Dj_Dark Posted June 27, 2021 Author Share Posted June 27, 2021 (edited) Am rezolvat stergatorele, ambele erau slabe in suruburi si la fel si ambielajul de la motoras, sarise de la punct tot din cauza de surub slab. Edited June 27, 2021 by Dj_Dark 1 Link to comment
pompiliu92 Posted June 28, 2021 Share Posted June 28, 2021 Ciudat cum s-au slabit suruburile alea. Link to comment
Dj_Dark Posted June 28, 2021 Author Share Posted June 28, 2021 Pai simplu, un prost nu le-a strans bine fiindca a avut sechele cu scosul lor in trecut 🙂 1 Link to comment
big2shae Posted June 29, 2021 Share Posted June 29, 2021 Nu tre' strânse să iasă zeama din ele, șuruburile se strânge oricum singure în mers. 1 Link to comment
Dj_Dark Posted June 29, 2021 Author Share Posted June 29, 2021 (edited) Aparent la stegatoare nu merge 🙂 Revenind, fiindca nu m-am prins neam de ce mama masii trage usor stanga la accelerare si dreapta pe franare, vom inlocui tot ce a mai ramas. Am dat comanda de bielete directie delphi, brate (bascule) complete nipparts si flanse (rulmenti) amortizor febi. Cost total 700 RON aproximativ. Una din ele trebuie sa fie, eu suspectez bieleta de directie dreapta ca joaca in bucsa de la caseta. Si daca tot desfac o sa verific si amortizoarele daca sunt stranse bine in jambe fiidnca ultima oara am avut o surpriza neplacuta. Ah da si neasteptat, dar aerul conditionat inca merge pe asta, spre diferenta de aia visinie. Edited June 29, 2021 by Dj_Dark Link to comment
Dj_Dark Posted July 1, 2021 Author Share Posted July 1, 2021 Au venit piesele, 2 brate complete, 2 palieri superiori (flansa cu rulment) si 2 bielete de directie. Ce e dubios e ca bieletele sunt diferite la grosime, culoare si ambalaj (si pret) , desi sunt delphi ambele. Probabil una e din stocul vechi si ailalta cel nou. Momentan atata am apucat sa desfac, urmeaza bieleta antiruliu si dupa ce urasc cel mai tare, bascula de pe masina. Si partea proasta e ca trebuie sa recuperaz suruburile fiindca nu am gasit noi. O sa fie o placere. Link to comment
Dj_Dark Posted July 2, 2021 Author Share Posted July 2, 2021 Reusit pe dreapta, urmeaza stanga maine. S-a schimbat bratul, bieleta de directie si flansa de la amortizor. Din pacate nu am gasit nici un defect evident pentru care masina se comporta asa, vedem pe stanga. Si da, a trebuit sa imi construiesc niste scule 😄 . O bucata de teava care sa primeasca surubul, inca o bucata de fier beton si barosul de 5 kile. Fierul beton a fost gaurit putin in cap fiindca sarea de pe surub, dupa din 3 baroase a iesit, nesperat de usor, sper si stanga sa fie la fel fiindca imi aduc aminte de la bej cand au iesit cu tot cu bucsi si a trebuit efectiv sa tai bucsile ca sa recuperez surubul. 3 Link to comment
Dj_Dark Posted July 5, 2021 Author Share Posted July 5, 2021 (edited) Stanga a iesit cu tot cu bucsa ca de ce nu 🙂 Am convins-o pe rand cu flex, foc si acelasi baros de 5 kile de mai sus. Din pacate a luat ceva timp si nu am mai apucat sa termin, data viitoare. Edited July 5, 2021 by Dj_Dark 1 1 Link to comment
Dj_Dark Posted July 17, 2021 Author Share Posted July 17, 2021 Si data viitoare a fost demult dar nu am mai apucat sa postez, masina mege, insa tot nu sunt multumit de tinuta de drum, mai investigam. Link to comment
Mark-Damas 97' 98' Posted July 17, 2021 Share Posted July 17, 2021 Piesele alea is originale de pe masina din fabrica adica au 20 si de ani ?? 😁 Link to comment
pompiliu92 Posted July 18, 2021 Share Posted July 18, 2021 19 hours ago, Mark-Damas 97' 98' said: Piesele alea is originale de pe masina din fabrica adica au 20 si de ani ?? 😁 Pai daca unele nu au nimic, de ce sa le schimbe? :)) 1 Link to comment
