hitman Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 (edited) Deci matizarilor, problema: cum deschideti capota la motor si va uitati din fata la matiz, in coltul din stinga sus la compartimentul motor, este locul unde se termina amortizorul stinga. Amortizorul stinga este prins de carcasa cu un fel de 'pahar' (la fel ca si cel din dreapta). Problema este ca in 'paharul' respectiv al amortizorului se acumuleaza apa. Tot timpul cind o spalam gaseam apa si dupa 4 zile. Am tot zis ca iau masuri dar nu am facut nimic. M-am enervat rau azi cind am deschis capota sa ma uit si io pe acolo la motor si am gasit apa la greu de la ploaia de ieri. La cel din dreapta nu prea intra apa ca e ferit. Remediu: am sa umplu locul acela cu vasilina si o sa incerc sa-i pun un capac la 'paharul' respectiv. Edited May 23, 2005 by hitman Link to comment
tolin Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Nu puteai sa postezi chestia asta mai devreme ? La mine e ruginit totul pe acolo. Link to comment
hitman Posted May 23, 2005 Author Share Posted May 23, 2005 Sorry man, dar la Matiz deschid capota odata pe an. Link to comment
tolin Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Asa am facut si eu in "tineretze", dar dupa 6 ani a aparut rugina. Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Sa traiesti nene Hitman! M-apuc frate sa-mi fac carnetel cu controalele masinii: zilnic, saptaminal, lunar etc. Va dati seama ca la nevasta-mea s-a uitat Hector Berlioz, saracu', ce-o avea acolo, numa' gurita lui ar putea spune ! La mine e bine, ca ma uit periodic pe sub capotzele, he-he! Link to comment
florinbad Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Da, Hitman are dreptate! Duminica trecuta am trecut la sters motorul cu un pic de cârpulition si am observat la ambele amortizoare apa scursa de la extremitatile capotei. In colturile capotei sunt 2 bucati de burete-cauciuc care sunt lipite acolo de doru'lelii si apa se prelinge pe lânga ele ... Cum am scos apa (temporar bineînteles, pâna la urmatoarea ploaie)? Am bagat un servetel de hartie si am "supt" toata apa de acolo. Link to comment
tribunul Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Stati linistiti nu e cine stie ce piesa, iar cand o sa schimbati amortizorul puteti linistiti s-o schimbati si pe ea. Uitati-va si la arcuri, cred ca se exfoliaza vopseaua foarte usor de pe ele si incep sa rugineasca acolo unde se ating intre ele spirele, adica in capete. Link to comment
hitman Posted May 24, 2005 Author Share Posted May 24, 2005 Mai, nu e problema de piesa respectiva. Problema este ca 'tine' umezeala si tabla de acolo o sa inceapa sa rugineasca. Degeaba schimbi piesa, daca nu ai pe ce sa o prinzi (adica tabla ruginita se maninca in timp) . Vezi ce zicea tolin_afc cu rugina! Putina vasilina si un capac de plastic si ai rezolvat problema. >- Link to comment
zalmoxis Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Asa am facut si eu in "tineretze", dar dupa 6 ani a aparut rugina. <{POST_SNAPBACK}> Adica acum vreo cinci ani, sa zicem!?!? > Link to comment
tolin Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Nu, Zeule, in primii 2 ani am deschis capota doar sa schimb uleiul si filtrul, adica de 4x + 1 data sa vada motorul un prieten din State, care nu mai vazuse asa ceva si nici alta ocazie nu mai avea. Intelegi ? N-am stiut ce e ala motor. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now