Jump to content

Recommended Posts

Pentru relanti verifica IAC (curatat sau schimbat) pentru eroare din bord.. alte ceasuri sau asa e de fabrica. Recomand alte ceasuri, ca dupa anul masinii, ai ceasuri proaste 🙂

 

Link to comment

Nu as schimba ceasurile,nu mă deranjeaza cu nimic,deci dacă raportul turație viteza este corect înseamnă că chiar este turat motorul la 1100,nu este eroare de ceas este turatia reala,eu mă mai gândeam daca nu cumva senzorul de temperatura să influențeze cumva,sau egr ?iacul am pus de pe un cielo la care mergea corect,săi mai deschid axul de iac ? Asta de la cielo se înșurubeaza pot să-l pun la cat vreau eu ? 

Link to comment

Nu pot deschide topic nou,și nu mai am răbdare...de unde își ia plus permanent buton de avarii ? Semnalizarea merge dar nu merg avariile,am făcut eu un strap între pinul aferent pt avarii și plusul de pe contact,merg avariile dar doar cu contactul pus,as putea sa trag plus permanent din ceasul de deasupra că să meargă și fără contact,dar vreau traseul original.sa îl refac !

Link to comment
La 29.05.2020 la 21:54, Adrian Cosmin a spus:

Nu pot deschide topic nou,și nu mai am răbdare...de unde își ia plus permanent buton de avarii ? Semnalizarea merge dar nu merg avariile,am făcut eu un strap între pinul aferent pt avarii și plusul de pe contact,merg avariile dar doar cu contactul pus,as putea sa trag plus permanent din ceasul de deasupra că să meargă și fără contact,dar vreau traseul original.sa îl refac !

 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...