BogdanG Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 (edited) VW Golf 1 sau CitiGolf cum se numeste acum iese din productie la finele anului 2005 dupa 31 de ani de istorie . Mai modern ca niciodata . Modelul se fabrica in Africa de Sud si este momentan importat doar in Europa doar in Anglia si vindut la pretul de 9890 lire sterline . VeloCiTi 1.6i Capacity (litres/cm³) 1.6/1595 Cylinders 4 Power output (kW @ r/min) 74 @ 5500 Torque (Nm @ r/min) 140 @ 4000 Bore/Stroke (mm) 81/77.4 Compression ratio 10:1 Acceleration in seconds (0 - 100 km/h) 9.3 Acceleration in seconds (0 - 60 km/h) 4.3 Top speed (km/h) 180 Edited May 27, 2005 by BogdanG Link to comment
nicebubu Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 9890 de lire... sare de 14K euro parca, nu? Link to comment
VAXXi Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Mda, pacat ca dispare. Golf-ul avea la inceputurile lui un target bine definit: masina ieftina, fiabila, fara briz-brizuri, pe care si-o permitea o familie de tineri, sau un student. Acum a ajuns insa masina cam de fite Pacat ca n-am bani sa infiintez o fabrica de automobile, as scoate TicoGolful de 2 locuri + portbagaj la 5000 eur banii jos Link to comment
BogdanG Posted May 30, 2005 Author Share Posted May 30, 2005 Eu ca si posesor de golf mi-as lua macar un kit de CitiGolf sa o fac pe a mea dar nu am gasit decit in Africa de Sud si cu volan pe dreapta Link to comment
Leutzu Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Mda, pacat ca dispare. Golf-ul avea la inceputurile lui un target bine definit: masina ieftina, fiabila, fara briz-brizuri, pe care si-o permitea o familie de tineri, sau un student. Acum a ajuns insa masina cam de fite Pacat ca n-am bani sa infiintez o fabrica de automobile, as scoate TicoGolful de 2 locuri + portbagaj la 5000 eur banii jos <{POST_SNAPBACK}> Mai bine zis ai scoate citi Tico-ul Link to comment
VAXXi Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 CitiTico, TicoCiti ... masina mea ar avea un real succes. E un target complet neacoperit, si s-a ajuns (cel putin la noi, dar presupun ca sunt si alte tari in situatia noastra) ca masina sa fie un scop si nu o unealta. Apropos, ca informatie ... Fordul model T din 1927 (prima masina care-a fost produsa pe banda rulanta, ceea ce a facut ca pretul ei sa scada suficient de mult incat automobilul sa devina accesibil), ar costa 3138.49 USD la nivelul anului 2005. Link to comment
BogdanG Posted May 31, 2005 Author Share Posted May 31, 2005 Sunt sigur ca mai exista masini in lumea asta care sunt revigorate gen Golf1 sau VW1300(Beatle) dar din cauza globalizarii nu mai dau licente de productie ,se prefera o modernizare minima si modele noi si proaste ,ma uit la modelele mai noi BMW din 97 si toate au probleme cu computerul de bord ,cei de la service spunind ca e din cauza combustibilului dar ce legatura are cu climatronicul Link to comment
VAXXi Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Sunt prost revigorate. Golful ... ai văzut ce-a ajuns. Golf 5 bate la 20k euro, cu greu se poate spune că e o maşină accesibilă în ziua de azi. Beetle la fel: de la motorul ăla simplu răcit pe aer, pus pe o maşină fără pretenţii, care te ducea din A în B ... s-a ajuns la o maşină de fiţe pentru fete. Mini Cooper, asemenea ... s-a scos cartul ăsta supradimensionat de BMW care cu greu s-ar chema Mini. Nu mai există maşini "back to basics" Link to comment
