAC-ul si clapeta de acceleratie, in caz ca nu ai facut-o deja. La rece e normal sa fie mai turata primele secunde de la pornire, apoi ar trebui ca relantiul sa scada usor pana la 1000 si ceva de ture, apoi cand se incalzeste motorul sa ajunga la turatia nominala de 800-900 rpm. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now