Jump to content

Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului


Geo_ZGA

Recommended Posts

Cand am umblat pe acolo, am observat ca se umezise coltul plafonului, chiar sub antena... drept urmare vineri am desfacut antena (putin trasa in sus, ca nu iese de tot) si am bagat niste silicon. La final am finisat frumos, dar nu am mai facut poza. Sambata seara am spalat-o la jet si nu am mai vazut sa se umezeasca, sper ca am rezolvat problema. 

174546409_3878294588872880_8555753947644121840_n.jpg

175105375_3878294418872897_2959924358020560622_n.jpg

  • Like 3
Link to comment
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Din iunie pana acum s-au inlocuit rulmentii fata, pe dreapta era praf rau. Dupa aceea a zacut in parcare, azi am reusit sa inlocuiesc becurile, ambele erau arse pe faza scurta. Model nou de Night Breaker, sa vedem cum e noaptea.

239500467_587990669235033_6079409354160288175_n.jpg

236109173_4232788866814574_2606011003757242531_n.jpg

Link to comment

Cum ziceam la topicul Epicii, aparatorile de noroi universale (montate pe fata la epica) le-am mutat pe spate la Pinin. Nu sunt grozave, dar pana la altceva mai bun, merg.

Vineri am facut si itp-ul, a trecut cu brio (o idee mai slaba frana dreapta fata, dar masina a stat 2 luni in parcare, cam era rugina pe discuri). Noxele ieseau nasol din cauza evacuarii gaurite, acum e totul ok.

239419804_4253383804778481_7899151595764570607_n.jpg

  • Like 1
Link to comment

Niste plastice din alea de protejat buzele  aripilor nu primeste ? Eventual un soi de folie din aia pentru caroserii la culoare ori transparenta. Caucioacele alea arunca mult noroi, pietris si toate cele. Zic si io ...

Link to comment

Cand o sa imi fac timp si chef sa le termin, o sa primeasca si overfenders :)) Le am pe balcon, originale, dar mai am de reparat la ele (sparte, portiuni lipsa)... si e migaleala sa refaci cu batoane abs si ciocan de lipit.

Cu folia nu am ce sa fac, pe vopseaua raptor nu am cum sa pun asa ceva. Mai sunt niste portiuni originale pe la aripile spate care incep sa se "coaca", cand o sa le refac o sa bag teroson acolo.

Link to comment
  • 7 months later...

Dupa aproape 4 ani a cedat bateria (Dacia)... am luat un Macht Silver de 75a, desi producatorul recomanda fix modelul asta, nu a avut loc in tavita de plastic. Asa ca am scos tavita si am prins-o direct pe suportul de tabla.

In ultima vreme mi se pare cam lenesa si cu consum cam mare (minim 11), va trebui sa verific bujii, filtru aer, compresie... si sa rezolv o pierdere de benzina pe la un furtun (imbinarea intre gatul de Cielo si teava originala a masinii).

277890628_2947526675539528_3990655450474913242_n.jpg

277822489_503736308026337_8267751411976064197_n.jpg

  • Like 2
Link to comment
  • 2 weeks later...

Baga totusi o bucata de guma ori piele subtire intre suportul metalic si baterie ca iarna, bateria o sa traga foarte rece de la fieratanie.. Daca ai oservat, la mai noile (si nu numai) tragaciuri bateriile sint bine protejate in diverse "ambalaje".

Link to comment
On 4/15/2022 at 10:10 AM, Viktor said:

Baga totusi o bucata de guma ori piele subtire intre suportul metalic si baterie ca iarna, bateria o sa traga foarte rece de la fieratanie.. Daca ai oservat, la mai noile (si nu numai) tragaciuri bateriile sint bine protejate in diverse "ambalaje".

Protectia la care faci referire este "impotriva bateriei", nu "in favoarea bateriei". Mai precis, daca apar scurgeri de la baterie, sa fie absorbite ... ca protectie a mediului. 

Link to comment

A venit curierul, pt ce urmeaza dupa Paste. Motorul avea un consum de ulei de la inceput, nu exagerat dar nici f mic. Plus ceva fum la pornire... cel mai probabil simeringuri de supape.

Acum 2 saptamani am desfacut bujiile, pt ca mi se parea cam lenesa si cu consum cam mare (minim 11). Le-am gasit mucificate, multa calamina pe electrod.

