catapkz Posted June 12, 2019 Author Share Posted June 12, 2019 (edited) Florinellll-ule ai cobit! Azi au revenit simptomele... Am desfăcut din nou rampa si le-am pus servetele dedesubt, am tot pus si luat contactul vreo ora apoi am evaluat. 1 scapa putin, 2 rau de tot, 3 deloc, 4 e cel schimbat ieri(cel de langa bobina) L-am schimbat pe al 2 lea si acum porneste bine. Mai vad mâine daca e nevoie sa-l schimb si pe primul. Edited June 12, 2019 by catapkz Link to comment
catapkz Posted June 12, 2019 Author Share Posted June 12, 2019 1 hour ago, cris06 said: Contactul l-ai schimbat? Nu Link to comment
florinellll Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 Sefu'' bobina ai schimbat-o? Link to comment
catapkz Posted June 12, 2019 Author Share Posted June 12, 2019 (edited) Nu, le-am schimbat pe cele pe care le aveam prin casa: bujii, fise, senzor presiune, injectoare, filtru benzina Edited June 12, 2019 by catapkz Link to comment
mirceajo Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 Mai degraba surorile :)) dar fiecare cum le vede. Daca gasesti si o nubira scurta, o sa ai toate variantele de caroserie :)) 2 Link to comment
mirceajo Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 Acum ca merge masina, o poti prezenta Joia la intalnire 🙂 Link to comment
catapkz Posted June 13, 2019 Author Share Posted June 13, 2019 O sa ma crezi nebun, nu merg cu ea pana nu-i fac distribuția. Sunt patit cu cealaltă. Link to comment
Salex Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 On 6/11/2019 at 12:19 PM, catapkz said: ... cel de la frana de mana se aprinde la intensitate mica. Hmmm ... Pentru asta ar fi doua directii: 1. Cablul principal de masa - cauta cablul care pleaca de la alternator si se duce la baterie. Din ala (din zona bornei de baterie) ar trebui sa plece un cabul care se duce la masa. Fa urmatorul test: motor pornit, ralanti, multi consumatori (faruri, AC, dezaburire etc). Daca ai un cablu cu probleme il poti depista usor (traiasca Joule !) printr-o inspectie ... manuala. Cablul este cu atat mai cald cu cat te-ai apropiat de un contact imperfect 2. Alternatorul - pentru asta recomand sa apelezi la un aterlier specializat 1 Link to comment
catapkz Posted June 14, 2019 Author Share Posted June 14, 2019 Sa nu fi fost neclar in explicatii... Cand trag frana de mana se aprinde normal martorul, la intensitate normala. Insa cand plec de pe loc clipește intermitent abs(la intensitate normala) si frana de mana la intensitate scăzută. Link to comment
catapkz Posted June 14, 2019 Author Share Posted June 14, 2019 Nu mi-a intrat deloc până acum dar mâine verific și vă spun. Link to comment
florinellll Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 (edited) Adica ala in rosu este el si aia in albastru este ea 🤔 Edited June 15, 2019 by florinellll Link to comment
catapkz Posted June 15, 2019 Author Share Posted June 15, 2019 (edited) Invers! 😂 Albastru el si rosu ea... Edited June 15, 2019 by catapkz Link to comment
catapkz Posted June 18, 2019 Author Share Posted June 18, 2019 (edited) On 6/14/2019 at 9:58 AM, Dj_Dark said: ABS functioneaza? Ai testat? Nu intra deloc abs-ul. Franeaza bine, nu trage stanga/dreapta, dar nu cârâie ca la abs, nu se simte in pedala. Am curatat si clapeta de accelerație si parca e alta masina, nu mai e instabil relantiul si nici accelerația "lipicioasa". Totusi, nu pot sa nu observ diferența de putere la acceleratie dintre cele doua. Cea albastră e mult mai lenesa, ia viteza mai greu, pleaca mai greu, trebuie turata mai mult. Edited June 18, 2019 by catapkz Link to comment
Dj_Dark Posted June 18, 2019 Share Posted June 18, 2019 Cel mai probabil senzor ABS defect, de-asta clipeste dupa ce pleci. Tester. 1 Link to comment
pompiliu92 Posted June 18, 2019 Share Posted June 18, 2019 1 hour ago, Dj_Dark said: Cel mai probabil senzor ABS defect, de-asta clipeste dupa ce pleci. Tester. Sau pur si simplu e senzorul murdar. Asa patise taicameu acum ceva timp. 1 Link to comment
mirceajo Posted June 18, 2019 Share Posted June 18, 2019 4 hours ago, catapkz said: Totusi, nu pot sa nu observ diferența de putere la acceleratie dintre cele doua. Cea albastră e mult mai lenesa, ia viteza mai greu, pleaca mai greu, trebuie turata mai mult. Cumva ai luat in calcul si greutatea masinii? fiind break e mai mult tabla and staff.. 1 Link to comment
catapkz Posted June 18, 2019 Author Share Posted June 18, 2019 Crezi ca ar fi asa diferența, sau ar putea fi si altceva? Link to comment
mirceajo Posted June 19, 2019 Share Posted June 19, 2019 Ai verificat si tu manualul sa vezi ca e cu 100 kg mai grea masina? iar pt cei 106 CP pe care ii ai, simti orice kg in plus... Acum ca masina nu e in parametri normali este alta discutie.. P.S. Am avut ambele variante de caroserii dar cu 2.0 si se simte.. 1 Link to comment
catapkz Posted June 19, 2019 Author Share Posted June 19, 2019 Sincer nu m-am uitat niciodata, dar are logica. Ma gandeam in schimb ce ar mai putea sa fie... Pompa benzina e noua, injectoate ok, bujii + fise ok, iac ok, clapeta acceleratie curata. Filtrul de aer pare curat... Link to comment
catapkz Posted June 24, 2019 Author Share Posted June 24, 2019 3 zile am tot mers cu Nubira albastra, am schimbat numai dupa 3500-4000... Imi place faptul ca nu scoate fum deloc, nici la pornire si nici cand o accelerez ca nebunul. DAR ma da in nas urat, parca n-are putere sa plece de pe loc... Apas acceleratia si astept si astept si astept... Am verificat, rotile nu par infranate. Bujiile imi arata ca functioneaza ff bine... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now