raven84 Posted October 1, 2020 Author Share Posted October 1, 2020 Uleiul il schimb la 10.000 km maxim, mereu Mobil 1 5w30. Ca si consum, sa zic ca am pus 300-350ml intre schimburi dar asta in conditiile in care a vazut si episoare (mai rare ce-i drept) cu +4000 ture. A mea Nera e in general masina de familie si e menajata de excese, mai ales ca o am mereu pe sotie in dreapta :)))) Link to comment
mr_ Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 La mine la prima revizie a avut Castrol edge, și începând cu a doua doar total quartz 504 507 00. Dealerul spune ca au primit instrucțiuni de la uzina sa treacă de la castrol la total. (deși mașina noua a venit cu un abțibild cu "skoda recomanda castrol). Însă cred ca totalul chiar e mai bun deși e mai ieftin. Link to comment
pompiliu92 Posted October 2, 2020 Share Posted October 2, 2020 16 hours ago, mr_ said: La mine la prima revizie a avut Castrol edge, și începând cu a doua doar total quartz 504 507 00. Dealerul spune ca au primit instrucțiuni de la uzina sa treacă de la castrol la total. (deși mașina noua a venit cu un abțibild cu "skoda recomanda castrol). Însă cred ca totalul chiar e mai bun deși e mai ieftin. Pe Skoda mea e sticker cu Shell Helix, dar de 14 ani serveste Castrol Edge 5W-30 nemtesc (adus de Materom in tara) schimbat la 10.000km sau cand se face anul. 🙂 Link to comment
raven84 Posted October 2, 2020 Author Share Posted October 2, 2020 Si a mea are sticker cu Shell Helix, dar am mers pe Mobil 1, ma rupe la bani ca trebuie sa iau 5 litri, gen 220 lei ultima data plus un filtru de 50 de lei, plus 80 de lei manopera. Dar macar o fac doar odata pe ani. Link to comment
raven84 Posted October 3, 2020 Author Share Posted October 3, 2020 (edited) M-am mai jucat un pic cu mașina, am chinuit valva N80, am deconectat-o de la canistra, am suflat în ea, am scuturat-o, nimic, pare bună. Am pus la loc vechea supapa pcv, iarăși nici o schimbare, misfire la relanti. Enervant. Următorul pas e pe laptop http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info Edited October 3, 2020 by raven84 Link to comment
raven84 Posted October 3, 2020 Author Share Posted October 3, 2020 (edited) Si un nou indiciu in enigma misfire-urilor mele. Pe Group 32 in VCDS, la Lambda Control (Mixture adaptation) nu am nici un fel de valori, ramane constant 0. Later Edit: valorile au ramas 0 dupa un drum de 5 km pe splai cu variatii de turatie si viteza destul de mari. Ar prinde bine niste idei, eu nu am gasit mare lucru pe net despre chestia asta. Pana la urma, Group 32 ar trebui sa arate adaptarile facute de ECU in idle si in sarcina ca sa mentina amestecul la nivel stoichiometric (ori asa cred). Edited October 3, 2020 by raven84 Link to comment
raven84 Posted November 12, 2020 Author Share Posted November 12, 2020 Si cum o durere iese doar cu o alta durere... 1 2 Link to comment
raven84 Posted November 13, 2020 Author Share Posted November 13, 2020 Un Sprinter neatent mi-a atins-o in parcare cand iesea de langa mine. Culmea, doar cu balamaua care iesea in exteriorul caroseriei lui. Dar suficient. Fiind asigurat la City, am avut niste emotii, am fost azi la constatare la DAB Autoserv, a dat la inlocuit portiera si manerul portierei, revopsit restul dar e posibil sa schimbe si aripa stanga spate. Si uite asa, masina mea fara lovituri, tocmai a primit una. Sa-mi bag ceva in el de condus preventiv ca daca e sa ti-o iei, nici nu trebuie sa fii la volan... 1 Link to comment
ches Posted November 16, 2020 Share Posted November 16, 2020 E bine macar ca ai avut asigurarea aluia, unii ti-o dau si pleaca, am patit-o de atatea ori... Link to comment
raven84 Posted November 19, 2020 Author Share Posted November 19, 2020 Asa este, a contat foarte mult. Decizia finala a service-ului este sa inlocuiasca toata portiera si aripa afectate de lovitura. Nu e o schimbare usoara si mi se pare ca per total, va trebui sa fiu foarte atent la cum arata rezultatul final. Pe de alta parte o sa am nevoie si de un polish total, probabil in primavara. Vedem... Link to comment
mr_ Posted November 19, 2020 Share Posted November 19, 2020 Eu mi-am îndoit singur în garaj portiera fata. Nu poate fi schimbata doar fata, dacă nu se poate repara se schimba portiera cu totul. Din fericire a putut fi reparata. Link to comment
Akon Posted November 21, 2020 Share Posted November 21, 2020 (edited) Vezi ca baietii astia cu service-uri de obicei trec inlocuire dar de fapt ori repara ori pun piese din dezmembrari. Pana acum n-am intalnit nici macar unu 100% corect. La usa de exemplu trebuie sa faca transplat de chedere si absolut tot pe fata de usa noua, aripa spate trebuie taiata, suduri etc Sper sa nu fie si cazul tau! Edited November 21, 2020 by Akon 1 Link to comment
