Jump to content

Recommended Posts

De vreo 3 zile ma confrunt cu problema pornirii. Mai exact, are momente cand nu vrea sa porneasca si ECM nu se conecteaza la diagnoza. Confom manualului de service, am verificat cam totul pe partea electrica (sigurante si relee). Ieri m-am axat pe modulul general (ISU) gandindu-ma ca nu citeste codul cheii si nu primeste semnal de la imobilizator dar deja am mers prea departe, ba am dat comanda de alt modul general din dezmembrari. Astazi am zis sa incerc din nou sa pornesc. In prima faza, nu a vrut  dar tot cupland si decupland butonul de gaz, masina a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. M-am luminat brusc amintindu-mi ca nu mai am instalatie clasica de GPL ca la Cielo ci este una secventiala cu calculator separat, deci trebuie sa aiba vreo electrovalva sau vreun montaj pentru a ''taia" injectoarele si ECM-ul masinii pe partea de benzina.

Intrebarea mea: exista pe instalatiile secventiale electrovalva care taie alimentarea injectoarelor de benzina sau calculatorul GPL se ocupa de asta?  Instalatia este un Tomasetto STAG4 si oricat am cautat pe net informatii, nu am reusit sa-mi dau seama daca are sau nu electrovalva .

Momentan am scos sigurantele la instalatia GPL pana rezolv problema. 

Link to comment

Din cate imi aduc aminte, la a mea (BRC Secvent 24), calculatorul GPL e legat la injectoarele de benzina si le intrerupe din soft. Pompa de benzina nu cred ca o intrerupe, deoarece aud, periodic, releul cupland.

Edited by cris06
Link to comment

Da, pompa de benzină nu o întrerupe benzina fiind plimbata pe tur până în rampă după care pe retur până in rezervor. 

Rămâne să desfac toata instalația de GPL și să văd unde e problema.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...