Geo_ZGA Posted June 15, 2018 Author Share Posted June 15, 2018 A ajuns acasa... prime impresii: 14-15% consum in aglomeratie (nu ma surprinde), mai face figuri la pornire (nu am umblat la nimic la motor momentan, gen bujii, filtre etc), mai scade ralantiul uneori (problema cunoscuta la modelul asta, trebuie curatata clapeta si/sau supapele de admisie), puterea e asa si asa... ma asteptam la mai mult de la 120cp si 1500kg, dar mai vedem. Scaunul la sofer e tot rupt la aripioara (evident), mai sunt niste plastice cu prinderi rupte, plafonul e super jegos... volanul e stramb spre stanga si parca trage putin dreapta (nu s-a facut geometria inca, am vrut masina azi)... toate sunt rezolvabile. Fara zgomote ciudate, motorul suna bine, cutia schimba bine, suspensia e suprinzator de stabila... volanul in schimb ma deranjeaza, e imens! 2 Link to comment
cris06 Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 Vine unul, pleaca altul... uite si saracul Cielo! Drumuri bune! Link to comment
Geo_ZGA Posted June 15, 2018 Author Share Posted June 15, 2018 Da, am pozat intentionat asa... mortii cu mortii, vii cu vii. Parca tot Cielo era mai misto la condus... dar s-a dus. Acum incepe "era Pinin" Link to comment
VAXXi Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 Arata mai bine decat m-asteptam 🙂 sa te poarte sanatos, las' ca vezi tu ce repede te obisnuiesti cu pozitia "sus". Link to comment
cris06 Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 Sa-i pui niste sorturi de noroi la roti. Spor la invartit covrigul! Link to comment
Geo_ZGA Posted June 16, 2018 Author Share Posted June 16, 2018 O sa-i pun... pe stanga spate cred ca lipseste si un carenaj interior, ca arata dubios de gol Link to comment
cris06 Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 Apropos: muti numerele de la Cielo la Pinin? 😊 Link to comment
Geo_ZGA Posted June 16, 2018 Author Share Posted June 16, 2018 Nu cred... e mai complicat, trebuie sa radiez Cielo mai intai si abia dupa aia sa il inmatriculez pe asta. Si nu am timp sa ma ocup de ambele... Link to comment
Geo_ZGA Posted June 16, 2018 Author Share Posted June 16, 2018 Azi i-am pus playerul (am gasit mufa adaptoare, 60 lei in magazin, fata de 20-30 lei pe net), moment in care mi-am dat seama ca difuzoarele suna oribil. Asa ca am desfacut pe spate si am gasit un difuzor cu membrana rupta. Pana la urma le-am schimbat pe toate 4, mai erau inca 2 rupte, erau cele originale Mitsu din 2002. 2 Hertz, 2 Pioneer... ce aveam si eu pe acasa. Evident ca nu s-au potrivit, asa ca am taiat ramele la cele originale si le-am adaptat. Un fir din burduful usii e intrerupt, uneori suna difuzorul, uneori nu... Am trecut si la revizie, am completat la nivel cu apa distilata (pana in toamna golesc instalatia si pun antigel), am rupt 3 din 4 suruburi de la scut (maine trebuie sa le scot cumva, ca sa pot pune scutul la loc), am schimbat uleiul (Motul Xcess 5w40), filtrul de ulei, busonul de golire si filtrul de aer. Link to comment
Geo_ZGA Posted June 16, 2018 Author Share Posted June 16, 2018 Ai uitat, ca ti-am zis atunci... 205 lei parca. Am folosit si AC-ul mai devreme, vreo 20-30 min (a condus sotia, top speed 50), a functionat perfect si face destul de rece. Am mai observat niste chestii care nu-mi plac... multe plastice cu clemele/prinderile rupte. Va trebui sa refac din ele cumva, ca nu mai am bani de dat pe prostii. Link to comment
Geo_ZGA Posted June 17, 2018 Author Share Posted June 17, 2018 Am mutat stergatoarele de pe Cielo pe Pinin... o idee mai lungi, dar s-au potrivit. Acum sterg chiar bine. Link to comment
Viktor Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 Da-i roata si culege de pe Cielo maruntisuri ce iti pot fi de folos pe Pinin. Presuri interioare, oglinda, relee, botoane, becoase ... Link to comment