BogdanG Posted May 31, 2005 Author Share Posted May 31, 2005 Pt ca nu se vind nu poti vinde o masina daca nu are ABS Airbag +TCS ASR ETC. In orice tara curata exista oferta de kit car adica o masina home made cu care sa simti ca traiesti ,la noi nu cred ca se poate omologa asa ceva . Link to comment
laurentziu83 Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Golf-ul avea la inceputurile lui un target bine definit: masina ieftina, fiabila, fara briz-brizuri, pe care si-o permitea o familie de tineri, sau un student. Acum a ajuns insa masina cam de fite La preturile benzinei din ziua de azi singura masina accesibila este blatul pe autobuz. stiu o groaza de studenti care traiesc cu 300-400k lei pe saptamana. nici o masina nu e accesibila pentru ei in cazul asta, pur si simplu ar trebui sa mearga cu apa. Link to comment
BogdanG Posted June 1, 2005 Author Share Posted June 1, 2005 Stai linistit ca o sa apara si masini cu H2O de serie . Oricum studentu roman este puturos asa ca sa astepte masina de copiat sau aia de luat examene automata > Link to comment
brusli Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 nici o problema ... si dacia 1300 s-a chinuit 30-40 ani pina a disparut din fabricatie. Link to comment
tolin Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Nemtii au o vorba: "orice lucru are un capat (sfarsit), doar carnatzul are doua." Link to comment
BogdanG Posted June 1, 2005 Author Share Posted June 1, 2005 (edited) nici o problema ... si dacia 1300 s-a chinuit 30-40 ani pina a disparut din fabricatie. <{POST_SNAPBACK}> Dacia 1300 a iesit din fabricatie dupa 35ani (1969-2004) dar G klase de la mercedes va prinde sigur 40 ani . Edited June 1, 2005 by BogdanG Link to comment
khhamsin Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 GW-ul va fi inlocuit anul asta cu un model nou, conform AMS. Cat despre Ticozauri, este mare mare mare pacat ca a fost scos din fabricatie. Cererea pentru Tico SH e foarte mare, preturile sunt ridicate, samsarii il vaneaza ca pe limuzinele de lux. Poate intra Craiova din nou in Divizia A... pardon, productie ! Ar avea mega-succes. Link to comment
mugur Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 pacat de golf. am avut si regret ca l-am vandut.5 ani in bucuresti fara sa inlocuiesc nimic la directie.asa da masina.as mai vrea una noua acum. Link to comment
Maniaku Posted July 8, 2005 Share Posted July 8, 2005 Eu unul am fost mort dupa Golf 2 si as da oricand 11 eur pe unul nou!!! P.S. Cand o sa dea bunica-miu coltu' (doamne fereste) i-mi ramane un golf1 cu 40000km la bord REALI Link to comment
BogdanG Posted July 8, 2005 Author Share Posted July 8, 2005 Pai Maniakule nu poti sa-l iei cit e in viata ? Vreau si eu un Golf 1 tinut in garaj dar nu prea gasesc asa ceva ,eventual m-ar interesa primul model din 74-80 de preferinta modelul de 1.6 GTI ...ma rog vise .. Oricum sper cind ne vom intilni data viitoare sa va arat motorul meu de pe golf care acum este 1.6 Turbo Diesel de 70 magari putere ,daca reusesc sa gasesc un intercooler pe la dezmembrari se mai adauga 10 magari rezultind 80 magari putere si un cuplu de 140Nm !!! Link to comment
Maniaku Posted July 8, 2005 Share Posted July 8, 2005 Pai nu pot pt. ca desi are 80 ani, inca il mai conduce!!! Al "meu" e din '78 si are motor de 1,2 , dar e bine ca nu consuma mult Link to comment
BogdanG Posted July 15, 2005 Author Share Posted July 15, 2005 Motorul de 1.1 benz nu e deloc economic ,adica 1.6 GTI e mai economic dupa spusele multora care au avut asa ceva ,eu am avut tot 1.1 benz si consuma 10% in oras iar dupa carte 10,3 % deci foarte mult . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now