CT11NBA Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 De la o vreme, knd iau cate un crater cu spate stanga se aude ca si cum roata ar bate in aripa. Insa nu prea e asa. Am cascat okii nik...am skos roata surpriza: totul arata ca in carte Repet experimentul altfel: sui la volan, mama in dreapta, tata (128 kg net fara ambalaj) pe stanga in spate si inca un tov sji plek. Incredibil: zgomotul se auzea la fel (in aceleasi cratere). M-am dat jos sa bel3sk okii iar, tot nimik. incape 4 dejte intre roata si mukia aripii. De la ce e? Nu suna a zgomot d telescop ca le-am skimbat si stiu cum se auzea inainte. Arcul e intreg. Tre sa ma duc iar la uratzii aia cu halate albastre sji scoica pe spate care stau tot timpul cu ciocanu in mana sau pot sa o rezolv in bucatarie acasa? Link to comment
NFS Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Cite zici ca incape? 4 ? E bine Fugi la uriti! Link to comment
zalmoxis Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Cite zici ca incape? 4 ? E bine Fugi la uriti! <{POST_SNAPBACK}> Mai da' nu ierti nik!?!?.... Eu zic sa te duci la uratzi sa-ti verifice amortizoarele ...Toate doua !!! Link to comment
FLEX Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Si oricum, cimiliturile in limbaj mirc ar fi bine sa le folosesti in alta parte, unde sint acceptate. Pe forumul DaewooClub NU! Este un avertisment public, daca nu vei incepe sa te exprimi in scris in limba romana se va trece la masuri mai drastice. PS: poate n-au prins bine amortizorul? sau vreo bucsa dusa? Link to comment
pesteimputit Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 eu am patit un pocinog din asta de la un cuvânt_urât de aparatoare de noroi careia i se largise gaura de la un surub de prindere si batea... la fel se manifest... numai in gropi si la cabraj maxim Link to comment
tribunul Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Stiu un eveniment asemanator doar ca era pe fata, cand dadea intr-o groapa troncanea, era de vina o flansa de metal, nu stiu cum se numeste, in mod normal gaura din interior pe unde intra axul amortizorului are o parte tesita (dreapta) care nu-i da voie amortizorului sa se roteasca, daca gaura se face rotunda si incepe sa se roteasca amortizorul o sa-ti troncane destul de urat. Se poate verifica usor, apesi pe aripa (am zis ca-i amortizorul din fata) si vezi daca troncane, se scoate destul de greu daca vrei sa pastrezi amortizorul, este piesa din cauza careia atunci cand vrei sa scoti piulita din capul amortizorului se invarte axul amortizorului cu totul, (cine e patit stie despre ce vorbesc). Merita sa verifici, mai ales ca se face usor. Link to comment
freemind Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 daca nu ai nimic rupt (arc, amortizor etc), troncaneala poate sa fie de la bucsa brat suspensie sau bucsa amortizor (in partea superioara sau inferioara) uneori este suficient sa strangi piulita, poate este doar slabita... cat despre "uratii" in halat albastru, mie la ITP mi-au verificat la Cielo bucsele spate cu un levier!!!! i-am intrebat care este gradul de uzura s-au dus la un perete ... cand au terminat cu peretele au trecut la frane spate... si atunci am trecut eu la perete Link to comment
CT11NBA Posted May 27, 2005 Author Share Posted May 27, 2005 Problema se pune in felul urmator: Nu se aude ca si cum ar fi un zgomot de ansamblu suspensie (nu bag mana in foc ca nu ar fi de acolo), genul ala de troncanit infundat, ci mai degraba un zgomot ascutit, ca si cum ai poliza ceva. Zgomotul e scurt ca durata (<1 sec), dar infricosator, pentru ca NU STIU UNDE BATE!!! HELP!!! Link to comment
freemind Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 man, sunt 3,4 componente in tot ansamblu spate... zgomotul metalic, obligatoriu, este insotit de o urma proaspata (lucioasa si/sau curata) la nivelul componentelor ce se lovesc... nu intotdeauna este vizibil, dar poti sa te bagi sub masina, cu o lanterna si o oglinda mica si... ochii mari! Link to comment
gorbyka Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 zgomot de polizat ??? nu iti este pe moarte rulmentul din roata ??? eu am avut asa un zgomot tot la curbe mi-a aparut prima data dupa aceea intotdeauna, rulmentul era dus de tot, daca am zis o prostie nu ma bateti "> Link to comment
ga^dele Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 te-ai uitat sa nu ai pietriciele in roata...si la mine se aude asa cand iau cate una...la 120 se rezolva problema...ultima oara...s-a rezolvat cu o bubuitura in aripa ...upsie... :"> Link to comment
freemind Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 mai baieti, CT11NBA are o problema... gropile, nu pietricele, ce D-zeu...? Link to comment
ga^dele Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 CT 11 NBA...vino si tu la o intalnire daewoo constanta...si mai discutam, Doru si Topser sunt versati asa ca gasim noi problema...sa speram ca joia asta ne vedem, joia trecuta au fost neintelegeir de intalnire... te asteptam...see ya Link to comment
CT11NBA Posted June 2, 2005 Author Share Posted June 2, 2005 Problema s-a rezolvat. Am fost pana la urma unde mi-e mie cel mai scarba sa ma duc (la uratii de la autoklass), mi-au spus ca telescopul spate stanga nu mai are cauciuc deloc in nici una din bucsile de prindere, am facut oleaca de scandal si m-am ales cu 4 amortizoare Monroe noi noutze schimbate moca moca. Asa ca, feriti-va ca de dracu` de gropi si de persoane corpolente pe bancheta din spate. >- Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now