andreib Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Am discutat azi cu dealerul la care am comandat Nubira Wagon si a spus ca sunt probleme serioase de livrare la anumite modele de Daewoo. Mie de exemplu mi-au zis ca imi vine masina in inca 2 sapt minim(deci termen de livrare o luna )si atunci am schimbat comanda pe SX DAB. De asemeni m-am interesat pentru un amic de Cielo STD GPL si mi s-a spus ca ies f putine pe poarta fabricii. O persoana cu pilele de rigoare a asteptat 2(doua) luni un Cielo de cand a platit avansul. Sunt totusi si eu de ce sunt astfel de probleme cu livrarile . Sunt chiar asa de multe comenzi la Daewoo sau exista pb serioase la fabrica? Link to comment
steph Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 mie acum 7 luni mi-au dat cielo instant si acuma ... sper sa nu faca figuri cu matizu ("> Link to comment
alx Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Siiigur ca da... au comenzi de bate vantu prin sediile dealerilor... Din cauza faptului ca vanzarile au scazut dramatic de peste 1 an nici-un dealer nu mai ia pe stoc si nici macar favrica nu mai are stocuri decat la matiz e si e/ac. Restul se PRODUC pe comanda... Link to comment
brusli Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 allx poate ca ai dreptate dar dupa 1-2 ani de lamurire(de la lansarea lgn) or sa-si revina cu vinzarile Link to comment
alx Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 daca ii cumpara cineva ca altfel nu prea se poate... la nustiucate milioane de dolari datorii nu stiu cati se inghesuie... doar pasarea phoenix renastea din propria-i cenusa... Link to comment
hellcat Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 De asemeni m-am interesat pentru un amic de Cielo STD GPL si mi s-a spus ca ies f putine pe poarta fabricii. O persoana cu pilele de rigoare a asteptat 2(doua) luni un Cielo de cand a platit avansul. Mda, intradevar, poate ar trebui sa ma reorientez. M-am interesat si eu si au pe stoc cateva exe-uri (vorbesc de Iasi). Link to comment
george03 Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Nu stiu daca o duc chiar asa de rau cu comenzile, dat fiind ca inca mai au de livrat Cielo STD/GPL pentru care comenzile au fost date inainte de 31 martie, in perioada de promotie. In plus, eu am facut "vorbele" pentru masina (Nubira II SX DAB ... care se face doar la comanda) miercuri seara, joi am dat banii si vineri seara am plecat cu ea acasa. Daca reuseam sa fac plata joi dimineata, o aveam de joi seara. Este adevarat ca am avut noroc cu caru'. Mi-a spus dealer-ul de unde am luat-o ca a gasit-o la Craiova ramasa, se pare, dupa ce cineva renuntase la comanda. Daca nu o retinea de miercuri seara, joi a mai venit o solicitare pentru ea. Daca nu o prindeam pe asta ... asteptam cca. 4-5 saptamani pana bagau din nou Nubire pe banda ... cel putin asa mi-au spus. In plus, joi si vineri, in saptamana cand am luat-o au livrat 2 Matiz-uri si 2 Cielo-uri (exe ... e adevarat) in afara de Nubira mea, ceea ce mi se pare rezonabil pentru un oras sarac cum este considerat Braila!!! Link to comment
andreib Posted May 26, 2005 Author Share Posted May 26, 2005 @Hellcat: Sunt vreo 5-6 cielo exe gpl in parcul auto din Iasi, azi am fost pe acolo. @Alx: Ca de obicei esti pe langa subiect. Pentru informatia ta vanzarile Daewoo au ramas relativ constante. Ceea ce nu inteleg este de ce nu se fac planurile de productie klumea, ca sa se acopere cererea si sa se reduca termenele de livrare. De la dealer am inteles ca exista si anumite probleme cu livrarile pieselor din Koreea(vapoarele merg cam greu ) ). Link to comment
jekill Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Curioasa chestie pentru ca in ultima vreme am vazut destule Nubire noi cu numere provizorii. Cel putin in Bucuresti. Pe de alta parte , atunci cand am comandat Nubira la dealer, in doua zile a adus-o de la Craiova (e drept ca nu culoarea pe care o doream -verde, ci albastra pentru ca din asta exista pe stoc). Partea interesanta a fost dupa aceea: dupa ce a venit masina a mai durat o saptamana pana am reusit eu sa vand vechea masina, pana au fost gata actele la firma de leasing, pana s-au plimbat banii prin banci pentru a ajunge la firma de leasing. In timpul acesta eram sunat aproape zilnic de la dealer si eram intrebat ce am mai facut, daca am platit Nubira pentru ca ei ar fi fost presati de DWAR sa vanda masina mai repede, ca de nu o redirectioneaza catre alt client. Pana la urma totul s-a rezolvat cu bine si in timp util, dar nu am putut sa nu ma intreb: oare presiunile pe care la facea dealerul erau pe bune sau doar ca sa ma grabeasca pe mine sa ma misc mai repede? Link to comment