Geo_ZGA Posted June 17, 2018 Author Share Posted June 17, 2018 Deja am inceput... am mutat stergatoarele pe Pinin, ca erau praf. M-am apucat sa schimb becurile la faruri si am dat de o mufa topita, firul de masa abia se mai tinea in 2 lite... am imprumutat de la Cielo o mufa H4 si am pus-o la Pinin. Am pus si leduri pe pozitie, acum sa vedem cum bat noaptea. Urmeaza sa ma duc acum la un amic la garaj, sa incercam sa scoatem suruburile rupte. Am masurat si incarcarea, 14.3v si 14.1v cu consumatori. Link to comment
Viktor Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 Parca abia aveai refacut traseul cu relee pe faruri la Cielo. La asta cum sta treaba? Ii dotat cu relee pe faze din fabrica ori te imprumuti la woo . Link to comment
Geo_ZGA Posted June 17, 2018 Author Share Posted June 17, 2018 Nu stiu, nu am investigat inca... dar firele la far mi se par f firave, as trage cablaj separat. O sa vad. Link to comment
Viktor Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 Mi-s curios de Osram-urile alea ... Link to comment
Geo_ZGA Posted June 17, 2018 Author Share Posted June 17, 2018 Lumineaza bine, mai bine decat cele clasice cu care a venit masina. Dar cred ca firele alea subtiri nu ajuta prea mult... In alta ordine de idei, am ajuns la garajul amicului, dupa o tura de ploaie torentiala ne-am apucat si de treaba... el la taiat si sudat, eu la incuietoarea de la roata de rezerva, care era blocata de rugina si mizerie. Le-am rezolvat pe toate. Link to comment
mirceajo Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 (edited) Mai bine te tuci la o statie ITP si vezi ce ai de rezolvat. Nu uita ca trebuie sa te pregatesti de RAR 🙂 Edited June 18, 2018 by mirceajo Link to comment
Geo_ZGA Posted June 18, 2018 Author Share Posted June 18, 2018 Mai intai sa desfac franele si sa le curat (parca se poate mai bine, desi masina franeaza ok), sa-i fac geometria si sa rezolv cu senzorul de ABS. Dupa aceea o sa ma duc, am vorbit deja. Dar dupa ce ma intorc din concediu, nu am cand sa le fac acum. Link to comment
NFS Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 Sa nu te superi pe mine, rogu-te... dar din pct de vedere pur estetic, playerul ala e cam ca nuca in perete in bordul ala. E cam prea modern si prea fancy (luminite rosii, butonul ala de volum "sablat" - imi scapa denumirea exacta a efectului ala, butoanele in unghiuri ascutite) pt cat de clasica e masina. Parerea mea, hâc! Link to comment
Dj_Dark Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Bre, abea a gasit masina, player-ul din perioada aia e si mai rar 😛 Link to comment
VAXXi Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Haidi bre, ca nu restaureaza masina de epoca, sa fie totul pe ea "period correct" 🙂 Link to comment
Geo_ZGA Posted June 19, 2018 Author Share Posted June 19, 2018 (edited) Playerul o sa fie inlocuit, il pun pe cel vechi de pe Cielo. Mie imi place mai mult ala, sotiei mai mult asta ca isi poate conecta tel si ipod-ul (o sa-l pun pe viitoarea ei masina, cand oi lua-o). Chiar nu conteaza cum arata, nici masina nu e o clasica, desi arata ea mai spartan :)) Important e sa cante ceva, nu puteam sa las castofonul original si sa ma apuc de cautat casete prin targul de vechituri :)) Revenind la realitate, consumul pe A2, la pompa, a fost de ~ 10.5%. Mers vreo 50 km cu 130, un varf de 170, dupa care vreo 70 km cu 110-120, cu AC pornit 99% din timp. Cutia are treptele f scurte, la 100 km/h are 3000 ture, la 130 km/h are 4000 ture. 2 si 1/2 oameni, un caine si bagaje multe. Meseriasii au uitat (voit sau nu) sa puna masca de protectie peste furtunele de benzina din aripa spate. Drept urmare, returul de gaze (cel subtire) a frecat in roata la primul giratoriu si mi-a tras o sperietura cu aroma de benzina. Il rezolv maine cu niste power tape, iar prietenul de la service o sa-mi trimita masca aia prin curier (sunt la Cta, in concediu). Era suficient si daca il prindeau cu un soricel de celalalt... Edited June 19, 2018 by Geo_ZGA Link to comment
Recommended Posts