Mark-Damas 97' 98' Posted July 20, 2021 Share Posted July 20, 2021 La 18.07.2021 la 21:32, pompiliu92 a spus: Pai daca unele nu au nimic, de ce sa le schimbe? :)) Pai de asta m-am mirat adica noi acum am schimbat cablu de ambreaj dupa 20 de ani ca numai mergea bine si era cel original de pe masina de asta m-am mirta si eu si in ziua de azi chiar e ceva wow sa gasesti si piese originale Daewoo made in Korea :)) ✌️ Link to comment
Dj_Dark Posted August 7, 2021 Author Share Posted August 7, 2021 (edited) Masina inca merge, dar de fiecare data cand o scot din garaj apare cate ceva, de data asta a plesnit o siguranta si am ramas fara AC, aeroterma, ABS si ventilator racire motor (da, toate aparent erau pe siguranta asta 🙂 ). Am descoperit ca prostia a fost a mea, cand am schimbat bobina compresorului am pus firele intr-o pozitie nefireasca si s-au ros de carcasa compresorului. Rezolvat prin izolare si repozitionare. Edited August 7, 2021 by Dj_Dark 2 Link to comment
Dj_Dark Posted August 10, 2021 Author Share Posted August 10, 2021 Am uitat, am facut test la pompa de benzina fiindca avea un sunet dubios in functionare si fiindca a iesit prost, am testat toate pompele pe care le aveam prin garaj. Rezultatul in poza urmatoare: Testul a fost facut pe o perioada fixa de 5 sec (atat am setat perioada de preincarcare a rampei la punerea contactului, este modul separat fiindca motronicul de sfi nu are asa ceva). Linia 1 era pompa de pe masina, linia 2 o alta pompa de prin garaj si nivelul curent este a treia testata. Binenteles ca nr 2 a ajuns pe masina. Si o poza a "concurentilor" , de la dreapta la stanga in ordinea nr de pe tricou, 1-2-3 😄 1 1 Link to comment
VAXXi Posted August 10, 2021 Share Posted August 10, 2021 Ar trebui sa-ti pui "am testat toate pompele pe care le aveam prin garaj" pe un tricou 🙂 2 Link to comment
Dj_Dark Posted August 22, 2021 Author Share Posted August 22, 2021 (edited) Am pregatit jambele "noi" Acum sa explicam mai in detaliu. Jambele care sunt acum pe ea sunt fostele de la bej, unde odata demult facusem o smecherie la ele sa intorc capetele de bara invers, adica in loc sa intre de sus in jos (pulita fiind jos) intrau de jos in sus. Motivul a fost explicat acolo la momentul respectiv, de la suspensia joasa, caseta (cu restul caroseriei) a coborat fata de jambe, drept urmare intorcand capetele am coborat si punctul de prindere a bieletelor pe jambe, in mintea mea atunci parea o solutie buna. Din pacate situatia este mai complicata, exista aspecte pe care nu le-am luat in considerare pe care nu le mai detaliez aici, pe scurt, geometria nu mai iesea bine, pe "drept" rotile erau paralele insa pe viraj nu mai era ce trebuie. Totodata am zis sa iau si 2 amortizoare noi ca tot am umblat, am mers tot pe celebrele ta-technix, alta suspensie sport mai buna pentru cielo/espero/kadett nu prea se mai gaseste. Edited August 22, 2021 by Dj_Dark 1 Link to comment
Viktor Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 Bey, matale cind te odihnesti, ha ? Link to comment
Dj_Dark Posted October 10, 2021 Author Share Posted October 10, 2021 (edited) Bun, deci, revenim ca vad ca nu am mai updatat. Pentru cine nu stie, motorul meu era putin stramb, mai jos de partea cu distributia si, deoarece aveam o vibratie in volan pe accelerare intre 50 si vre-o 80 km la ora am banuit ca din cauza motorului stramb, combinat cu suspensia joasa, planetara dreapta nu sta drept si transmite vibratiile tripodei in directie. Drept urmare am facut o improvizatie (in urma careia am reusit sa stric tamponul motor, dar asta e alta poveste) ca sa aduc motorul la nivel. Dupa un