iso Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Cel mai probabil sint depasiti de comenzi ... unul dintr'e dealerii locali si e ala mai prapadit(sint 3) , cara in disperare masini(o medie de 2Cielo si 2Matiz pe saptamina) si Luni avea pe platforma un Cielo STD argintiu in tipla . Probabil sint depasiti de comenzi mai ales dupa "actiunea hirbul" ... si poate ca cei mai multi sint dezamagiti de folclorul aparut la Logan raspindit de taximetristii care au dat verdictul...NU . Chiar si la SH in tirg nu se prea gasesc Cielo fiind o adevarata vinatoare ... 2 amici-geambasi de auto mi'au confirmat faptul ca Cielo SH se vinde ca piinea calda cu conditia sa fie in stare buna . @ ALX ... hai mai ca punem mina de la mina si'ti cumparam si tie Cielo ca prea tinjesti , sa nu te imbolnavesti Doamne fereste . Link to comment
Gica Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 (edited) si poate ca cei mai multi sint dezamagiti de folclorul aparut la Logan raspindit de taximetristii care au dat verdictul...NU . <{POST_SNAPBACK}> Ce folclor ? Cand au dat taximetristii verdictul ? Vreun link disponibil ceva, ca m-ai facut curios...? Din ce am vazut din statisticile pe primele luni din acest an, vanzarile au crescut la Cielo si un pic la Nubira (insa procentual aceasta din urma a suferit cresterea cea mai mare) si au scazut la Matiz, facand la per total, la nr. de unitati, DWAR sa fie cum s-a mai spus, constant in vanzari. Asa ca ma gandesc ca nu se asteptau ca sa vina cereri pt. cele 2 modele asa mari si mizau tot pe Matiz. Insa daca si la MAtiz se asteapta mult, teoria mea cade si fabrica se pregateste de inchidere sau vanzare (cel mai fericit caz). andreib, sa inteleg ca ai renuntat la Wagon ??!! Edited May 27, 2005 by Gica Link to comment
andreib Posted May 27, 2005 Author Share Posted May 27, 2005 Da, am renuntat la Wagon .Dar pentru una care mie imi place mai mult(nu, nu e logan ) ci Nubira SX DAB. Luni intru in posesia bijuteriei . Cat despre livrarile la Matiz, parcul din Iasi este plin cu 2 tipuri de masini: 1. Matiz-uri de toate felurile(vreo 30 de masini) 2. Cielo Executive de toate felurile (azi erau cam 15-20 de EXE-uri) Link to comment
adrianm Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 (edited) Toti fac asa.Am doi colegi care si-au comandat:Skoda Octavia si Renault Clio. Pt ambele au platit avansul in aprilie si dureaza cam doua luni-pana in iunie. Iti dau masina pe loc dac-o iei cheala sau full. @alx Mai am unul care s-a ferit de consumul lui Logan si a insistat sa ia Solenta. A costat 170 mil si a mai dat o spaga de 35 ca sa i-o dea ca nu se mai gasesc! Doamne ,trasneste-i!De ce nu-i inghite pamantul si p-aia si p-ailalti? CEC a avut profit net 16 mil EUR pe 2004 si acu in 2005 merge pe pierderi cu dobanzile astea si tot are oferta de privatizare. Edited May 27, 2005 by VAXXi Link to comment
panzer Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 De obicei culoarea face diferenta. Daca vrei o culoare mai neobisnuita astepti. La Cielo albastrul si argintiul il gasesti pe stoc mai mereu. Intr-adevar variantele extreme (cheala sau full) le gasesti mai usor. Am fost si eu cu un amic care vroaia Std AC si nu aveau. Cred ca nefericirea asta de euro care a coborat atat le-a micsorat marjele nu gluma. In plus in ultimul timp us$ a mai recuperat si el 5% fata de euro. Nici asta cred ca nu le surade ca aduc ansamble la greu din Corea. Link to comment
andreib Posted May 28, 2005 Author Share Posted May 28, 2005 Daewoo a operat deja o crestere subtila de pret : vopseaua metalizata se plateste in plus 100 eur. Asta nu se intampla cand am cumparat matizul si am inteles ca e recenta. Link to comment
laurentziu83 Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 Daewoo a operat deja o crestere subtila de pret : vopseaua metalizata se plateste in plus 100 eur. Asta nu se intampla cand am cumparat matizul si am inteles ca e recenta. <{POST_SNAPBACK}> Cand mi-am luat dacia in 98 era chestia asta la ei. la woo vad ca nu era. Link to comment
TYBY Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 E sigura treaba cu vopseaua metalizata?Cand am luat eu masina tocmai faptul ca pretul nu era diferentiat m-a determinat sa iau metalizat.Alti producatori "renumiti" cer si 300 E pentru metalizare.Oare incepe si Daewoo sa le calce pe urme? Link to comment
lgh Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Am facut inscriere (STD pacific blue) pe 10 mai la Radacini si mi s-a spus ca vine un transport spre sfarsitul lunii. Astazi m-a sunat dealerul si-a zis ca n-ar fi sperante toata luna iunie. Singura varianta disponibila este culoarea alba. Unul din motive ar fi inscrierile din programul de reinoire al parcului auto. Link to comment
