varais Posted June 11, 2018 Author Share Posted June 11, 2018 On 6/11/2018 at 2:27 PM, mirceajo said: Si eu vin cu nubira! Expand Mă uraților nu mă zăpăciți de cap că-i dai Passatul lu tata și iau Nubira înapoi. Link to comment
Dj_Dark Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 🙂 pai daca te lauzi acilisea, avem si noi alte masini dar la intalniri venim cu daewoo, astia care mai au, macar vara 😛 1 Link to comment
varais Posted July 22, 2018 Author Share Posted July 22, 2018 (edited) Traseu Buc. Sibiu, Simeria, Prislop, Petroșani, Voineasa, București, Lehliu, București. Cam așa arată situația . Mai am cam 40 km până acasă. L.E. Am uitat un lucru important. Patru persoane, plus bagajele aferente și plinul făcut la plecare. Pe A1 până la Pitești 140 pe cruise, A1 Sibiu - Simeria tot 140 , Petroșani - Obârșia Lotrului am crezut că nu se mai termină și am văzut a-III-a selectată doar pe singura porțiune de 30m de asfalt rămasă pe acolo. In rest mers aproape legal iar pe tot ce a însemnat urcare la munte unde au fost două benzi cat a putut atât a tras. Edited July 22, 2018 by varais Link to comment
ches Posted July 23, 2018 Share Posted July 23, 2018 Cati cai are masinuta? Stiu motorul de 1.6 diesel de pe Golf 6 (109cp parca), trage bine pentru un motor 1.6, dar la viteze mari se vede ca e micut, isi pierde vlaga. Sunt curios care sunt prestatiile dinamice daca e acelasi motor si pe Passy. Banuiesc ca masina are in jur de 1500-1600kg, nu-i asa? Link to comment
varais Posted July 23, 2018 Author Share Posted July 23, 2018 (edited) On 7/23/2018 at 12:55 PM, ches said: Cati cai are masinuta? Stiu motorul de 1.6 diesel de pe Golf 6 (109cp parca), trage bine pentru un motor 1.6, dar la viteze mari se vede ca e micut, isi pierde vlaga. Sunt curios care sunt prestatiile dinamice daca e acelasi motor si pe Passy. Banuiesc ca masina are in jur de 1500-1600kg, nu-i asa? Expand Da are 105 CP și 250 NM.si 1500 kg. La 140 km/h papa 5.5/6 în funcție de relief . Daca urci un deal ajunge și la 7.8. Daca treabă e foarte serioasa retrogradează singur din aVIIa cat are nevoie. La cat a fost de încărcată masina cam 1900 de kg s-a mișcat nesperat de bine. Pe urcare la munte in mod sport de la 30 la 80 m-am ținut după un A6 pe tot ce a însemnat curba la dreapta iar în următorii 100m de urcuș drept avea o lungime de mașină în fața. In mod sport cutia schimba cam la 4500 rpm. La viteze mari treabă e in felul urmator. 140- cred că este viteza recomandata pt el. Nu are nici un stres, nu nu îl auzi de sub capota, nu ai zgomot de vânt probabil încălțat cu ceva EcoContact nu se auzeau nici anvelopele dar cu Ultra Sport se aud .Consum 6. 160-170 - urca până aici frumos și constant retrogradând o treapta dar nu te înfige în scaun, tu toate astea îl când începe să accelereze de la 140 după care situația e mai lină până la 170 - Zgomotul de la anvelope e prezent la un nivel acceptabil. Zgomotul la vânt începe să se facă simțit. Surpriza este consumul 7-7.5. 200 - Nu te mai interesează zgomote si prostii de nici un fel, verifici presiunea in pneuri care de la 2.3 creste la 2.4 cam in 3 min., Verifici temperatura ulei care ajunge la 128 gr. C și după maxim 5 minute trebuie sa frânezi pentru că ai probleme de trafic și în momentul ăla de frânare puternica rememorezi instant schimbul de plăcuțe, marca lor, compoziția materialului, și câtă "carne" mai au discurile. Ajunge la viteza asta mai greu față de un 2.0 și pe la 4000 rpm cat are îți transmite un murmur destul de normal prin care îți spune " Baaaa vezi că pot și dastea da cat ai de gând o mai ținem așa că am injectoarele cam mici pentru viteza asta" Edited July 23, 2018 by varais 1 Link to comment
varais Posted July 23, 2018 Author Share Posted July 23, 2018 On 7/23/2018 at 2:43 PM, florinellll said: Consum 3,8 este instant? Expand Da este instant la 80 ,mă întorceam singur de la Lehliu și cred că era o idee de vale. La 80 are o medie de 4.4 La 50 daca păcălești cutia să treacă în aVIIa, adică accelerezi până la 70 și scazi ușor la 50 sau pur și simplu ii dai pe manual, papa la mers constant și drum drept 2.7. Dar asta este doar pentru cine are răbdare nemăsurată. In orice caz cu un plin de 70 de litri faci 1200 km și nu trebuie sa te chinui pentru asta. Link to comment
