Jump to content

Captiva C100 - Timonerie


Recommended Posts

Salut, daca este cineva cu mai multa experienta, apreciez un sfat :).

Intra la limita in vitezele 2, 4, R (parca bag in perna cu maneta, nu am feedback). Mecanicul s-a uitat si spune ca a iesit camasa din mufa si din cauza asta cablul e mai lung. Mie imi pare ciudat ca lungimea cablului sa fie data de camasa. Momentan am improvizat si am agatat camasa cu o sarma de mufa portocalie, cea de prindere cablu de suport. Service-ul recomanda schimbarea intregului ansamblu timonerie. Aveti vreo idee, asa sa fie, nu se poate regla de undeva?

 

Bineinteles problema a aparut dupa schimbarea EGR, unde a fost scos cablul de timonerie pentru a se ajunge la valva din partea de jos.

20200827_163642.thumb.jpg.ac8551f2728c82c5488edf3dc13a11e4.jpg

Edited by Corneda
Link to comment

Lungimea nu e data de camasa, dar tensiunea din cablu da. Intereseaza-te cat costa cablurile de timonerie, din ce stiu vin in pereche si bat sunt undeva sub 1000 lei, cel putin atat erau la Epica acum cativa ani. Pe termen mediu/lung nu vei avea ce sa faci, va trebui sa le schimbi...

Edited by ches
Link to comment

M-am mai interesat si eu si am inteles cum sta treaba, si da, tensiunea e asigurata de camasa (practic cu cablul liber ca in poza, face bucla cand impinge furca in viteza. Interesant e ca nu gasesc cablurile noi pe pe nici un site autohton. 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...