raven84 Posted April 13, 2020 Author Share Posted April 13, 2020 Gata, am aer conditionat si scurgerea de antigel vine de la plamanul de GPL care e pus in cel mai ciudat loc cu putinta: in lateralul radiatorului pe stanga in coltul barei. Are o garnitura ce plange antigel. Link to comment
pompiliu92 Posted April 13, 2020 Share Posted April 13, 2020 (edited) Textar parca sunt fabricate in Romania nu? @raven84, cat ai bagat freon? Edited April 13, 2020 by pompiliu92 Link to comment
raven84 Posted April 14, 2020 Author Share Posted April 14, 2020 @pompiliu92 au fost 500ml cu tot cu substanta de contrast la 200 lei. Am comandat de la dezmembrari si aparatorile de noroi. Sunt de pe o Octavia 2 NFL dar inteleg ca se potrivesc si la mine. E cam nasol fara ele pe drumurile din Romania. 😞 Link to comment
pompiliu92 Posted April 14, 2020 Share Posted April 14, 2020 On 4/14/2020 at 6:24 AM, raven84 said: @pompiliu92 au fost 500ml cu tot cu substanta de contrast la 200 lei. Am comandat de la dezmembrari si aparatorile de noroi. Sunt de pe o Octavia 2 NFL dar inteleg ca se potrivesc si la mine. E cam nasol fara ele pe drumurile din Romania. 😞 Expand Inseamna ca aproape nu prea mai aveai freon. Vezi inainte sa montezi aparatorile pe fata sa scoti capitonajul jos la aripa si sa cureti bine de pamant si frunze, ca se strange destul de multicel. Link to comment
raven84 Posted April 14, 2020 Author Share Posted April 14, 2020 Nu mai aveam deloc freon. Problema e ca am luat masina iarna, afara erau 5 grade in Brasov, de unde am luat-o, probeaza AC-ul daca ai cum. Cu aparatorile, asa ma gandeam sa fac, problema e ca nu prea stiu unde. In fata blocului mi-e teama ca ma iau astia de la politia locala pe sus ca am iesit din casa. Tind sa patruleze destul de mult pe la noi. Link to comment
Viktor Posted April 14, 2020 Share Posted April 14, 2020 On 4/14/2020 at 9:28 AM, raven84 said: In fata blocului mi-e teama ca ma iau astia de la politia locala pe sus ca am iesit din casa. Tind sa patruleze destul de mult pe la noi. Expand "Marieeeeee... adu toporu' ca sa sparg carburatoru' ca nu pot opri motoruuuu ... " Astfel stiga unu dupa ce si-o carat si montat motocicleta in casa apoi o pornit-o si n-o mai putea opri, in timp ce puradeii se catarau pe pereti de fum. Da' la tine pe ulita nu se intimpla d-astea, asa-I ? 😉 1 Link to comment
Dj_Dark Posted April 14, 2020 Share Posted April 14, 2020 On 4/13/2020 at 9:30 AM, Geo_ZGA said: Am eu trw pe fata la Pinin, placute+discuri. Franarea e f buna, tocmai pt ca sunt moi, nici nu uzeaza discurile asa rau. Ce e enervant e ca scartaie (poate si greseala mea, am uitat sa pun vaselina cuprata pe acolo) si mai ales ca s-au ovalizat (fff putin) destul de rapid. Expand Fix de-asta nu mai folosesc eu TRW. Am incercat pe mai multe masini total diferite, toate scartaie la un moment dat, ori la inceput, ori pe la jumate 🙂 Link to comment
Akon Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Interesant ce ziceti cu TRW, am avut pe spate la seria 5 si au fost foarte dure, am si schimbat discurile dupa, m-au tinut aproape 60mii ceea ce e f mult. O alta chestie este ca nu au scartait deloc. Link to comment
raven84 Posted April 23, 2020 Author Share Posted April 23, 2020 (edited) Cu discurile si placutele m-am potolit pana in iunie, gratie Covid si faptului ca sotia este insarcinata, nu ne mai aruncam la calatorii lungi momentan, asa ca nu are sens sa bag banii astia acum. Am sa iau sfaturile de aici in considerare si o sa ma documentez si eu temeinic, pe urma voi cumpara ceva de calitate. In alta ordine de idei, izolarea face rau la sanatatea procesorului. Zilele trecute ma uitam pe AliExpress si nu m-am putut abtine sa nu iau doua-trei chestii pe care le voiam de multa vreme. Daca si ajung sau nu...asta ramane de vazut. Aflu de fapt pe la final de mai, cand sunt programate sa fie livrate. Primul este un sistem de "footwell lights" aparent OEM sau la prima replica dupa OEM. Urmatoarea este o carcasa pt o mufa de bricheta, vreau sa o pun sub bord, pentru alimentarea camerei din parbriz. Iar ultima este adaptorul de la mufa MDI la USB. Chiar daca i-am montat Bluetooth sistemului audio al masinii, am zis ca pentru $4 nu moare nimeni. Edited April 23, 2020 by raven84 1 Link to comment
pompiliu92 Posted April 23, 2020 Share Posted April 23, 2020 Ai putea sa tragi alimentarea camerei la o siguranta a masinii. Link to comment
