vrazvanc Posted February 6, 2018 Share Posted February 6, 2018 Da, stiam ca e alta poza cea cu scutul Acuma' asta e, da-i inainte cu ea. Pentru ce ai tu nevoie, pana la urma cred c-o sa fie buna. Ce placere mai aveai daca o luai "noua" ) Link to comment
Geo_ZGA Posted February 6, 2018 Author Share Posted February 6, 2018 Oricum ma asteptam sa depasesc estimarile initiale, cu cheltuielile. Noroc ca-l am pe amicul asta la service, care-mi tine manopera la un nivel acceptabil. Ma simt ciudat ca nu sunt acolo, sa demontez, sa curat, sa dau cu zemuri... ) Tot ce pot sa sper e ca o sa lucreze bine... cand vor ajunge contra aripile si o sa se apuce de montaj, o sa mai dau cate o fuga, sa verific. Link to comment
Viktor Posted February 7, 2018 Share Posted February 7, 2018 O sa vad atunci daca e cazul... el arata asa, eu zic ca e suficient daca ii mai dau 4-6 gauri sub acele fante Dupa cum crezi matale, nene Geo ... Eu l-as lasa exact asa cum e, da' ma rog ... Apropo, perforat cu burghiu de 4 sau de 6 ? ) Link to comment
Geo_ZGA Posted February 7, 2018 Author Share Posted February 7, 2018 Habar n-am, nu m-am gandit la detaliul asta si oricum nu o sa dau gauri cu bormasina de nebun... o sa il duc la un atelier de strungarie, daca e cazul. Link to comment
Viktor Posted February 8, 2018 Share Posted February 8, 2018 Dau seama doar cu burghiile alea. Normal ca trebuiesc niste fante ceva mai serioase, de astfel decizi. Am dat curent de pornire unuia cu o Lada (din aia veche) cu ani in urma, ce tare fain fu protejata cu scuturi, atit dedesupt cit si pe laterale. Cind a deschis capota am ramas masca la ce ingrijit era in compartimentul motor (in general defapt). Gram de noroi nu era multumita scuturilor, frumos protejata. Link to comment
Geo_ZGA Posted February 10, 2018 Author Share Posted February 10, 2018 Astazi am ridicat contra aripa stanga fata de la Mit Motors. Probabil saptamana viitoare va ajunge si dreapta, comandata la Alpadrino Link to comment
mike.omega Posted February 10, 2018 Share Posted February 10, 2018 Ma gandesc ca baietii din service stiu, dar... vopseaua asta neagra ce vine pe piese este doar ptr transport. O sa vezi ca se zgarie foarte usor. Ideal ar fi ca inainte sa ajunga piesa pe masina, sa fie curatata vopseaua si dat 1-2 straturi de grund. Link to comment
Geo_ZGA Posted February 10, 2018 Author Share Posted February 10, 2018 Da, da, stiu Asta mi-a zis si amicul de la service, ca daca asa le montau si din fabrica pe masini, e clar de ce ruginesc in halul ala ) Link to comment
Viktor Posted February 11, 2018 Share Posted February 11, 2018 Eu stiam ca stratul ala dat pe elementele caroseriei ii anticoroziv numa bun de montat exact cum e. 1 Link to comment
mike.omega Posted February 11, 2018 Share Posted February 11, 2018 Nu, se zgaraie extrem de usor. Sau cel putin asa erau tablele de le-am vazut eu Link to comment
Viktor Posted February 11, 2018 Share Posted February 11, 2018 Primul strat de vopsea: Stratul Catodic. Tind a crede ca e acelasi procedeu si in cazul elementelor "la bucata". Link to comment
Geo_ZGA Posted February 11, 2018 Author Share Posted February 11, 2018 Nu se zgarie deloc vopseaua aia neagra, dar tot nu e suficienta pt protectie anticoroziva. Link to comment
mike.omega Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Ma scuzati dar eu nu imi iau informatiile de pe 4tuning Recent l-am ajutat pe un amic cu vopsirea anticoroziva la o broasca. Fusta din spate era neagra, ptr ca fusese schimbata. Am dat jos eticheta cu tot cu vopsea. Am mai dat cu peria de sarma in dreapta si-n stanga si se desprindea vopseaua extrem de usor. Tipul a vrut sa vopsesc peste asa cum e. Daca ar fi fost masina mea, nici prin gand nu mi-ar fi trecut s-o las asa. Link to comment
Viktor Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Baga un link a unui producator elemente caroserie unde ii specificat clar modul intrebuintarii, de se cojesc ori ba. Eu am rasfoit si din pacate n-am gasit ceva concret pe tema cu exceptia link-ului atasat. Praguri si fustite se executa cam la tot coltul (am fost intr-un atelier gen) insa, o piesa de la mama ei, nu prea are voie sa arunce stratul ala asa usor. Cit pariu ca fustitele alea fu date la spray precum pragurile mele ... ) Apoi nu te mire ca-i sare smaltu' ... Link to comment
