Geo_ZGA Posted February 17, 2021 Share Posted February 17, 2021 22 minutes ago, florinellll said: Aia de 300 nu era buna? Da,stiu, trebuie sa ne gandim si la sustinerea producatorilor. Peste 2 ani vei zice( ""Baga-mi-as am luat-o pe ce-a mai scumpa"" )deja nu mai poate.✌️ care-i aia de 300? Link to comment
ches Posted February 17, 2021 Share Posted February 17, 2021 Varta Blue d-asta am avut si eu pe Epica, noul proprietar a schimbat-o dupa aproximativ 4 ani de cand am montat-o eu, deci n-a tinut grozav (Delkorul original a tinut aproape 8 ani), dar nici nu pot spune ca a tinut putin. Cred ca la astea sunt cele de 300 lei mentionate de @florinellll https://www.autoeco.ro/baterii-auto/?criterii=2-capacitate_90ah,95ah Totusi, nu as pune baterie QWP si nici Monbat nu imi inspira prea multa incredere. Baterii mai de Doamne ajuta incep de la 400 lei. Link to comment
Geo_ZGA Posted February 17, 2021 Share Posted February 17, 2021 Pai... nu merge nici una. Trebuie cu borne inverse si nu din alea ingropate. Ca asa luam Maacht Silver, de care am fost f multumit, dar nu o aducea magazinul. Bateria am ales-o dupa seria masinii, mai aveam vreo 2-3 optiuni, dar ori erau mai scumpe, ori erau pe la 550 lei si aveau curent de pornire mai mic. Delkor m-a tinut si pe mine vreo 7 ani pe Cielo, chinuita. Link to comment
ches Posted February 17, 2021 Share Posted February 17, 2021 (edited) Ai dreptate, trebuie cu bornele inversate. Si eu am luat Varta cu ajutorul aplicatiei de cautare baterii de pe site-ul lor. Din pacate ca si tine a trebuit sa indoi brida de prindere de deasupra ca sa se muleze dupa noua baterie. Am auzit ca Maacht nu mai sunt ce au fost, unui amic cu Golf 7 GTI i-a murit dupa 2 ani si jumatate, masina tinuta in parcare subterana si folosita doar la drumuri lungi... Edited February 17, 2021 by ches Link to comment
Geo_ZGA Posted February 18, 2021 Share Posted February 18, 2021 Acum 2 zile am rezolvat borna, ocazie cu care am vazut ca s-a ars un bec pe scurta. Aseara am mutat Osramurile Laser de pe Corsa, se vede ceva diferenta, am pus si leduri pe pozitie si numar spate. Tot aseara m-am ocupat de iluminarea scrumierei si a brichetei 1 Link to comment
Viktor Posted February 18, 2021 Share Posted February 18, 2021 Da! Ingenioasa puntea dintre brida bornei si cablul de masa. Astfel as fi procedat si eu in lipsa unui cleste mare pentru conectori avind in vedere grisime cablului. Link to comment
Geo_ZGA Posted February 18, 2021 Share Posted February 18, 2021 Problema nu e doar grosimea manunchiului, ci si faptul ca sunt fix pe fix si f rigide, nu ai cum sa tragi de ele. Probabil asta e si motivul pt care s-a rupt, ajutat de vibratiile motorului diesel. Pe Cielo aveam un kit de masa, cu vreo 4 cabluri si un distribuitor de prins pe borna, cand le gasesc am in plan sa le montez. Asta a fost o solutie de moment, facuta rapid dintr-un brau de obuz ciocanit, curatat, gaurit si montat pe intuneric si frig :)) Link to comment
Geo_ZGA Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 Azi am facut itp-ul, masina a iesit f bine la toate capitolele. Dupa itp am dat o fuga la vulcanizare si am indreptat janta stanga fata, care era stramba de saptamana trecuta. Link to comment