raven84 Posted November 23, 2020 Author Share Posted November 23, 2020 Nu m-ar deranja sa fie usa din dezmembrari dar aripa nu prea au ce sa ii faca. E super indoita spre interior la coltul unde se intalneste cu portiera. Link to comment
raven84 Posted December 15, 2020 Author Share Posted December 15, 2020 De vreo saptamana jumate, Nera e in service la DAB Auto. Nu s-au tinut de cuvant cu deadline-ul de reparatie dar nu ma deranjeaza prea tare. Au inlocuit portiera si aripa spate. Maine ar trebui sa fie asamblata si sa o ridic dar cine mai stie. Si niste poze din timpul reparatiei, cam tot ce am putut obtine. Nera reparatie 2.jfif Nera reparatie 1.jfif Link to comment
ches Posted December 16, 2020 Share Posted December 16, 2020 Sunt bune pozele, iti arata ca chiar au schimbat piesa si nu au facut o reparatie de mantuiala. Sper sa iasa bine si vopsitoria! Link to comment
Geo_ZGA Posted December 16, 2020 Share Posted December 16, 2020 Din ce stiu, baietii astia lucreaza bine... eu mereu am zis ca mai bine intarzie putin, decat repede si prost. Link to comment
raven84 Posted December 16, 2020 Author Share Posted December 16, 2020 Din pacate viata nu e asa simpla ca in filme. Am fost sa o vad si am gasit niste chestii... - chederul geamului stanga spate trebuie schimbat si odata cu el si geamul, fiindca au nasolit chederul la remontaj; - bara spate nu este aliniata corect si spatiul dintre ea si aripa este mai mare in partea din spate a masinii; - exista o zona care nu a fost polishata la zona superioara a masinii chiar in fata stalpului B; - aditional, aliniamentul portierei stanga spate este usor descentrat fata de plafon, portiera fiind lasat cu cca 1-2 mm spre partea posterioara a masinii. Care portiera suna foarte a gol si nu se mai deschide la fel de frumos ca celelalte...dar nici urat. Poate se aseaza in timp. - si ceea ce am lasat de la mine: coltul ramei haionului nu se mai aliniaza cu baza geamului de la haion... Link to comment
Dj_Dark Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Nu si-au dat interesul. Poate se aliniaza din reglaj atat bara cat si haionul dar trebuie sa stai de ea. BTW, trist dar adevarat, o masina lovita va fi o masina lovita, mai ales in cazul asta unde se schimba elemente sudate, in general nu mai iese ca din fabrica decat daca se bibileste excesiv si nu sta aproape nimeni cand in timpul ala poate face mai multi bani 🙂 Link to comment
ches Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Cum zice si DJul, multe pot fi rezolvate din reglaj, doar ca nu isi bat capul. Eu spre exemplu si la Captiva si la Epica am luat totul la mana si am reglat aripa si capota la Epica si bara spate la Captiva. Totodata am aplicat si ceara pt cavitati, ceea ce iti recomand si tie, cred ca asta e ultima lor grija la service... Usa in principiu ar trebui sa sune fix la fel daca au folosit piesa originala si nu aftermarket si au aplicat toate materialele de insonorizare (daca nu sunt deja aplicate). Link to comment
mr_ Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Nu ca-s rau, insa genul asta de defecte le-am vazut si pe Tesla3 noua... 1 Link to comment
raven84 Posted January 8, 2021 Author Share Posted January 8, 2021 In ultima zi a anului trecut, Nera s-a intors in parcare, nu sunt multumit de lucrare dar nici nemultumit. Ma asteptam la mai mult de la un service de reprezentanta. Azi am fost cu ea la un mecanic care lucreaza la Skoda. P0301, saptamana viitoare revenim sa analizam ce e de facut, el suspecteaza o posibila buba pe electric sau o supapa care nu inchide bine. Tot e bine... Link to comment
raven84 Posted March 28, 2021 Author Share Posted March 28, 2021 Trei luni au trecut si lucruri interesante s-au petrecut Dupa ce am scos-o pe Nera din service, m-am dus sa ii pun folii autorizate pe geamurile din spate si pe luneta. Ocazie cu care am descoperit ca in service au folosit flex-ul fara sa acopere restul masinii. Rezultatul au fost particule metalice impregnate in sticla lunetei. Am pus folia asa si am zis ca aia e. Doua saptamani mai tarziu, particulele metalice au inceput sa rugineasca sub folie si sa dea un aspect neplacut, cu zeci de punctuletele si bule de aer cu un punct ruginit in mijloc. Mai mult, am descoperit si ca service-ul a uitat sa puna un tampon la usa schimbat. Deja mi-a sarit proverbiala tzandara. M-am dus inapoi la DAB Auto si au acceptat sa schimbe