dann Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 (edited) fostul proprietar al masinii a platit pe rovigneta cat am platit eu pt dacie, unde nu aveam euro. azi la revizie...supriza masina mea are catalizator. daca are catalizator, e euro2. atunci de ce a platit ala ca pt cele fara euro?!?! in talon nu scrie. problema mea e la benzina, ca sa stiu ce sa ii pun. am vreo varianta fantoma de tico cu catalizator si fara euro? cum sunt aia cu sx si fara aer! Edited May 24, 2005 by danmoise Link to comment
BogdanG Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Te uiti frumos in talon la ultimele doua "cifrolitere" ale numarului de omologare daca sunt cifre nu e euro daca ai litere sau macar o litera e euro . Din ce an e tico ? Link to comment
NFS Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Posibil ca gushterul care a taiat chitantza sa nu fi stiut ca exista si Tico cu catalizator, pur si simplu a vazut Tico si a taiat-o ca la marea majoritate... pt ca cei mai multi sunt fara, din cite stiu eu. Link to comment
dann Posted May 24, 2005 Author Share Posted May 24, 2005 (edited) bestia e din '99. la nr de omologare ultimele 2 "cifrolitere" sunt 03. atunci de ce are catalizator? e clar. e fantoma! poate la o curatare mai atenta constat ca nu e tico Edited May 24, 2005 by Shenck Link to comment
dreaQ Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 La o benzinarie MOL am platit pt al meu tico...610.000 parca. pret pt. euro2 nu? Si masina mea nu are.Tipul s-a uitat pe talon a bombanit ceva.."tico...euro2...mda".Eu ce era sa zic?? tenchiu master Link to comment
dann Posted May 24, 2005 Author Share Posted May 24, 2005 (edited) dar daca ma opreste pe mine ( sau pe tine si e mai grav) si zice ca aia nu e rovigneta mea? ce-i zic? si tu la fel. cam nasol! Edited May 24, 2005 by danmoise Link to comment
Maniaku Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Daca ai factura de cand sa platit rovigneta nu are ce sa-ti faca Link to comment
dreaQ Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Am pastrat factura pe care o port la mine.Pe ea sunt specificate atat numarul masinii cat si numarul de identificare. Si apoi eu nu sunt obligat sa stiu care sunt tarifele pentru masina mea, nu? Link to comment
SORAN Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Asa este deci e o mare abureala pentru ca aia de la benzinarie unde se vindeau stiau sau nu stiau...la OMV din pacate au stiut si mi-au luat suma intreaga pt. non euro uitandu-se in talon! Link to comment
BogdanG Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 bestia e din '99. la nr de omologare ultimele 2 "cifrolitere" sunt 03. atunci de ce are catalizator? e clar. e fantoma! poate la o curatare mai atenta constat ca nu e tico <{POST_SNAPBACK}> Deci esti tu sigur ca are catalizator ? Decit ultimele tico aveau catalizator adica din `00 tico euro 2 . Link to comment
dann Posted May 25, 2005 Author Share Posted May 25, 2005 ma, asta batran asa a zis. nu e senil. dar imi dai de gandit. o sa ma duc si eu la un service sa o urc pe rampa ca sa vad. Link to comment
laurentziu83 Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 a fost oprit cineva pana acum pentru rovigneta???? ca eu in afara de aptibildul ala nu mai am nici o dovada de plata a ei si am vreo 4 mii de km facuti de cand am lipit-o din care majoritatea in afara. vreau sa stiu daca au fost intrebati macar daca e rovigneta lor etc. Link to comment
aztec Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 eu am facut cam 3.000km in afara de cand e obligatoriu, si nu o am in geam... nimeni nu a intrebat de ea.. Link to comment
Senna Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 eu am facut cam 3.000km in afara de cand e obligatoriu, si nu o am in geam... nimeni nu a intrebat de ea.. <{POST_SNAPBACK}> Dar te-a oprit cineva pt control de rutina? Link to comment
SORAN Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Ca sa vezi daca ai catalizator sau nu vezi la motor, nu tre sa te uiti pe sub masina, deasemenea probabil ai si un sticker pe care scrie "unlead fuel" in cazul cand ai catalizator! Link to comment
dann Posted May 25, 2005 Author Share Posted May 25, 2005 pe busonul de la benzina scrie benzina fara plumb. Link to comment
dreaQ Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Daca nu ma insel nici furtunul de la pompa cu plumb nu intra la rezervor. Link to comment
BogdanG Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Asta asa e daca merge cu fara plumb nu poti alimenta cu plumb ,fizic nu intra pompa in rezervor dar asta nu inseamna ca e EURO2 poate sa aiba catalizator si sa fie G-KAT de exemplu care nu e nici EURO 1 . fftopic: Exemplu personal eu cind am luat golful pe bord scria UNLEADED FUEL ONLY dar masina nu era nici macar euro 1 si nu se putea inscrie ca avea multi ani adica era din `83 si avea catalizator dar nu EURO ci G-KAT care era valabil doar in Germania ,multi sau pacalit cind a aparut EURO 2 pt ca in Germania era valabil in RO nu e valabil ,abia de la Euro 3 s-a reglementat si la noi problema . Link to comment
adrian405 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 are cineva idee ce tip de motor are tico?e euro sau non euro? si daca e euro ... de care? am incercat sa citesc prin alte partii detalii despre omologare dar n-am ajuns la nici o concluzie...am un tico din 99 ms anticipat Link to comment
Den Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Te uiti daca masina are catalizator si instalatia lovato in stanga motorului privit din fata (o cutiuta neagra).Prezenta lor indica un tico euro 2.Totodata mai sus apare o identificare in numarul de omologare: "Te uiti frumos in talon la ultimele doua "cifrolitere" ale numarului de omologare daca sunt cifre nu e euro daca ai litere sau macar o litera e euro". La mine se potriveste. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now