Geo_ZGA Posted December 16, 2019 Author Share Posted December 16, 2019 Oarecum... de cand cu segmentarea, parca nu mai are putere, nu stiu de ce. Si-a mai revenit putin, dar tot lesinata e (nu ca era vreo bestie inainte)... Sambata am inlocuit termostatul, am luat Wahler. Cel de dinainte era praf, pe o parte nu inchidea deloc bine. Nici asta nu e perfect... dar apa urca acum la peste 90 grade, dupa ce deschide scade pe la 80 si ceva, iar creste... si baga caldura, ceea ce e f important. 1 Link to comment
Salex Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 Eu presupun ca o menajezi putin, ceea ce chiar ar fi recomandat macar 1000km. Link to comment
Viktor Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 Trebuie avut rabdare sa se rodeze, sa se aseze. Graba strica treaba ! Link to comment
Geo_ZGA Posted December 16, 2019 Author Share Posted December 16, 2019 Da, o menajez... si am dat indicatii si sotiei sa nu mai "plece prima de la semafor" :)) Dupa rodaj o sa-i fac si schimbul de ulei, o sa merg pe 5w40, probabil Motul Xcess. Doar ca tot mi se pare mai lesinata, comparand la acelasi stil de mers linistit. Link to comment
Viktor Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 E liniste, asta vrea sa insemne ca se invirte roata. Link to comment
Dj_Dark Posted January 8, 2020 Share Posted January 8, 2020 (edited) Nu chiar, doar ca nu a mai postat 😄 S-o fi saturat si el. Edited January 8, 2020 by Dj_Dark 1 1 Link to comment
Geo_ZGA Posted January 8, 2020 Author Share Posted January 8, 2020 Motorul merge bine, doar ca... da cu fum si haleste ulei. In 3 saptamani am completat 1l. ABS-ul e in continuare aprins, nu am facut nimic in privinta asta. 1 Link to comment
florinellll Posted January 8, 2020 Share Posted January 8, 2020 La 16.12.2019 la 10:47, Geo_ZGA a spus: Doar ca tot mi se pare mai lesinata, comparand la acelasi stil de mers linistit. Vezi in cate secunde ia suta si te lamuresti daca este lesinata 1 Link to comment
Salex Posted January 8, 2020 Share Posted January 8, 2020 Daca ai parcurs 3000-4000 km in 3 saptamani, nu e asa dramatic. Teama mi-e ca nu au stat lucrurile asa :(. Link to comment
Geo_ZGA Posted January 8, 2020 Author Share Posted January 8, 2020 40 minutes ago, Salex said: Daca ai parcurs 3000-4000 km in 3 saptamani, nu e asa dramatic. Teama mi-e ca nu au stat lucrurile asa :(. Nu, evident ca nu... nu stiu exact cat a mers (ca nu functioneaza tahometrul), dar mai mult de 500 sigur nu a facut. Ideea e ca parerile sunt impartite... unii zic ca e normal imediat dupa segmentare, altii ca nu. 2 Link to comment
Salex Posted January 8, 2020 Share Posted January 8, 2020 Vezi discutia inceputa aici. Nu exista alezare la "aceeasi cota", asta e fix echivalenta cu "cresterea economica negativa" ! Consumul de ulei (poate sa) dispare treptat dupa segmentare daca segmentarea s-a facut exclusiv din cauza unor probleme la segmenti (bloc/cilindri in regula) si nici nu au fost honuite camasile. Jucaria ta nu se incadreaza, eu unul nu mi-as pune sperante. Link to comment
Geo_ZGA Posted January 8, 2020 Author Share Posted January 8, 2020 Da, stiu discutia de atunci... din ce mi-a zis dupa, cica doar le-a honuit pe toate 4. Cu masurat inainte si dupa. Asa mi-a zis, asa zic si eu... oricum ma irita chestia asta, daca nu inceteaza consumul de ulei va trebui sa o duc iar, sa o faca calumea. Compresia a fost masurata si ea de mai multe ori dupa montaj si a iesit mereu bine. Sincer sa fiu, eu banuiesc ca nu a asezat bine segmentii... dar poate aberez. Link to comment
Viktor Posted January 8, 2020 Share Posted January 8, 2020 Simeringurile supapelor au fost inlocuite la una din ultimele interventii asupra chiuloasei ? Eventual alte pierderi de ulei si nu doar in consum ... Link to comment
