Jump to content

Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului


Geo_ZGA

Recommended Posts

Oricum ma asteptam sa depasesc estimarile initiale, cu cheltuielile. Noroc ca-l am pe amicul asta la service, care-mi tine manopera la un nivel acceptabil.

Ma simt ciudat ca nu sunt acolo, sa demontez, sa curat, sa dau cu zemuri... :) ) Tot ce pot sa sper e ca o sa lucreze bine... cand vor ajunge contra aripile si o sa se apuce de montaj, o sa mai dau cate o fuga, sa verific.

Link to comment

O sa vad atunci daca e cazul... el arata asa, eu zic ca e suficient daca ii mai dau 4-6 gauri sub acele fante

 

Dupa cum crezi matale, nene Geo ... Eu l-as lasa exact asa cum e, da' ma rog ...

 

 

Apropo, perforat cu burghiu de 4 sau de 6 ? :) )

Link to comment

Dau seama doar cu burghiile alea. Normal ca trebuiesc niste fante ceva mai serioase, de astfel decizi.

 

Am dat curent de pornire unuia cu o Lada (din aia veche) cu ani in urma, ce tare fain fu protejata cu scuturi, atit dedesupt cit si pe laterale. Cind a deschis capota am ramas masca la ce ingrijit era in compartimentul motor (in general defapt). Gram de noroi nu era multumita scuturilor, frumos protejata.

Link to comment

Ma gandesc ca baietii din service stiu, dar... vopseaua asta neagra ce vine pe piese este doar ptr transport. O sa vezi ca se zgarie foarte usor. Ideal ar fi ca inainte sa ajunga piesa pe masina, sa fie curatata vopseaua si dat 1-2 straturi de grund.

Link to comment

Ma scuzati dar eu nu imi iau informatiile de pe 4tuning :D Recent l-am ajutat pe un amic cu vopsirea anticoroziva la o broasca. Fusta din spate era neagra, ptr ca fusese schimbata. Am dat jos eticheta cu tot cu vopsea. Am mai dat cu peria de sarma in dreapta si-n stanga si se desprindea vopseaua extrem de usor. Tipul a vrut sa vopsesc peste asa cum e. Daca ar fi fost masina mea, nici prin gand nu mi-ar fi trecut s-o las asa.

Link to comment

Baga un link a unui producator elemente caroserie unde ii specificat clar modul intrebuintarii, de se cojesc ori ba. Eu am rasfoit si din pacate n-am gasit ceva concret pe tema cu exceptia link-ului atasat. Praguri si fustite se executa cam la tot coltul (am fost intr-un atelier gen) insa, o piesa de la mama ei, nu prea are voie sa arunce stratul ala asa usor. Cit pariu ca fustitele alea fu date la spray precum pragurile mele ... :) ) Apoi nu te mire ca-i sare smaltu' ...

Link to comment

Am vazut si eu piese "de srl" care se cojeau de ziceai ca e tempera data peste... la asta nu e cazul, e destul de bine prinsa vopseaua pe metal si destul de dura.


Am uitat, ca tot vorbisem mai sus de asta... azi, uitandu-ma dupa ce mai e ruginit, am observat ca scutul motor e din metal. Singura fanta de aerisire e pe o laterala fata, de vreo 25-30cm patrati. Cautand pe net, am vazut ca scutul original nu are nici o fanta de aerisire.

Link to comment

Gasisem la un moment dat precizarea asta cu vopseaua pe un site din afara. Acum, evident, nu imi aduc aminte unde.

 

Putem sa revenim la fieru din discutie denumit Pajero Pinin? Trist ptr mine e ca mi-ar fi placut si mie asa ceva, desi mi se pare mica. Acum ca am aflat ca are boli grave din copilarie, am sters masina de pe wishlist :mrgreen:

Link to comment

Daca iti permiti vreo 5000 euro, o gasesti sanatoasa :) Pe la 6-7000 chiar una impecabila (da, stiu, exagerat deja). Spatiu interior e cam ca la Cielo, mai putin portbagajul... e mai putin adanc, dar poti pune pe inaltime. Plus bancheta rabatabila fractionat, care ofera si aia spatiu suplimentar.

Link to comment

Pe batrinul Renault am croit scut metalic de 2.5mm grosime de retin bine fara nici o fanta. Tras sus in 6 suruburi si aleluia. Nici vorba sa se inaduse fara de aeraje. Ce-i drept il foloseam doar iarna anti-turturi de gheata desprinsi de pe camioane si luati intre roti de badea. Inca il am scutul in cauza, pe jumate doar ce-i drept ca am tot taiat din el cind am avut nevoie de ceva tabla mai serioasa, da' il am.

Link to comment

Eu ochisem masini pana in 3500 de euro. Intre timp mi-a trecut de (mini)Suv si din alte motive. Avem un X Trail la munca si a ajuns in service pe parte de schimbat bucsi, brate de suspensie, pivoti, tot tacamul. Devizul inseamna banii de inca o masina. Pana la urma am luat piesele de la un distribuitor din oras si masina va ajunge la un service mai acceptabil ca si manopera.

 

PS: ptr piese am gasit preturi interesante aici: https://www.onlinecarparts.co.uk/car-brands/spare-parts-mitsubishi/pajero-pinin-h6-w-h7-w.html

Link to comment

M-am uitat orientativ la preturi pt piese... sunt mai scumpe ca la Cielo (care nu prea e punct de reper, fiind f ieftin la intretinere), dar nu exagerat. Placute frana fata-spate cam 300 lei, senzor abs (ca e aprins becul, posibil totusi sa fie din cauza uzurii placutelor) cam 130 lei, filtrele cam 30-50 lei bucata, amortizoare 150-200 lei bucata, curea distributie 100-150 lei... desigur, preturile cresc cand schimbi n-spe role si intinzatoare la distributie sau toate articulatiile fata etc.


Se lucreaza. Acum o ora le-am dus si contra aripa dreapta... deci teoretic au toate piesele necesare acum.

post-5454-0-66419000-1518533929_thumb.jpg

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...