ches Posted July 24, 2018 Share Posted July 24, 2018 Foarte faina masinuta atunci, nu ma asteptam sa ajungi la 200km/h cu motorul asta pe Passat, chit ca are 10cp in plus fata de Golful 6 cu care am mers (la viteze normale de altfel 🙂 ). Chiar si cu o abatere de 10km/h a indicatiei kilometrajului, tot este OK. Link to comment
varais Posted July 24, 2018 Author Share Posted July 24, 2018 Eu unul sunt mulțumit. Tot ce mă interesează este confortul și liniștea la drum lung. Nubira începuse să mă obosească sau poată am îmbătrânit eu. Link to comment
Dj_Dark Posted July 25, 2018 Share Posted July 25, 2018 Si tu si masina ati imbatranit 😉 Link to comment
varais Posted July 25, 2018 Author Share Posted July 25, 2018 Lasă mă că predam torța celor mai tineri. Link to comment
varais Posted January 28, 2019 Author Share Posted January 28, 2019 Nisip, pietricele, pietre, cărămizi, bolovani toate pe drumurile patriei. Una din ele a dus la următoarea achiziție. Ne vedem joi să îmi testez talentul la folosit bidineaua. Link to comment
varais Posted February 1, 2019 Author Share Posted February 1, 2019 181140 KM Schimb de ulei Mobil 1 ESP 5W30 507 si filtre Purflux. Cam asa arata filtrele dupa 9000 km cu Castrol si Rompetrol . Link to comment
Dj_Dark Posted February 2, 2019 Share Posted February 2, 2019 Apropo de asta, pana acum la dizel am pus numai ulei bmw 5w30 care se inegrea instand in nici 100 km. Acum pentru prima data am pus mobil synt 3000 (porcarie de-aia din auchan) si desi am facut minim 600km inca e destul de curat. Nu stiu ce sa cred sincer, nu cred ca e bine. Link to comment
varais Posted February 2, 2019 Author Share Posted February 2, 2019 @Dj Dark Uleiul ăla este un hidrocracat de foarte buna calitate. Importatorul parcă este Lubexpert. Au o eticheta pe ele . Nu contează de unde îl iei ieftin sa fie. 5w30 văd că e făcut în Franța. Și eu sunt curios sa vad cum arată după 1000 km. Chiar mă duc să îmi iau o tubulara ceva pt filtru și pe ăla vreau să îl pipăi, gust, miros, inspectez. Link to comment
varais Posted February 8, 2019 Author Share Posted February 8, 2019 181400 km. Test de PH =7= neutru. Sa vedem cat rămâne așa. Link to comment
Geo_ZGA Posted February 8, 2019 Share Posted February 8, 2019 Sapunul? Sa nu-mi zici ca ai testat aciditatea uleiului :)) Link to comment
varais Posted February 8, 2019 Author Share Posted February 8, 2019 @Geo_ZGA exact aciditatea uleiului. Teoria este multă și am studiat ceva. Pe scurt așa tot ce înseamnă ulei auto are un TBN ( Total Base Number) adică indice de bazicitate sau pe românește capacitatea uleiului de neutraliza acizii ce se formează în motor in urma proceselor de ardere , intre 6.5 și 8.6. Și totodată mai are și indice TAN ( indice de aciditate bineînțeles) intre 1.5 și chiar 2.8. Ei acum in timpul funcționării TBN scade și TAN creste. In momentul in care cele două se egalează e timpul sa înlocuim uleiul pentru că altfel devine el însuși acid , formează sludge cu timpul și începe să muște din metal. Cum nu am scule pentru a determina TBN/TAN cea mai simpla soluție o reprezintă simplul test de PH. Daca timp de 10000 km PH-ul rămâne neutru atunci am ales un ulei bun. Link to comment
florinellll Posted February 9, 2019 Share Posted February 9, 2019 Foarte interesant Sa incercam si pe un ulei ieftin Link to comment
varais Posted February 9, 2019 Author Share Posted February 9, 2019 @florinellll vino cu el joi și rezolvam. Link to comment
varais Posted February 13, 2019 Author Share Posted February 13, 2019 On 2/10/2019 at 5:54 AM, Dj_Dark said: Vin eu sigur 🙂 Expand @Dj_Dark ma vıı ? Sa stıu ce fac. Link to comment
Dj_Dark Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Vin, bere, vedem noi 🙂 Link to comment
varais Posted May 18, 2019 Author Share Posted May 18, 2019 184000 km Când simți un început de sfârșit te pui pe treaba. 2 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now