Urmeaza chiulasa refacuta, curatata, distributie completa, curele accesorii, sper ca si injectoare curatate si cu microfiltre schimbate (alta comanda la king, care inca nu a venit). In plus, sonda pt mers inapoi, vad ca nu-mi mai aprinde becurile, dar nu e prioritara acum.

278639331_713678400062007_8743837951431607525_n.jpg

278839574_1128194671353602_7570335311910607107_n.jpg

278620055_1222794311461360_997427396751456593_n.jpg

  • Like 2
Link to comment
On 4/20/2022 at 10:58 PM, Salex said:

Protectia la care faci referire este "impotriva bateriei", nu "in favoarea bateriei". Mai precis, daca apar scurgeri de la baterie, sa fie absorbite ... ca protectie a mediului. 

Buna observatie !

Atunci pisla tratata precum cea de se monteaza pe (sub) capota ori peretele de foc.Sa vrei doar, ca variante sint !

Link to comment
  • 4 weeks later...

Intre timp s-a lucrat la masina, chiulasa a fost facuta, doar ca a aparut o problema grava... cilindrii prezinta zgarieturi. Inca sunt in cautare de bloc motor bun., reparatia la cota 1 nu e o optiune (aprox 2000 lei un piston)

279910878_304248785213379_781247056492215193_n.jpg

280183954_1087421465205302_7088335945903194784_n.jpg

280667957_971987236845765_9200403197678040573_n.jpg

280175849_512930353888457_3987396330595571822_n (1).jpg

280104755_384138260291838_111306832625863919_n.jpg

280175849_512930353888457_3987396330595571822_n.jpg

  • Sad 4
Link to comment
  • 4 weeks later...

Pt ca nu am gasit un bloc sau macar un motor sh desfacut, s-a ales solutia refacerii celui original. Blocul va ajunge la Baneasa la un atelier, daca e nevoie se vor bucsa cilindrii.

Ambreiajul stiam ca e praf (e original), va fi inlocuit cu un kit Luk. Fara volanta, pt ca nu are joc sau batai... si pt ca 3000 lei. Plus diferite maruntisuri, simeringuri, garnituri etc. Dupa care segmenti, cuzineti si montaj cu mult silicon prin diverse locuri (asa zice japonezul).

286914147_802468324042054_2803030685907744567_n.jpg

284405701_718174709510117_3045182443644791032_n.jpg

286227916_558561992585422_1111394472140686979_n.jpg

286358893_5050630518384281_3834386513673339059_n.jpg

286863442_718453799363611_6611316523898385924_n.jpg

286896769_407473584640146_4846462348532855218_n.jpg

286204218_704955760564130_6036935103271820347_n.jpg

  • Like 1
Link to comment

Din pacate, da... totusi mi-a adus si satisfactii. Acum, daca tot am intrat in hora, sa joc. Fac si motorul, ambreiajul, speram sa functioneze bine macar cativa ani.

  • Like 1
Link to comment

Daca te bazezi doar pe faptul ca e zgariata fusta, eu le-as refolosi, mai ales ca nu cred ca te gandesti sa cumperi pistoane noi totusi.

Un piston e praf cand e spart, are joc in bolt sau canalul segmentilor s-a largit, altfel nu vad vre-o problema. 

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Subscriu, pistoanele alea nu au nici oe naiba. Totusi, as lustrui fustele alea. La MOS, am scurtat fustele foarte mult, insa nu atat de mult incat sa risc blocarea pistonului.

Eu ma tem ca sunt probleme la camasi, altfel nu vad de ce au aparut zgarieturile alea 

Link to comment

Ca sa mai fac un update, s-a achizitionat un bloc sh complet, in stare buna (mici zgarieturi, dar f fine care ies la honuire). Acum caut segmenti, pt ca sunt 3 tipuri si nu stiu exact ce sa aleg... se va face o honuire, montaj si cam aia e.

Plus maruntisuri, gen curatat injectoare, schimbat microfiltre din ele, simeringuri peste tot etc

  • Like 1
Link to comment

Dupa honuire n-ar trebui sa iti spuna mecanicul ce cota iti trebuie ? Ma gandesc ca o sa fie , in cel mai bun caz, cota 1. La Leganza nu exista cota 1, ca fapt divers 😁

 

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...