luneta si sa puna tamponul. Intre timp am schimbat si distributia masinii la un mecanic din Galati, era deja la punctul in care lantul era foarte tensionat si batea aparent in carcasa distributiei. Asa ca lanturile superior si inferior, pinionul distributiei si toate patinele au fost schimbate cu piese noi. 2000 si ceva de lei mai tarziu, masina se simte mai bine dar nu am scapat de misfire. Urmeaza o a doua interventie cu datul jos al chiulasei, verificat supapele si inlocuit scaunele de supapa daca sunt uzate. Vom vedea, am multe pe cap acum, mai ales ca in toamna am de schimbat si butelia GPL inainte de ITP. Oricum, saptamana trecuta am lasat masina iar la DAB. Literalmente am demontat anticipat toata plasticaraia de pe haion ca sa ma asigur ca nu o strica si le-am predat-o. Imi dadusera de ales intre o luneta originala cu marca skoda pe ea sau una Saint Gobain, pe principiul ca angajatul care a gresit plateste; si atunci am zis ca oricum am sa pun folia la loc, deci ramane Saint Gobain. Le las eu masina, ramane sa ne auzim dupa amiaza sa o iau, dar ma suna reprezentantul lor ca de fapt e o luneta de la Star Glass, o firma spaniola din grupul Saint Gobain. Iar imi fileaza o lampa, e cam mult asa ca refuz sa primesc asa ceva, dar luneta era deja montata. Deci acum astept o saptamana sa imi aduca o luneta Skoda, sa o demonteze pe cealalta si sa o monteze pe cea pe original. Deci legile lui Murphy s-au scris la DAB auto iar masina mea e pilaf fata de ce era acum un an. Oricum dupa ce se termina astea trebuie sa mai pun 150 de lei sa mai pun folia odata. Whatever... Link to comment
pompiliu92 Posted March 28, 2021 Share Posted March 28, 2021 16 hours ago, raven84 said: Trei luni au trecut si lucruri interesante s-au petrecut Dupa ce am scos-o pe Nera din service, m-am dus sa ii pun folii autorizate pe geamurile din spate si pe luneta. Ocazie cu care am descoperit ca in service au folosit flex-ul fara sa acopere restul masinii. Rezultatul au fost particule metalice impregnate in sticla lunetei. Am pus folia asa si am zis ca aia e. Doua saptamani mai tarziu, particulele metalice au inceput sa rugineasca sub folie si sa dea un aspect neplacut, cu zeci de punctuletele si bule de aer cu un punct ruginit in mijloc. Mai mult, am descoperit si ca service-ul a uitat sa puna un tampon la usa schimbat. Deja mi-a sarit proverbiala tzandara. M-am dus inapoi la DAB Auto si au acceptat sa schimbe luneta si sa puna tamponul. Intre timp am schimbat si distributia masinii la un mecanic din Galati, era deja la punctul in care lantul era foarte tensionat si batea aparent in carcasa distributiei. Asa ca lanturile superior si inferior, pinionul distributiei si toate patinele au fost schimbate cu piese noi. 2000 si ceva de lei mai tarziu, masina se simte mai bine dar nu am scapat de misfire. Urmeaza o a doua interventie cu datul jos al chiulasei, verificat supapele si inlocuit scaunele de supapa daca sunt uzate. Vom vedea, am multe pe cap acum, mai ales ca in toamna am de schimbat si butelia GPL inainte de ITP. Oricum, saptamana trecuta am lasat masina iar la DAB. Literalmente am demontat anticipat toata plasticaraia de pe haion ca sa ma asigur ca nu o strica si le-am predat-o. Imi dadusera de ales intre o luneta originala cu marca skoda pe ea sau una Saint Gobain, pe principiul ca angajatul care a gresit plateste; si atunci am zis ca oricum am sa pun folia la loc, deci ramane Saint Gobain. Le las eu masina, ramane sa ne auzim dupa amiaza sa o iau, dar ma suna reprezentantul lor ca de fapt e o luneta de la Star Glass, o firma spaniola din grupul Saint Gobain. Iar imi fileaza o lampa, e cam mult asa ca refuz sa primesc asa ceva, dar luneta era deja montata. Deci acum astept o saptamana sa imi aduca o luneta Skoda, sa o demonteze pe cealalta si sa o monteze pe cea pe original. Deci legile lui Murphy s-au scris la DAB auto iar masina mea e pilaf fata de ce era acum un an. Oricum dupa ce se termina astea trebuie sa mai pun 150 de lei sa mai pun folia odata. Whatever... Nu te zgarci la folie. Luneta la Octavia e destul de pretentioasa. Stiu multe cazuri in care s-a pus folie ieftina si in putin timp a inceput sa faca bule. Link to comment
Viktor Posted March 28, 2021 Share Posted March 28, 2021 1 hour ago, pompiliu92 said: Luneta la Octavia e destul de pretentioasa. Oi baieti da' si gingasa-i tabloasa, bre ... Da nu mai bun matiz'u caruia ai fi putut sa-i tragi perdele apretate si covorase persane cu franjuri fara sa dea nici macar dintr-o oglinda ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now