djmario Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 hai ma bag si eu la un cronometru sa vina weekendul. al meu ii batran 180.000km chiar is curios ce (mai) poate. am unu care se stie cu plecarile in tromba... poate se califica la concursul MOS COX sau vitezomanul gica... hai va salut. - mario Link to comment
aztec Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 eu nu zic, dar vreau sa spun.. in carte la mine e dat ca accelerare de la 0 la 100km/h in 17 secunde hai sa zic ca te poti duce pana in 15 sau cu putin mai jos, dar sa fim realisti ... sub ar fi o performanta demna de motoare mai puternice Link to comment
virus100b Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Vreau si eu o toba sport. Ai schimbat toata linia sau doar pe cea finala? Cat cum si de unde? Link to comment
pesteimputit Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 eu am toata evacuarea (mai putin serpisorii) au costat aprox 10 mil lei la pilot auto tunning... in alta ordine de idei tre sa schimb tot kitul de ambreiaj din cauza unui kkt de garnitura de la cutie care a cedat Link to comment
adrianciocalau Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Nu pui si tu ceva poze cu masinuta? Ca m-am speriat cand ti-am citit semnatura ... ai bagat ceva bani in ticozaur... Link to comment
pesteimputit Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 cauta poze tuning daewoo... Link to comment
piratu Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Salutare! In primul rand vreau sa va spun ca va cam inselati! Sunt sigur ca stiti ca din motive de securitate kilometrajul indica cu 10-12% mai mult decat viteza reala... deci pana unde ati masurat?? Mai apoi pentru realizarea unei masuratori concludente motorul trebuie turat pana la turatia unde se obtine puterea maxima... adica 5500rpm unde se obtin cei 41cp ai masinii (teoretic); dupa care se schiba trepta de viteze (de preferat instantaneu... adica imposibil dar realizabil...). Din cate m-au scolita astia la facultate... orice test dinamic se realizeaza atat dus cat si intors pentru a elimina eventualele forte de rezistenta produse de vant, denivelari etc... si mai apoi se va face o medie a rezultatelor obtinute. Deasemenea calculul de putere, moment, acceleratie etc teoretic de face cu 5 persoane inauntru adica 5x75 kg + bagaje pt ele 5x25kg (imposibil pt ca in tico nu incape atat!!!) decat daca bagajele celor 5 ar consta in lingouri de plumb sau ar face trafic cu uraniu imbogatit... ) In alta ordine de idei: Eu am un ACCELEROMETRU care in functie de anumiti parametri (greutate, suprafata frontala a veh. , coeficient de rulare etc...) masoara acceleratia veh. si produce date de genul acc 0-100 acc 60-100 sau cum vrea "clientul" si deasemenea diagrame cu puterea la roata, momentul , acc negativa la franare (deceleratia) , traseul parcurs de veh. . Din testele facute de mine : un VW Bora 19tdi 165cp (chipuit) a scos un demaraj masurat de aparatelul asta undeva la 12,26s o decelerare max de 0.82g fata de 0.63g la tico... Am sa fac si test de demaraj cu TICO si rezultate le daca sunteti interesati le voi transmite mai departe. PS: Accelerometrul il gasiti pe www.chiptuning.ro Link to comment
aztec Posted August 27, 2005 Share Posted August 27, 2005 (edited) uitati ceva date de pe pagina daewoo din '98... "Cutia de viteze este etajata astfel incat, chiar si cu un motor de doar 41 CP, sa permita demaraje bune. De exemplu, timpul de accelerare de la 0-50 km/h este sub 5 secunde, valoare cu care nu se pot lauda multe masini de clasa medie." "Cu doar doua persoane la bord, plus bagajele aferente pe un drum cu serpentine, el este in stare sa agaseze concurenti ce au mult mai multi CP." ACCELERATII: 0-60 km/h 6,5 s 0-80 km/h 11,0 S 0-100 km/h 17,5 s 1.000 m 35,1 s REPRIZE: 60-100 km/h (tr. a IV-a) 16,5 s 80-120 km/h( tr a V-a) 26,15s CONSUM: la 90 km/h 4,31 la 120 km/h 5,81 urban AUTO pro 4,61 FRANARE: de la 80 km/h 36,9s de la 100 km/h 50,9s NIVEL DE ZGOMOT IN INTERIOR: 60 km/h (tr. a IV-a) 68 dBA 90 km/h (tr, a V-a) 73 dBA 120 km/h (tr. a V-a) 77 dBA Edited August 27, 2005 by aztec Link to comment
