Capiva Posted June 7, 2020 Share Posted June 7, 2020 salut,am un chevrolet captiva din 2012 si a inceput sa fâsâie in timp ce acceler,se aude in interior,a mai intalnit cineva??ce poate fi multumesc Link to comment
catapkz Posted June 7, 2020 Share Posted June 7, 2020 Cum nimeni nu e pe aici sa te ajute... Ai aici un link cu cateva posibile cauze (doar ca e in engleza - te descurci cu google translate) https://www.chevroletownersclub.co.uk/threads/turbo-hissing-under-load-at-around-1500rpm.2540/ Link to comment
Capiva Posted June 8, 2020 Author Share Posted June 8, 2020 multumesc,acm mai nou nu sare de 80,posibil ceva pe la turbina sa se fi intamplat ,furtune presiune etc Link to comment
ches Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Pai exact ce ai scris tu e corect, verifica toate furtunele care intra si ies din intercooler si duc mai deoparte in admisie, sigur ai unul sarit sau spart. 1 Link to comment
Capiva Posted June 9, 2020 Author Share Posted June 9, 2020 salutare, furtunul de la intercooler sa spart ,pe original e 1500 lei,bai ce e cu pretul asta, o sa caut ceva pe after market,apropo stiti mai exact unde asi gasi?? multumesc Link to comment
Capiva Posted June 10, 2020 Author Share Posted June 10, 2020 La 09.06.2020 la 11:46, ches a spus: Pai exact ce ai scris tu e corect, verifica toate furtunele care intra si ies din intercooler si duc mai deoparte in admisie, sigur ai unul sarit sau spart. salut, 1 daca DPF ul se regenereaza des asta inseamna ca sunt probleme sau daca NU SE regenereaza sunt probleme. multumesc Link to comment
ches Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 Furtun de intercooler gasesti pe aftermarket pe la firmele de tuning, acum depinde care ti s-a spart, banuiesc ca e cel drept care intra in galeria de admisie. Pt a mea l-am luat pe asta de pe ebay de la turci/ bulgari unul siliconic f misto si unul din UK din cauciuc. Momentan merg cu ala de cauciuc de aprox 1 an si il tin pe cel siliconic in portbagajin caz ca va crapa. Ambele impreuna au fost 200 lei, cel de cauciuc 80 lei, cel siliconic 120 lei. Pe astea le-am luat: 1. cel de cauciuc: https://www.ebay.com/itm/Turbo-Intercooler-Hose-Pipe-For-Chevrolet-Captiva-2-2-D-Wd-48119364/254336708730?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 2. cel de silicon nu il mai gasesc la vanzare, pare identic cu asta: https://www.ebay.com/itm/INTERCOOLER-TURBO-HOSE-PIPE-FOR-CHEVROLET-CAPTIVA-2011-ON-2-2-CDTI-4819364/183497017582?hash=item2ab94648ee:g:XB0AAOSwjoFcTizw Daca DPF-ul se regenereaza des inseamna ca se infunda usor. Dar ce inseamna des la tine? Asta se intampla in 2 cazuri: 1. mergi mult pe drumuri scurte (<10km) sau prin oras bara la bara si 2. DPF-ul este infundat si e pe duca. Pt 2. poti incerca o curatare din interfata de diagnoza daca ai unde sa faci asta (iti trebuie interfata Delphi sau GM). Pt 1. ar trebui sa mergi mai des prin afara ca sa nu ajungi la 2. 🙂 Link to comment
Capiva Posted July 10, 2020 Author Share Posted July 10, 2020 La 16.06.2020 la 12:51, ches a spus: Furtun de intercooler gasesti pe aftermarket pe la firmele de tuning, acum depinde care ti s-a spart, banuiesc ca e cel drept care intra in galeria de admisie. Pt a mea l-am luat pe asta de pe ebay de la turci/ bulgari unul siliconic f misto si unul din UK din cauciuc. Momentan merg cu ala de cauciuc de aprox 1 an si il tin pe cel siliconic in portbagajin caz ca va crapa. Ambele impreuna au fost 200 lei, cel de cauciuc 80 lei, cel siliconic 120 lei. Pe astea le-am luat: 1. cel de cauciuc: https://www.ebay.com/itm/Turbo-Intercooler-Hose-Pipe-For-Chevrolet-Captiva-2-2-D-Wd-48119364/254336708730?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 2. cel de silicon nu il mai gasesc la vanzare, pare identic cu asta: https://www.ebay.com/itm/INTERCOOLER-TURBO-HOSE-PIPE-FOR-CHEVROLET-CAPTIVA-2011-ON-2-2-CDTI-4819364/183497017582?hash=item2ab94648ee:g:XB0AAOSwjoFcTizw Daca DPF-ul se regenereaza des inseamna ca se infunda usor. Dar ce inseamna des la tine? Asta se intampla in 2 cazuri: 1. mergi mult pe drumuri scurte (<10km) sau prin oras bara la bara si 2. DPF-ul este infundat si e pe duca. Pt 2. poti incerca o curatare din interfata de diagnoza daca ai unde sa faci asta (iti trebuie interfata Delphi sau GM). Pt 1. ar trebui sa mergi mai des prin afara ca sa nu ajungi la 2. 🙂 Salut,da, furtunul cel drept,cica a venit din Polonia 130 lei,insa despre regenerat,nu sa mai regenerat de mult in schimb se circula des in oras si distante scurte :(:( ms mult Link to comment
ches Posted July 15, 2020 Share Posted July 15, 2020 Daca nu s-a regenerat de multa vreme, atunci sunt 2 cazuri: 1. temperatura motorului nu ajunge la regimul de lucru la care sa declanseze regenerarea 2. desi mergi pe distante scurte conduci cuminte si atunci DPF-ul se incarca greu Daca ai ocazia, pune mana pe o interfata Delphi DS150 E sau compatibila si verifica nivelul de infundare a DPF-ului. Constul unei interfete de diagnoza este de aprox 250lei pe ebay/ aliexpress si cam dublu cumparata din Romania Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now