Jump to content

Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului


Geo_ZGA

Recommended Posts

De chiulasa mi-e cel mai putin frica :) ) Mecanica o mai fac si singur, ca nu e rocket science... cu tinichigeria asta am batai de cap, ca totul e pe bani, apar altele si altele de facut.

Da, la asta ma gandeam si eu, la o caroserie in stare buna. Problema e cu gasitul, ca majoritatea au rugina.

Link to comment

Acu ai bagat o gramada de bani in ea...da-o naiba de caroserie, carpeste-o si bucura-te de ea nu mai cheltui alti bani. Varianta cu alta caroserie trebuia la inceput, nu dupa ce ai construit 3 sferturi din ea.

Eu ti-am zis parerea mea, nu mai dezbat. Daca mi se intampla mie o dadeam dracu demult, nu as fi avut rabdarea asta. Un litru de benzina si foc :)

Sa faci un calcul total la finalizare ca sunt curios cat te-a dus tinichigeria.

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Ziceam peste timp, in locul unei noi interventii asupra tablei ori alte elemente caroserie ce se cer inlocuite sa caute una in stare buna (chiar si fara de motor) pe care sa impacheteze de pe actuala, ca usor nu mai ai unde pune destu' de petece. Acum, ramina astfel macar de-o plimbare doua ...

Si eu mi-s curios cu cit s-a trecut peste estimarile din prima faza. Da' cred ca de mai punea una suta lei noi, o lua de noua. :mrgreen:

 

Geo, Geo ... fir-ar mama lor de rable ...

 

Mai ieri am scapat ochii sub o caleasca din 2003 cu dusumeaua impecabila. Tre sa fie si-un Pinin (nu doar venin) mai in toate mintile.

Link to comment

Si eu sunt curios cat o sa ma coste... oricum, la piese am depasit planurile initiale. Sper doar sa-mi ajunga banii :) )

Amicul de la service mi-a zis ca o s-o faca, sa ma bucur de ea cativa ani... si dupa aceea, vad eu ce-i fac.

Chiar ieri ma uitam pe net, cautand dezmembrari. Masini la 2700-3000 euro, cu aceleasi bube ca la mine, la prima vedere. Am inceput sa le recunosc doar uitandu-ma la poze, dupa cum sta aripa fata, dupa cum arata pe la portbagaj.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Si eu :) )

Am vorbit vineri cu amicul de la service, tinichigeria e aproape gata, mai au sa monteze talerele de arc pe spate (evident, erau ruginite cele de pe masina) si sa mai faca niste intarituri. Saptamana asta termina, fac si mecanica (coborat diferential fata, schimbat bielete, placute fata, modificat amortizoare spate sa fie mai lungi) si dupa aceea intra la vopsit. Banuiesc ca in 2 saptamani e gata. Nu ma grabesc, o sa raman fara permis pt cel putin o luna... sa vad cum fac cu inmatricularea, masina va trebui condusa la rar.

Link to comment

Si eu :) )

Am vorbit vineri cu amicul de la service, tinichigeria e aproape gata, mai au sa monteze talerele de arc pe spate (evident, erau ruginite cele de pe masina) si sa mai faca niste intarituri. Saptamana asta termina, fac si mecanica (coborat diferential fata, schimbat bielete, placute fata, modificat amortizoare spate sa fie mai lungi) si dupa aceea intra la vopsit. Banuiesc ca in 2 saptamani e gata. Nu ma grabesc, o sa raman fara permis pt cel putin o luna... sa vad cum fac cu inmatricularea, masina va trebui condusa la raR

Glumesti?

Link to comment

Din pacate, nu... am avut un accident cu mobra in 2016, am pierdut contestatia, iar apelul a fost refuzat. Sper ca intr-o luna sa il recuperez, cu examen. Daca nu... 2 luni.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Cateva poze facute in graba de prietenul de la service. Au montat pe spate amortizoare KYB de ceva Kia, cu 3-4cm mai lungi decat cele stock, identice in rest.

Talerele superioare pe spate au fost modificate, buza mai mare, ca sa stea inaltatoarele fixe.

30826266_1975070036137534_67320752_o.jpg

30825577_1975070039470867_798636080_o.jpg

30850414_1975070059470865_1207835387_o.jpg

31047340_1975070056137532_1517559247_o.jpg

30938829_1975070052804199_122701294_o.jpg

  • Like 1
Link to comment

Pe cel tarziu 11 mai ar trebui sa fie gata. Ei nu lucreaza luni si marti, deci la vopsitorie doar de miercuri incolo... in functie de cum termina mecanica. La final o sa mai dureze 1-2 zile aerisirea la frane, ambreiaj, un test de frane, verificare pe la bucsaraie...

Link to comment
  • 3 weeks later...

Cu dezamagire... nu am luat-o, am fost plecat din tara saptamana asta, abia m-am intors. Maine dau un telefon sa vad ce e cu ea. Doar ca oricum mai dureaza cateva zile, ca trebuie sa-i iau numere rosii.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Hai ca nu mai e mult. Numa bine ca nu tre sa schimbi anvelopele. 😐

Vopsita in totalitate ori pe alocuri, unde s-au efectuat reparatii ?

Edited by Viktor
Link to comment

Anvelopele o sa fie schimbate oricum, cu niste AT-uri putin mai inalte, 70 in loc de 65. Dar dupa ce trec pe la RAR...

Doar pana la jumatate o sa fie vopsita, nu sunt bani de integrala si nici nu are rost.

Link to comment

Doar cea demontata, a avut 2-3 puncte atinse sau de rugina. Nu e 100% identica nuanta, se pare ca singura care se potrivea pe cod era DuPont (650 lei/l, plus intaritor si lac). Eu sunt multumit sa fi scapat de rugina si sa fie intr-o singura culoare masina. Ca e o mica diferenta de nuanta... aia e.

Maine intra la montaj, in functie de cum se misca o pot lua vineri sau nu... ar mai fi si ceva piese de schimbat (curea, placute frana fata... nici nu mai stiu ce si cum), facuta aerisirea la frane si ambreiaj (au fost demontate elemente), geometrie si verificare frane pe stand.

Link to comment

Dupa ce sta putin la soare (2-3 saptamani), ii bagi un polish pe suprafetele nevopsite si cred ca se va reduce din diferenta perceputa de culoare

Link to comment

Eu din experienta iti spun ca nu ai cum sa faci sa se vada frumos decat daca vopsesti toate panourile care fac parte din aceeasi zona sau daca fac pierdere pe ele (deci oricum le dai lacul). Adica poti sa nu vopsesti capota, plafonul, haionul, barile fata si spate, insa o usa sau o aripa nevopsita vor sari in ochi.

Daca doar usa aia e problema (din ce vad pe partea cealalta ai un pic de grund pe usa fata), merita sa dai 200-300 lei ca sa o vopseasca si pe ea. Oricum vopsitorul e cu pistolul in mana si cu vopseua preaparata, nu trebuie decat s-o matuiasca cu smirghel de 1000-1500. Pretul materialelor oricum tind la zero (o usa inghite aprox 200g de vopsea).

Edited by ches
Link to comment

Sincer, nu imi bat capul cu detaliile astea... nu o s-o tin pt expozitie, o sa vada destule noroaie si zgarieturi ca sa-mi pese de diferenta de nuanta minora :) Cred ca a mai retusat si la alte usi partea de jos... inclusiv cea de care zici tu. Iar pe viitor am in plan sa colantez pana la bandouri, pt o protectie mai buna.

Vopseaua a consumat-o deja, ar trebui comandata iar... timp pierdut... nu are rost.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...