Geo_ZGA Posted February 12, 2018 Author Share Posted February 12, 2018 Am vazut si eu piese "de srl" care se cojeau de ziceai ca e tempera data peste... la asta nu e cazul, e destul de bine prinsa vopseaua pe metal si destul de dura. Am uitat, ca tot vorbisem mai sus de asta... azi, uitandu-ma dupa ce mai e ruginit, am observat ca scutul motor e din metal. Singura fanta de aerisire e pe o laterala fata, de vreo 25-30cm patrati. Cautand pe net, am vazut ca scutul original nu are nici o fanta de aerisire. Link to comment
mike.omega Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Gasisem la un moment dat precizarea asta cu vopseaua pe un site din afara. Acum, evident, nu imi aduc aminte unde. Putem sa revenim la fieru din discutie denumit Pajero Pinin? Trist ptr mine e ca mi-ar fi placut si mie asa ceva, desi mi se pare mica. Acum ca am aflat ca are boli grave din copilarie, am sters masina de pe wishlist Link to comment
Geo_ZGA Posted February 12, 2018 Author Share Posted February 12, 2018 Daca iti permiti vreo 5000 euro, o gasesti sanatoasa Pe la 6-7000 chiar una impecabila (da, stiu, exagerat deja). Spatiu interior e cam ca la Cielo, mai putin portbagajul... e mai putin adanc, dar poti pune pe inaltime. Plus bancheta rabatabila fractionat, care ofera si aia spatiu suplimentar. Link to comment
Viktor Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Pe batrinul Renault am croit scut metalic de 2.5mm grosime de retin bine fara nici o fanta. Tras sus in 6 suruburi si aleluia. Nici vorba sa se inaduse fara de aeraje. Ce-i drept il foloseam doar iarna anti-turturi de gheata desprinsi de pe camioane si luati intre roti de badea. Inca il am scutul in cauza, pe jumate doar ce-i drept ca am tot taiat din el cind am avut nevoie de ceva tabla mai serioasa, da' il am. Link to comment
mike.omega Posted February 13, 2018 Share Posted February 13, 2018 Eu ochisem masini pana in 3500 de euro. Intre timp mi-a trecut de (mini)Suv si din alte motive. Avem un X Trail la munca si a ajuns in service pe parte de schimbat bucsi, brate de suspensie, pivoti, tot tacamul. Devizul inseamna banii de inca o masina. Pana la urma am luat piesele de la un distribuitor din oras si masina va ajunge la un service mai acceptabil ca si manopera. PS: ptr piese am gasit preturi interesante aici: https://www.onlinecarparts.co.uk/car-brands/spare-parts-mitsubishi/pajero-pinin-h6-w-h7-w.html Link to comment
Geo_ZGA Posted February 13, 2018 Author Share Posted February 13, 2018 M-am uitat orientativ la preturi pt piese... sunt mai scumpe ca la Cielo (care nu prea e punct de reper, fiind f ieftin la intretinere), dar nu exagerat. Placute frana fata-spate cam 300 lei, senzor abs (ca e aprins becul, posibil totusi sa fie din cauza uzurii placutelor) cam 130 lei, filtrele cam 30-50 lei bucata, amortizoare 150-200 lei bucata, curea distributie 100-150 lei... desigur, preturile cresc cand schimbi n-spe role si intinzatoare la distributie sau toate articulatiile fata etc. Se lucreaza. Acum o ora le-am dus si contra aripa dreapta... deci teoretic au toate piesele necesare acum. Link to comment
mirceajo Posted February 14, 2018 Share Posted February 14, 2018 Cam astea sunt preturile si la daewoo Link to comment
Geo_ZGA Posted February 14, 2018 Author Share Posted February 14, 2018 La unele piese, da. La altele, Mitsubishi e ceva mai scump... depinde. A venit si kitul de inaltare. Daca tot sunt demontate amortizoarele fata, am vorbit sa le monteze mecanicul in service. Link to comment
Geo_ZGA Posted February 16, 2018 Author Share Posted February 16, 2018 A mai aparut o cheltuiala neprevazuta: amortizoare si flanse fata. Nu curg, nu au joc... dar sunt f ruginite. Inca vreo 800 lei... Link to comment
Englishman Posted February 16, 2018 Share Posted February 16, 2018 Welcome to za family !!! Link to comment
Geo_ZGA Posted February 16, 2018 Author Share Posted February 16, 2018 Scumputa familia japoneza... aia coreeana e mai ieftina ) Dar daca trebuie, trebuie. Pe spate nu ma bag momentan, o sa vad dupa ce scot masina din service ce mai trebuie. Link to comment
Recommended Posts