Ioviță Laurențiu Posted April 28, 2018 Share Posted April 28, 2018 Salut. Sunt posesorul unui Matiz fără AC din 2002. Am checkengine aprins de o lungă perioadă de timp iar codurile le-am aflat cu sistemul "scurt între a și c de la mufa adld". Am văzut ce reprezintă codurile dar sunt în ceață totală. Menționez că motorul merge foarte bine. Problema e că în Galați, la fosta reprezentanță Ena, în afară de a-mi lua banii degeaba, cei de acolo nu știu altceva. Mulțumesc anticipat. Link to comment
Ioviță Laurențiu Posted April 30, 2018 Author Share Posted April 30, 2018 Am văzut codurile. Problema este că 1500 spune "a/c termistor evaporator defect" iar Matizul meu nu are a/c. Link to comment
Viktor Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 Fu o recomandare a unui topic existent deja pe aceiasi tema unde, cresc sansele in a primi raspuns pe intrebare. Ori, facem o cerere (in scris) catre d-nii moderatori in a muta ecusonu' (discutia) unde se cuvine, ce din nou da bine. Link to comment
Ioviță Laurențiu Posted April 30, 2018 Author Share Posted April 30, 2018 Mulțam Viktor. Rog moderatorii să mute discuția la topicul respectiv. Link to comment
augustinionut Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 Impinge releele si sigurantele in cutia de sigurante. Link to comment
Ioviță Laurențiu Posted April 30, 2018 Author Share Posted April 30, 2018 Am făcut asta si a dispărut codul 1631 (după resetare ECM) , dar de codul 1500 nu scap. Zice ceva de AC termistor evaporator malfunction dar nu am AC pe matiz. Help! Link to comment
augustinionut Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 (edited) Inseamna ca ECU e cu vaca. Daca trage bine lasa-l asa. Mai caut. Iti intra treapta 2 de la ventilator cand se incalzeste motorul? Poate e dus releul. Edited April 30, 2018 by augustinionut Link to comment
Ioviță Laurențiu Posted April 30, 2018 Author Share Posted April 30, 2018 (edited) De intrat intră, am schimbat releului și merge. O mențiune : am vrut să-i fac un tester și meseriașul mi-a spus că nu se poate conecta la ecu; de asta am apelat la testarea "cu agrafa". Cineva spunea despre acest cod, 1500, că ar fi un cod fantomă de care s-a lovit și el în aceiași situație, Matiz fără AC. Și încă ceva; am alimentat 6 litri combustibil de la o stație nu prea bine cotată, dar la turație se stingea checkengine, la relanti se aprindea....??? Edited April 30, 2018 by Ioviță Laurențiu Link to comment
augustinionut Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 (edited) Probabil knocking sau misfire. Iti merge bine vitezometrul? Edited April 30, 2018 by augustinionut Link to comment
Ioviță Laurențiu Posted April 30, 2018 Author Share Posted April 30, 2018 Da, dar are legătură având în vedere că este prin cablu? Îl vede ECU și pe ăsta? Link to comment
augustinionut Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Pe ala nu, dar pe senzorul de viteza da. Ai manual de service? Link to comment
Ioviță Laurențiu Posted May 1, 2018 Author Share Posted May 1, 2018 Am manualul. Am să mă uit după senzorul de viteză. Mulțumesc; am să te țin la curent. Link to comment
Ioviță Laurențiu Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 Salut. Revin cu același checkengine aprins și 1500 cod eroare. Zilele trecute am spălat matizu' la spălătorie iar când am plecat de acolo, martorul s-a stins. Am oprit și am pornit mașina și totul fincționa perfect : martorumartorul se aprinde iar după pornire se stinge. Bun, am zis că s-a rezolvat problema. După două ore de stat în soare când am plecat cu mașina, a reapărut vechea problemă. De tras trage, consumul e ok ... nu mai înțeleg nimic. Ceva păreri ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now