Geo_ZGA Posted January 8, 2020 Author Share Posted January 8, 2020 Da, au fost inlocuite (de 2 ori chiar...), supapele inlocuite toate... nu pierde ulei, il da pe esapament, fumul e vizibil. Pare mai putin decat la inceput, dar tot e... o sa vad in urmatoarea luna cum se comporta Link to comment
Geo_ZGA Posted January 13, 2020 Author Share Posted January 13, 2020 A vorbit gura fara mine... pt ca la rece nu prea se vede nimic, la cald in schimb se vad pierderi. 99% simeringul dinspre cutia de viteze. Sambata am mai bagat 1l de ulei, cand am verificat nu se vedea nimic sub masina, cand am oprit la benzinarie incepuse sa pice la imbinarea motor-cutie. Link to comment
Viktor Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Regula de aur cind se baga mina in motor, se reansambleaza cu set nou complect de garnituri, simeringuri, O-ringuri si toate cele ce tin de etansari altfel, alti bani - alta distractie iar astfel, borsul devine mai scump decit carnea. Acum, remediata problema iar apoi se poate citi consumul de ulei real. Link to comment
Geo_ZGA Posted January 13, 2020 Author Share Posted January 13, 2020 Nu a fost dat jos blocul, ca il schimbam de atunci... Link to comment
Viktor Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Inteleg. Imaginatia mea bogata veni la pachet cu macarale, banc de lucru, mororul mingiiat pe toate partile ... Nici prin cap sa-mi treaca ca astazi carburatoru' se regleaza prin intermediul tevii de esapament. 😂 Ce inseamna evolutia, nene ... Link to comment
florinellll Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Acum 16 minute, Viktor a spus: Inteleg. Imaginatia mea bogata veni la pachet cu macarale, banc de lucru, mororul mingiiat pe toate partile ... Nici prin cap sa-mi treaca ca astazi carburatoru' se regleaza prin intermediul tevii de esapament. 😂 Ce inseamna evolutia, nene ... Te uiti cam mult pe ''DISCAVERII'' Link to comment
Geo_ZGA Posted February 7, 2020 Author Share Posted February 7, 2020 Ia vedeti daca mai aveti macar 1% apreciere pt "mecanic". p.s: simeringul de la vilbrochen e bine-mersi Link to comment
Salex Posted February 7, 2020 Share Posted February 7, 2020 Hai sa nu fim rai ... cate 1% pentru fiecare surub diferit folosit 🤣. As inmulti chiar cu 2 pentru ca asa ceva nu am vazut in viata mea ! Link to comment
Geo_ZGA Posted February 7, 2020 Author Share Posted February 7, 2020 Salex, vezi mai cu atentie pozele 2 si 3, cu carterul 😉 Ca a pus 4 tipuri de suruburi, din 6 in total, mai trec peste... dar carterul spart ma costa inca 400 lei si 2 zile in plus sa fie reparat. De asta ziceam ca simeringul e ok, pt ca pierderea de ulei e pe la suruburile alea 2, unde a pus unele prea lungi si a fortat pana a spart aluminiul. Scuza lui pt cele de la fulie: s-au rupt dom'le. Ale naibii, la mine nu s-au rupt, s-au rupt la el... marele mecanic. autointitulat. Iar alegerea schimbarii ambreiajului a fost una corecta Link to comment
Rafi Posted February 7, 2020 Share Posted February 7, 2020 pana acum postam o poza cu el inainte si dupa 🤣 scarbe de asa zisi mecanici !! 1 1 Link to comment
Salex Posted February 7, 2020 Share Posted February 7, 2020 Am ratat gaurile ... Wow ... No comment Link to comment
Viktor Posted February 8, 2020 Share Posted February 8, 2020 "Da' ce vrei frate de banii astia". Ar zice unu ... Mie imi pare ca surubul ala fu bun, standard, orificiul nu fu conceput pe masura. Suruburile mai treaca mearga, da' saibele alea late se folosesc de regula la lemn, tabla, plastic etc. La fulie is indicate saibe grover, auto-blocante (crestate). Link to comment
Recommended Posts