big2shae Posted April 25, 2020 Share Posted April 25, 2020 Intră cu VAGCom si vezi dacă modulul tău de confort suporta footwell lights (Vezi daca le poti coda). Sau vezi ce cod are modulul tău de confort si găsești ce retrofit-uri poate suporta. Link to comment
raven84 Posted April 26, 2020 Author Share Posted April 26, 2020 (edited) @pompiliu92 o lipsa la skoda sunt alimentarile usb în spate asa ca am comandat și prize de bricheta cu capac. Când montez footwell lights voi trage fire și pt doua mufe de bricheta suplimentare, una în lateralul consolei centrale și una in lateralul spate al cotierei, mai jos cu cca 10-15 cm decât partea de sus a cotierei. Asa pot pune alimentatoare pe usb sau o lada frigorifica sau huse pt încălzirea scaunelor spate. @big2shae mașina are mai toate opțiunile pe electronic, inclusiv follow me home/from home, cornering lights sau needle sweep. Ultima, inutila dar fun, activata chiar de mine. Sunt șanse maxime sa suporte și asta. Dacă nu, voi găsi alta soluție. Dar de pus footwell lights tot pun 😄 Edited April 26, 2020 by raven84 Link to comment
raven84 Posted May 1, 2020 Author Share Posted May 1, 2020 Am reușit azi sa pun presurile de noroi de pe fata. Vorba lui @pompiliu92 ce mizerie era strânsă în spate... Și nu din România, clar acolo nu s-a curățat prea dea în ultimii 10 ani. Rezultatul este oarecum satisfăcător. Potrivirea e 9.5 din 10. Asa ca ma gândesc la niște silicon care sa închidă complet zona și sa nu mai permită întrarea mizeriei. Dar poate exagerez. Link to comment
pompiliu92 Posted May 1, 2020 Share Posted May 1, 2020 Nu pune silicon ca pe acolo se mai scurge si lichidul de parbriz. Link to comment
florinellll Posted May 3, 2020 Share Posted May 3, 2020 On 4/14/2020 at 9:01 AM, pompiliu92 said: Inseamna ca aproape nu prea mai aveai freon. Expand Nu putem stii daca avea sau nu, deoarece s-a exprimat in ''ml'' 😉 Link to comment
raven84 Posted May 3, 2020 Author Share Posted May 3, 2020 On 5/3/2020 at 5:55 AM, florinellll said: Nu putem stii daca avea sau nu, deoarece s-a exprimat in ''ml'' 😉 Expand Ermmm... Pai în ce trebuia sa ma exprim? 😄 Link to comment
raven84 Posted May 9, 2020 Author Share Posted May 9, 2020 (edited) Cand era lumea mai draga, cosmarul a reinceput... Ieri am avut o urgenta si a trebuit sa ies din oras. Din 400km, 50-100 i-am facut in limp mode cu ECL aprins si erori pe clapeta de acceleratie. Pana sa ajung acasa nici macar nu mai tinea relantiul. Azi am coborat la masina si am inceput sa dau jos rampa injectoarelor de gaz si sa curat sub ea toate mufele de la clapeta de acceleratie. Nu de alta, dar clapeta are o pozitie imposibila si mi-e teama ca daca o scot, inapoi n-o mai nimeresc. Am resetat si toate erorile si pozitia clapetei cu VCDS. Inainte de toate astea masina pornea si murea, dupa prima resetare de pozitie clapeta, motorul nu mai murea dar dadea misfire la greu si facea ca toti dracii. Acum am reusit sa il fac sa mearga ca inainte, tremura la relanti la rece dar isi revine aproape complet la cald. Si uite cu ce erori am ramas: 7 Faults Found: 000289 - Throttle Position Sensor (G69) P0121 - 000 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 7 Reset counter: 255 Mileage: 202141 km Time Indication: 0 Date: 2063.14.31 Time: 19:41:55 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 77.0°C Temperature: 56.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 11.684 V 005445 - Throttle Valve Controller P1545 - 000 - Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 202141 km Time Indication: 0 Date: 2063.14.31 Time: 19:42:04 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 77.0°C Temperature: 56.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 11.684 V 000769 - Cylinder 1 P0301 - 000 - Misfire Detected Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 202141 km Time Indication: 0 Date: 2063.14.31 Time: 12:33:40 Freeze Frame: RPM: 783 /min Load: 8.2 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 67.0°C Temperature: 27.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.097 V 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0101 - 000 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 202140 km Time Indication: 0 Date: 2063.14.31 Time: 18:39:45 Freeze Frame: RPM: 2404 /min Load: 11.4 % Speed: 37.0 km/h Temperature: 82.0°C Temperature: 37.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.843 V 000545 - Angle Sensor 2 for Throttle (G188) P0221 - 000 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 202141 km Time Indication: 0 Date: 2063.14.31 Time: 19:41:55 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 77.0°C Temperature: 56.