Alezz Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Eu nu am avut probleme am fost la dealer pa 1 feb am facut comanda pt Cielo Std Poly silver chel de tot, am primit un raspuns ca in minim 2 sapt si max o luna vine masina si pa data de 14 feb a venit...deci in 2 sapt. Link to comment
panzer Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 ca sa nu mai spun ca acum 1 an mi-am ales masina din parcarea Radacini: erau 3 Cielo STD AC pacific blue una langa alta! Dar astea sunt vremuri apuse. Link to comment
BogdanG Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 In oferte gasesc STD+AC ,problema este destul de grava daca nu se mai fabrica pt ca urmatorul model adica Executive este peste 8000euro deci e scump si nu cred sa se vinda . Ma gindesc ca fie se pregateste o super promotie la Cielo fie se duce Daewoo.ro pe copca si ramine Dacia Link to comment
lgh Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 De obicei promoţiile nu prea apar în perioada verii (concedii, închiderea temporară a uzinei pentru actvităţi de întreţinere). Link to comment
daddy Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Siiigur ca da... au comenzi de bate vantu prin sediile dealerilor... Din cauza faptului ca vanzarile au scazut dramatic de peste 1 an nici-un dealer nu mai ia pe stoc si nici macar favrica nu mai are stocuri decat la matiz e si e/ac. Restul se PRODUC pe comanda... <{POST_SNAPBACK}> Salut, prieteni! De fapt, vinzarie DW Romania au explodat la intern in ultimii trei ani (scrie in toate statisticile). Adevarul despre problemele pe care le dezbateti aici (si pe care-l stiu din interior) este urmatorul: din cauza unor probleme cu dealerii care nu au achitat stocul de masini prin 1995-1996, DW Romania nu mai practica sisteme de revinzare prin dealeri, ci practica vizarea directa, dealerul fiind doar un comisionar care comanda masina doar cind are client la ea. Masinile se stocheaza in niste parcuri zonale si se produc pe baza estimarilor facute de marketing. La asta se adauga si eventualele dificultati de aprovizionare (culmea, nu neaparat cu Korea, ci cu industria romaneasca orizontala, care e orizontala, dupa cum zice un amic de-al meu, pentru ca e la pamint). Tot sistemul de vinzari e sustinut online, deci normal dealerul ar trebui sa stie in timp real ce masini sint disponibile, de la banda de montaj pina la stocurile celorlalti dealeri. Insistentele unui dealer de a cumpara o masina deja comandata se leaga de faptul ca daca masina nu se vinde intr- perioada de timp, DW obliga dealerul sa o cumpere sau instituie alte sanctiuni comerciale impotriva lui. Explicatia pentru care este deficit de masini pe piata se leaga in primul rind de un paradox de productie: uzina lucreaza full intr-un singur schimb si nu face fata, iar daca ar lucra in 2 schimburi nu ar putea vinde tot si ar fi nerentabil. Sper ca v-am lamurit. Link to comment
sp67 Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Explicatia pentru care este deficit de masini pe piata se leaga in primul rind de un paradox de productie: uzina lucreaza full intr-un singur schimb si nu face fata, iar daca ar lucra in 2 schimburi nu ar putea vinde tot si ar fi nerentabil. Sper ca v-am lamurit. <{POST_SNAPBACK}> Interesant, eu parca stiam ca fabrica fusese proiectata pt. aprox. 100000 masini/an, cu posibilitatea de a extinde pana la 200000 masini/an. Acum ei vand aprox 25000 masini/an, deci aprox. 1/4 din capacitate ... cum se explica faptul ca nu fac fata? Link to comment
daddy Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Interesant, eu parca stiam ca fabrica fusese proiectata pt. aprox. 100000 masini/an, cu posibilitatea de a extinde pana la 200000 masini/an. Acum ei vand aprox 25000 masini/an, deci aprox. 1/4 din capacitate ... cum se explica faptul ca nu fac fata? <{POST_SNAPBACK}> Este simplu: 25.000 masini/an intr-un singur schimb inseamna 75.000 masini pe an in trei schimburi. Acum fabrica lucreaza intr-un singur schimb (8 ore de productie/zi lucratoare), pentru ca pentru doua schimburi (16 ore) ar fi nerentabila (nu au piata pentru 50.000 de masini). Intrucit fabrica lucreaza in flux continuu (banda de productie nu poate porni si opri comandat de cite ori e nevoie de un anumit model, sa zicem de citeva ori pe zi), daca ei au piata estimata la 30.000 vehicule/an, este mai rentabil sa produca 25.000 vehicule intr-un singur schimb decit 30.000 in doua. Pare simplu, nu? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now