Geo_ZGA Posted February 22, 2021 Share Posted February 22, 2021 (edited) Sambata facusem itp si roata... dar am scris aiurea 🙂 Ieri am montat, intr-un final, modulul pt comenzi volan. Facut de un domn priceput, la jumatate din pretul de magazin. Am pus si scrumiera la loc, ca zilele trec uitasem de ea. p.s: am depasit 1800km de cand am luat masina, urmeaza o revizie Edited February 22, 2021 by Geo_ZGA 3 Link to comment
Geo_ZGA Posted February 24, 2021 Share Posted February 24, 2021 In seara asta mi-am facut de lucru. Rotita (potentiometrul) de rece/cald facea figuri... sarea aiurea sau nu facea nimic uneori. Desfacut, spray contacte, curatat tot pe acolo, curatat de tot cromul de pe rotite (oricum era jumatate cojit). Am taiat si rama player-ului, dar am luat putin cam mult din ea... din avion nu se vede 2 Link to comment
ches Posted February 25, 2021 Share Posted February 25, 2021 Hai ca ti-a iesit bine, cel putin in poze se vede OK 👍. Butoanele poti sa le faci cu un spray cu crom, eu asa am facut in prima faza la Epica mea, dar din pacate arata mai mult a aluminiu decat a crom. Dupa care am dat peste 100 lei pe 2 butoane, imi statea pe creier ca se vede urat 😄. Inca le mai am pe alea vopsite cu crom daca iti trebuie 🙂 . Link to comment
Geo_ZGA Posted February 25, 2021 Share Posted February 25, 2021 Mersi, dar sunt multumit cu ele asa... merge pe alb, chiar mi se par ok si asa o sa le las. Am si eu un spray crom, dar am vazut ca nu iese cum trebuie, am dat de proba pe un surub. La scrumiera vreau sa pun o rezistenta pe leduri, sa le mai scad intensitatea, dar asta intr-o zi cu soare, cand oi avea chef. 1 Link to comment
Geo_ZGA Posted March 8, 2021 Share Posted March 8, 2021 235.200 (si ceva) km, azi am schimbat ulei motor, filtru, ulei cutie (din pacate nu a rezolvat "agatatul" usor, mai investigam cu timoneria), filtru motorina (supura putin la carcasa) si filtrul de aer (murdar, rau). Drept urmare m-a uimit la intoarcere, 6.5-6.6 consum in Buc, pe la ora 21. Trebuie sa iau un spray de frane, sa fac putina curatenie, ca mecanicul nu a mai avut... Si o surpriza, desi manualul zice 1.6l in cv, au intrat 2.5l (atat a zis si mecanicul initial, ca s-ar mira sa nu fie 2.5 pt motorul asta). Am depistat si cloncanitul pe care-l auzeam, sunt culisele de la etrieri, urmeaza o inlocuire a lor. Am comandat deja, impreuna cu capul de .planetara pt Pinin, un kit de reparatie Febest, dar nu si culisele... o sa le caut la noi, sper altceva si nu Frenkit/Autofren. In rest, nimic (rau) de raportat. 1 Link to comment
Corneda Posted March 9, 2021 Share Posted March 9, 2021 Eu cred ca asa este cutia de viteze, si la mine schimbarea 1-2 e mai 'barbateasca', mai ales la rece cand trag serios de maneta, si 2-3 care si caraie daca fac schimbare rapida, dar daca schimb secvential cu pauza scurta in neutru, merge foarte usor. Link to comment
Geo_ZGA Posted March 9, 2021 Share Posted March 9, 2021 Mie nu-mi place si nu am mai intalnit cutie care sa faca asa, daca nu avea o problema undeva. Adica na, te obisnuiesti cu stilul asta, dar tot nu mi se pare ok. Link to comment
Salex Posted March 9, 2021 Share Posted March 9, 2021 Nu e in regula. Mie imi pare o problema tipica pentru frana sincron. Diesel, cuplu mare, greutate considerabila ... s-ar explica. Link to comment