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 11.684 V 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 000 - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 202141 km Time Indication: 0 Date: 2063.14.31 Time: 12:26:06 Freeze Frame: RPM: 828 /min Load: 28.6 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 54.0°C Temperature: 23.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.097 V 004506 - Fuel Pressure Sensor (G247) P119A - 000 - Malfunction Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 202141 km Time Indication: 0 Date: 2063.14.31 Time: 12:33:17 Freeze Frame: RPM: 789 /min Load: 9.8 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 66.0°C Temperature: 26.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.097 V Nu pot decat sa ma gandesc ca am nevoie de alta clapeta de acceleratie dar parca sunt prea multe si prea aiurea. Dar pe ross-tech gasesc si faptul ca majoritatea sunt erori ce pot proveni de la probleme pe cablaj. Edited May 9, 2020 by raven84 Link to comment
mr_ Posted May 9, 2020 Share Posted May 9, 2020 Poate chiar are aer fals. Ai eliminat posibilitatea asta? Link to comment
raven84 Posted May 9, 2020 Author Share Posted May 9, 2020 Nu am eliminat dar nici nu o cred. O chestie ciudata e ca mai devreme făcea ceva la motor... Ma rog în lipsa de alt cuvânt se auzea un fel de "puf" odată la 30 secunde sau cam asa. Link to comment
Rafi Posted May 9, 2020 Share Posted May 9, 2020 pai, incepi cu clapeta, poate are un dinte rupt, si nu isi tine pozitia, ai o lista cu erori destul de interesanta, vezi sa nu faca probleme si calculatorul de la gaz.. parca sunt prea multe erori fara legatura... de ex maf nu vad legatura decat daca il citeste si gpl ul.. si ceva nu il lasa sa functioneze corect Link to comment
raven84 Posted May 9, 2020 Author Share Posted May 9, 2020 @Rafi as vrea sa demontez clapeta, buba e ca e pusa aiurea rau de tot, fix in fata si nu am mult loc de miscare. M-am gandit si eu la un dinte rupt, mai ales ca ECL-ul imi face figuri cand pedala e apasata foarte putin. Dar parca mult mai credibila e varianta cablajului defect, nici eu nu stiu ce sa zic... Link to comment
raven84 Posted May 9, 2020 Author Share Posted May 9, 2020 (edited) Am gasit un topic interesant pe vwvortex si ma gandesc ca asta ar putea rezolva problema. Teoretic fiind 2009, masina mea nu ar fi inclusa aici, dar Nera a fost produsa in 2008 si pare sa aiba cablajul original. https://forums.vwvortex.com/showthread.php?5293518-MKV-GTI-Throttle-body-wiring-harness-repair Later edit, dupa ore de griji, cautat pe net si stress, am coborat acum si am pornit-o. Toarce ca o pisica. Mi-am dat seama ca azi dimineata am mai facut ceva. Aveam un grup de mufe care se cam balanganeau in aer oarecum fiindca erau agatate intr-un clips care nu era prins bine. Am schimbat surubul cu unul de Opel si aparent asta rezolvat ceva. Cred...sper... :)) Edited May 9, 2020 by raven84 Link to comment
ches Posted May 11, 2020 Share Posted May 11, 2020 Daca e de la mufe, atunci desfa-le si strange-le pinii, sau si mai bine, fa rost de mufe (mai mult ca sigur se gasesc) si schimba-le. Altfel de la vibratii, diferente de temperatura etc, problema va aparea in timp. Poti sa iei fir cu fir langa mufa si sa vezi cand incepe sa faca urat ca sa iti dai seama daca e de la mufe sau problema e altundeva pe cablaj (spre exp intr-o zona de ramificatie). Bafta! Link to comment
raven84 Posted May 11, 2020 Author Share Posted May 11, 2020 (edited) Salut @ches, am facut deja asta, numarul de erori s-a redus doar la misfire pe cilindrul 1 si uneori pe 3. Dupa ce am studiat problema am ajuns la concluzia ca trebuie sa "musc glontele" si i-am inlocuit valva PCV. Sa fiu sincer, cea veche era de o varsta cu masina iar asta nu e bine. Dar pe de alta parte, am decis ca vreau o piesa OEM, iar asta ar fi costat 500 de lei. Din fericire am gasit o oferta, aceeasi piesa folosita vreo 1000 km la circa jumatate de pret. Acceptabil as zice. La vechea piesa, membrana isi pierduse plasticitatea complet si nu cred ca mai etansa, dar la asta noua totul merge perfect. As zice ca asta o sa mai rezolve o problema. Vedem cand o pornesc la rece urmatoarea data. Edited May 11, 2020 by raven84 Link to comment
raven84 Posted May 11, 2020 Author Share Posted May 11, 2020 Si ceva poze cu piesa scoasa 😄 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now