Ndi Posted August 27, 2005 Share Posted August 27, 2005 ACCELERATII:0-60 km/h 6,5 s REPRIZE: 60-100 km/h (tr. a IV-a) 16,5 s <{POST_SNAPBACK}> Sa inteleg ca a patra e nasoala rau. In fine, e ceva ce nu vad nicaieri si ar fi trebuit sa vad, cred eu. Toti faceti raport de cai putere la demaraj, care sunt atat de putin relevanti. Trebuie sa faceti cuplu per kilogram, puterea se vede la viteze mai mari. De asemeni schimarea vitezelor se face per varf de cuplu, nu per varf de putere. Schimbarea optima la liniuta se face *numai* pe baza graficului de cuplu si rapoartelor de viteza. Mai ales avand in vedere faptul ca vorbim de o masina mica. Poate pana la 100 Km/h incepe sa conteze, dar pana la 50 cred sincer ca un cuplu mai bun bate. Solenta n-o o sa manace niciodata un Cielo si nu din cauza cailor (egali din cate vad pe alte pagini) ci din faptul ca DSL are 114 Nm. Dealtfel si punctul in care se vede diferenta dintr 1.4 si 1.5. Greutatea nu se pune (1015 vs 1025 din cate am inteles) Raportul pt vit 1 este de 3.54 (Cielo K) si 3.72 (DSN) o diferenta de +5% la DSN (adica -5% demaraj). Aproximativ la fel. Nu stiu care sunt rapoartele la cutii intre Tico si Matiz, dar daca facem un calcul strict cuplu,calculam la Tico 60Nm/680Kg = 88Nm/T, Matiz 68Nm/815Kg = 79 Nm/T. Adica aprox 13%. Aplicam asta (barbar) performantelor si din 17 secunde ale matizului obtinem aprox 15.04 (repet, aproximativ). N-am luat in calcul dimensiunea rotii si rapoartele de cutie, nici ecuatia completa a vitezei (cred). Acelasi calcul pentru putere ne da o diferenta de 5%, ceea ce ar trebui sa ne dea aproximativ acelasi timp pentru amandoua ceea ce e evident gresit, pe experimentătalea. Daca stie cineva rapoartele cutiei si dimensiunile rotilor poate reusim un calcul mai precis? Oricum va fi aproximativ, deoarece o parte din diferenta de putere va intra in calcul la viteze mai mari, dar oricum diferenta fiind de 5% cred ca se apropie destul. In concluzie 11-12 mi se pare mult daca nu e facut ceva la motor sau usurata masina. 11-12 e timp de Cielo(+) si vorbim de 120 Nm/T(+). Aplicand calculul de mai sus (+45% Nm/T) obtinem 11.7s pentru Cielo. Dar sa nu uitam ca Cielo are o cutie mai lunga, etc, asa ca 11.7s ajunge (cu roti cu tot) pe la 12.8s (site Daewoo). Link to comment
dann Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 (edited) ia uite ce facea andrei azi noapte! ia corecteaza calculele: tico 655kg, matiz 805kg. iar pe experimentatelea...demarajul matizului e mai slab decat cel al tico-ului. simtitor. Edited August 28, 2005 by danmoise Link to comment
AAdorjan Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 Pe pagina oficiala Daewoo scrie despre Matiz: "Masa proprie (kg): 851/910". Deci ii si mai greu micul gigant? Link to comment
steph Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 la amtiz am incercat eu ... 16.8 asta e cu asta defilez Link to comment
alexxutzu Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 dar dintre un tico si o dacie super nova care e mai smechera la demaraj? Link to comment
Englishman Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 (edited) Pana in 60/h orice SuperNova pierde. Am avut si eu Supernova si acum am, pe langa Cielo, si un Ticolino. Nu se compara la demaraj, Tico e net superior...pana la 70- 80 /h . Dupa aia pierde, dar e firesc sa piarda, avand in vedere puterea mai mare a SN. Edited November 28, 2006 by radux Link to comment
alexxutzu Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 (edited) ma tot bate unu la cap sa ma dau cu el are o supernova si nu stiam daia am intrebat Si in legatura cu ce zice aici : am descoperit ceva ce v-a poate uimi la un carburator de tico o simpla inversare de doua furtunase de vacum va poate uimi .am incercat la modelul sx cu ac furtunasul care vine la membrana de la plosca ce deschide a doua camera a carburatorului se scoate si plosca va fi alimentata cu vacum direct din admisie si anume de la electrovalva ce actioneaza plosca ce mareste turatia motorului atunci cand ii dai drumul la ac ,se scoate furtunasul din elecro valfa acela care are o supapa pe el si se conecteaza la plosca ce deschide a doua camera a carburatorului astfel cea dea doua camera v-a functiona tot timpul (atunci cand prima este la max)nu numai cand motorul este in sarcina mare cum merge de obicei v-a deveni un carburator ce foloseste ambele camera full time ,se va mari un pic relantiul pentru ca camera doi tinde sa se deschida dar nu poate decat cand prima este deschisa la max .relantiul se poate da mai mic din surubelul de la camera 1.consuma gros dar veti avea un demaraj uimitor .la viteza mare nu prea se simte dif dar demarejul e power ,am incercat astazi si am fost uimit ! ...are cineva o poza cu furtunele respective? multumesc anticipat Edited November 28, 2006 by alexxutzu Link to comment
gelumitu Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 (edited) Daca mai citeai câteva topice pe aici, ai fi observat că Shenk a descoperit acest lucru cu mult timp inaintea ta, ) Edited November 29, 2006 by gelumitu Link to comment
alexxutzu Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Pai ce am scris eu mai sus este exact ce zicea el...fiecare litera...eu am intrebat doar daca are cineva poza cu acele furtunase. Link to comment
alexxutzu Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 chiar nu are nimeni o poza cu furtunasele alea?? ("> ( Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now