drum de test am concluzionat ca vibratiile s-au redus simtitor, insa improvizatia trebuie intarita fiindca nu rezista la miscarile laterale ale motorului. Urmeaza o solutie definitiva care implica sudura. Din pacate am mai descoperit ceva, ambele bascule au iesit de pe bucsi si s-au proptit in saibele din fata, nu am o poza dar fac cu prima ocazie. Din acest motiv scartaie acum la denivelari. Sincer, am avut mai multe brate pe toate espero-urile mele, la unele chiar am schimbat eu bucsile acasa si nici macar una nu s-a comportat asa, trebuie investigat cum rezolv. Brate noi si na belea 😞 Ah da, si bateria e pe duca, nu a mai pornit dupa 2 saptamani de stat, rombat cyclon de 150 de ron fix de atati bani a mers, era una din cele 2 luate in acelasi timp acu vre-o 3-4 ani parca, soru-sa a cedat anul trecut, nu a suportat 2 descarcari complete. Ah da, jambele alea din postarea precedenta nu s-au montat, intre timp am pierdut si cheia antifurt, mai trebuie sa scot si prezoanele. O sa ii iau ceva mai de firma, pana atunci, o poza cu toate 3 babele, doar atat am 🙂 Edited October 10, 2021 by Dj_Dark 1 Link to comment
Mark-Damas 97' 98' Posted October 26, 2021 Share Posted October 26, 2021 Oho batranu 😁 Link to comment
Dj_Dark Posted October 31, 2021 Author Share Posted October 31, 2021 Am luat o Varta de 63A, cea mai mare care incape fizic in locasul ala, 350 ron parca a fost. Totodata am reusit sa scot un antifurt de pe stanga fata, impreuna cu cel de dreapta scos data trecuta am eliberat fata, spatele pe viitor cand o sa am nevoie, sper sa nu fac pana intre timp 🙂 1 Link to comment
Dj_Dark Posted November 10, 2021 Author Share Posted November 10, 2021 Am reusit sa scot si un antifurt pe spate, din pacate la celalalt (ultimul ramas) mi s-a rupt spiralul in el si va fi complicat rau. Link to comment
Viktor Posted November 14, 2021 Share Posted November 14, 2021 Punctator si burghie de calitate incepind cu 3mm urmat de 6, 8, 10, eventual 12mm avind in vedere ca prezonul e de 12x1.5 la prima vedere. 1 Link to comment
Dj_Dark Posted November 25, 2021 Author Share Posted November 25, 2021 (edited) Bun, nu am mai facut nimic cu prezonul minune, momentan nu imi trebuie sa dau roata aia jos, intre timp am intarit "tzigania"ca sa stea motorul sus. Da, stiu, nu arata ca la carte, dar functioneaza 🙂 Tamponul se va inlocui cu prima ocazie, momentan de teste merge asa. Urmatoarea miscare va fi sa schimb jambele alea (inca nu am reusit) sau macar sa investighez de ce imi iese bratul de pe bucsi. Edited November 25, 2021 by Dj_Dark 3 Link to comment
Dj_Dark Posted December 20, 2021 Author Share Posted December 20, 2021 Ieri am demontat-o pe fata in ideea sa inlocui buscsile defectuoase de la bratele fata. Cam asa aratau Fara nici un fel de exagerare, au iesit din 3 ciocane date usor, nu de de mirare ca au alunecat bratele pe ele, o poza cu cea veche (sus) si cea noua jos. Se observa diferenta de grosime si faptul ca nu mai aveau guler in partea din fata. Daca ar fi sa ghicesc, cred ca au fost introduse din partea gresita (din spate spre fata) Am reusit sa le bag pe cele noi cu o presa improvizata (folosita la bej in trecut) cam asa au intrat. Nu sunt perfecte dar in partea importanta este bine Cam atat am reusit ieri si sa pun bratele inapoi pe masina, urmeaza sa schimb si jambele fata cu altele (din mai multe motive, detailem la momentul respectiv din nou) si am luat si tampon nou de motor. 6 Link to comment
Viktor Posted December 23, 2021 Share Posted December 23, 2021 Cum naiba o iesit de la locul ei bucsa aia. Ori n-a fos montata cum trebuie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now