Geo_ZGA Posted March 10, 2021 Share Posted March 10, 2021 Sau timonerie... daca e s-o iau de la cele mai simple. E o mica imbunatatire fata de uleiu vechi GM, dar as mai investiga pe partea de timonerie. Am impresia ca e pe cabluri, spre rusinea mea nici nu m-am uitat, si nu am idee daca se regleaza sau nu. Link to comment
ches Posted March 10, 2021 Share Posted March 10, 2021 Si la Epica mea a inceput sa faca chestia asta la un moment dat, concomitent cu un joc ceva mai mare in schimbator. La mine 99% problema era de la bucsele de la timonerie. Din nefericire costul mare al cablurilor (erau aprox 900 lei acum vreo 5 ani) m-a facut sa ma obisnuiesc cu ea asa 🙂 . Ca idee, dupa schimbul de ulei la cutie a mea schimba mai usor la cald, dar ceva mai greu in zilele geroase pana se incalzea uleiul. Am folosit uleiul recomandat in manualul masinii. Vezi daca gasesti bucsele separat, poate se potrivesc de la alte masini. Jocul in timonerie il verifici usor ata pe partea cu schimbatorul, ca si pe partea cu cutia, e spatiu destul. Marele bug la Epica mea era ca gaseam piesele pe original doar impreuna (spre exemplu nu poti sa schimbi bucesele de pe portfuzeta spate separat, ci doar impreuna cu portfuzeta) sau gaseam doar piese de calitate indoielnica (febest in cazul bucselor). Link to comment
Geo_ZGA Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 De azi e a noastra (ca sa nu zic a sotiei, ca si eu merg mult cu ea) 5 Link to comment
Geo_ZGA Posted March 17, 2021 Share Posted March 17, 2021 Ieri a venit priza usb (pt stick, nu pt incarcare), am si montat-o. Ocazie cu care am pus si o rezistenta pe iluminarea scrumierei, sa mai scad intensitatea 3 Link to comment
Geo_ZGA Posted March 29, 2021 Share Posted March 29, 2021 Am trecut deja de 3500 km facuti cu masina, de cand am luat-o... si mai apare una, alta. Ieri m-am trezit cu o zgarietura pe usa dreapta spate, sonda de nivel motorina face figuri (cand ajunge pe la jumatate incep sa scada rapid la 0, uneori mai creste putin, iar scade...) si, cel mai grav, bate o planetara. Pare stanga fata, dar o sa cumpar 2 capete sa le schimb, sa fiu sigur. 1 Link to comment
vrazvanc Posted March 29, 2021 Share Posted March 29, 2021 A dat vreun zevzec cu usa de ti-a facut bucuria. Ce naiba s-or tot "strica" fierataniile astea?! Si la a mea (Mazda) mai pica, stand in garaj - si nefolosind-o, cate ceva. 😠 Link to comment
Geo_ZGA Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 Ieri mi-am facut putin de lucru... de cand am luat-o am zis sa schimb furtunele de la oil catch can, unul era cam scurt si mai scapau vapori de ulei, imbacsisera zona. Am schimbat si niste orging-uri la catch can, sa vedem cat de bine etanseaza. La ingineria mea de la borna de - i-am mai dat un smirghel, ca deja incepuse sa oxideze, si vaselina dielectrica. Astept piesele si mecanicul sa-mi spuna cand ii duc masina. 1 Link to comment
Geo_ZGA Posted April 9, 2021 Share Posted April 9, 2021 Au venit si anvelopele, Khumo ha32 all season. Probabil luni sau marti le montez, pe setul celalalt de jante. Link to comment
Geo_ZGA Posted April 10, 2021 Share Posted April 10, 2021 Azi am luat masina de la mecanic, s-au inlocuit ambele capete de planetara. Stanga praf, dreapta pe duca. Pe dupamasa am pus si husa de volan, are un defect de croiala si nu a iesit chiar perfect... dar e ok. 4 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now