Corneda Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 (edited) Salut, daca este cineva cu mai multa experienta, apreciez un sfat :). Intra la limita in vitezele 2, 4, R (parca bag in perna cu maneta, nu am feedback). Mecanicul s-a uitat si spune ca a iesit camasa din mufa si din cauza asta cablul e mai lung. Mie imi pare ciudat ca lungimea cablului sa fie data de camasa. Momentan am improvizat si am agatat camasa cu o sarma de mufa portocalie, cea de prindere cablu de suport. Service-ul recomanda schimbarea intregului ansamblu timonerie. Aveti vreo idee, asa sa fie, nu se poate regla de undeva? Bineinteles problema a aparut dupa schimbarea EGR, unde a fost scos cablul de timonerie pentru a se ajunge la valva din partea de jos. Edited August 27, 2020 by Corneda Link to comment
ches Posted August 28, 2020 Share Posted August 28, 2020 (edited) Lungimea nu e data de camasa, dar tensiunea din cablu da. Intereseaza-te cat costa cablurile de timonerie, din ce stiu vin in pereche si bat sunt undeva sub 1000 lei, cel putin atat erau la Epica acum cativa ani. Pe termen mediu/lung nu vei avea ce sa faci, va trebui sa le schimbi... Edited August 28, 2020 by ches Link to comment
Corneda Posted August 28, 2020 Author Share Posted August 28, 2020 M-am mai interesat si eu si am inteles cum sta treaba, si da, tensiunea e asigurata de camasa (practic cu cablul liber ca in poza, face bucla cand impinge furca in viteza. Interesant e ca nu gasesc cablurile noi pe pe nici un site autohton. Link to comment
ches Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Poti incerca la dezmebrari, dar sa te asiguri ca nu are aceeasi problema cu al tau. Fiind o piesa care nu prea se strica ar trebui sa fie ieftina. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now