Arhix Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 Buna ziua, Detin un Chevrolet Aveo, motor 1.2L(B12D1) fabricat in 2011, achizitionat in februarie 2021. De cand a venit caldura intampin urmatoarea problema, cand merg mult(in special la amiaz) masina se comporta ciudat, ca si cum nu s-ar alimenta, timp de cateva secunde turatiile motorului scad, iar daca nu dau treapta inferioara moare. Dupa cateva secunde isi revine brusc(se simte un soc) si merge normal 1-2 minute, dupa care incepe iar. Initial am crezut ca sunt bujiile, avand pe iridiu, le-am schimbat cu cele clasice recomandate in cartea masinii. Ulterior am schimbat si fisele de la bujii, insa problema nu s-a rezolvat. Din intamplare am alimentat masina si dupa ce am plecat de la benzinarie, am constat ca masina mergea normal. Aceiasi experienta am repetat-o zilele trecute, cand pe autostrada in drum spre Cluj-Napoca a inceput sa faca figuri. Am lasat-o aproximativ 3 ore la umbra in Cluj, cand am plecat a mers bine vreo 15 minute, dupa a inceput sa faca figuri. Am oprit in primul Petrom, am facut plinul(aveam cam jumatate, am bagat 23L), am lasat-o in parcare 20 de minute si am plecat. Spre surprinderea mea, am ajuns acasa(aproximativ 250 KM) fara probleme. Pe scurt: pompa de benzina se incalzeste si nu functioneaza cum trebuie, iar la adaugarea de benzina se raceste si merge ok. Intrebarea este urmatoarea: sigur este pompa de benzina sau poate sa fie altceva? Multumesc! Link to comment
Salex Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 Dupa simptomele descrise, este pompa ! 1 Link to comment
Dj_Dark Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Subscriu, am avut fix acelasi comportament la espero. Link to comment
Arhix Posted August 6, 2021 Author Share Posted August 6, 2021 Am inteles, va multumesc pentru raspunsuri! Intrebarea este urmatoarea: ce pompa de benzina sa cumpar? Cea originala din ce am aflat e peste 2000 de lei, e prea mult. Una AF am vazut pe la 750 lei de la Era. Am mai gasit de la Meat & Doria, SIDAT, Hoffer, FISPA(nu am preturi la astea). Link to comment
Dj_Dark Posted August 6, 2021 Share Posted August 6, 2021 Ia doar pompa daca gasesti nu cu tot subansamblul, e atat de scumpa fiindca vine si cu plutitor, carcasa, etc. In interior pompa cred ca e la fel, de 3 bari. Eu am folosit bosch si pierburg pana acum, bune ambele. Nu ar trebui sa fie mai mult de 500 RON kitul complet cu furtunase, cleme, etc. Link to comment
Arhix Posted August 7, 2021 Author Share Posted August 7, 2021 @Dj_Dark mai am o problema cu plutitorul, nu imi indica corect nivelul de benzina din rezervor. Vreau sa schimb tot ansamblul sa scap si de problema asta. Trebuie schimbate, pe langa pompa, furtunele si clemele? Link to comment
Dj_Dark Posted August 7, 2021 Share Posted August 7, 2021 (edited) Daca iei tot subansamblul, nu. Daca schimbi doar pompa ca piesa e bine sa le schimbi, au o varsta si alea. O sa vezi despre ce e vb cand desfaci. Edited August 7, 2021 by Dj_Dark Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now