Dan chevrolet Posted December 26, 2021 Share Posted December 26, 2021 buna ziua am achizițonat de curând un Chevrolet captiva 2.0 diesel din 2007 și de 2 zile îmi stau acești martori aprinși ➡️Sistem de asistență la coborârea pantelor➡️Sistem de control al stabilității◀️Și mașina merge intrerupt in sarcina…am luat borna la baterie și am pus-o și martorii sau șters dar după cca 5 km sau aprins din nou …precizez ca martorii când sunt aprinși o pune in cap mașina;nu Mai trage cum trebuie…mașina pornește foarte bine,nu da fum dar nu știu ce sa fac cu aceasta problema…mulți mi-au spus ca ar fi un injector care nu lucrează cum trebuie !multumesc Link to comment
Corneda Posted December 27, 2021 Share Posted December 27, 2021 Salut. Daca ai ca mai jos, cu tot cu ABS si sistem de tractiune integrala, cel mai probabil un senzor ABS de la o roata e dus. Senzorul defect se descopera la service cu un cititor de erori de BCM (atentie, nu scanner de motor.) Mai poti incerca sa desfaci conectorii din spatele rotilor (se vad cand te uiti prin janta, in spatele discurilor de frana) si sa ii cureti cu spray de contact, posibil sa fie doar umezeala acolo. Acceleratie nu mai ai fiindca din cauza erorii masina intra in limp mode (mod avarie), limitata la 3000 rpm. Dupa repornire motor va merge normal, dar nu vei mai avea functionale ABS, hill descend, ESP si tractiune integrala cat timp ai erorile in bord. Senzorul se schimba separat (atentie, service-urile de regula sugereaza schimbarea intregului rulment), este 60-120 lei un senzor, in functie de fabricant. Link to comment
Dan chevrolet Posted December 30, 2021 Author Share Posted December 30, 2021 Salut Corneda!cei trei martori menționați de tine in acea poza îmi stăteau aprinși!de câteva zile sau stins și nu au mai apărut;Menționez ca merg cu mașina zilnic;acum problema este ca mașina întrerupe la viteza mică ( când sunt in treapta a 2 sau a 3a întrerupe de parca ar fi de la un injector) dar in sarcina la drum lung nu are nici o treaba …ce ar putea fi?multumesc Link to comment
Corneda Posted December 31, 2021 Share Posted December 31, 2021 Insemna ca a fost doar o problema la un conector de la un senzor de ABS. Legat de intrerupere, din pacate poate fi cauzata de mai multe lucruri (debitmetru, senzor presiune admisie, egr blocat deschis, actuator geometrie turbina). Cati kilometrii are masina? Daca accelerezi mai hotarat, apasand pedala mai brusc de pe la 2000 rpm cum se comporta? Link to comment
Dan chevrolet Posted December 31, 2021 Author Share Posted December 31, 2021 Mașina are 238000 de km; azi am plecat la un drum mai lung și mi sau aprins din nou cei 3 martori (după cca 50 km ) am ajuns la destinație am oprit mașina și după cca o ora am plecat pana la peco și cele 3 erori nu au mai apărut 🙈!nu știu ce sa mai cred ; daca accelerez hotărât pe la 2000 rpm rupe și nu întrerupe …întrerupe când mergi cu ea lent Link to comment
Corneda Posted January 1, 2022 Share Posted January 1, 2022 (edited) Cu eroarea senzorilor asa am patit si eu, aparea si disparea la repornire. In final eroarea a ramas permanenta iar diagnosticul a aratat ca senzorul ABS dreapta fata era cel ce cauza problema, se defectase; l-am inlocuit si problema fost rezolvata. Referitor la intreruperi, nu prea am ce sfat sa iti dau, cum spuneam cauzele pot fi multiple. Sigurul lucru care imi vine in minte este sa incerci sa mergi cu ea putin mai dinamic, subturarea dauneaza motorului, ideal ar fi sa nu circuli sub 2000 rpm, chiar si in oras. Edited January 1, 2022 by Corneda Link to comment
Dan chevrolet Posted January 10, 2022 Author Share Posted January 10, 2022 La 26.12.2021 la 17:40, Dan chevrolet a spus: buna ziua am achizițonat de curând un Chevrolet captiva 2.0 diesel din 2007 și de 2 zile îmi stau acești martori aprinși ➡️Sistem de asistență la coborârea pantelor➡️Sistem de control al stabilității◀️Și mașina merge intrerupt in sarcina…am luat borna la baterie și am pus-o și martorii sau șters dar după cca 5 km sau aprins din nou …precizez ca martorii când sunt aprinși o pune in cap mașina;nu Mai trage cum trebuie…mașina pornește foarte bine,nu da fum dar nu știu ce sa fac cu aceasta problema…mulți mi-au spus ca ar fi un injector care nu lucrează cum trebuie !multumesc Link to comment
Dan chevrolet Posted January 10, 2022 Author Share Posted January 10, 2022 Salut.azi am fost sa o pun pe un tester și mi-au apărut aceste erori dar am mers la 5 service-URI și toți au zis ca nu se baga!chiar nu știu unde sa ma duc sa rezolv aceasta problema Link to comment
ches Posted January 11, 2022 Share Posted January 11, 2022 (edited) Poti sa vorbesti la o reprezentanta Opel, motorul a fost pus si pe Opel Antara. Primul pas este sa stergi erorile si sa vezi care din ele mai apar, e posibil ca unele sa fie mai vechi. Lost communication to transfer case module mai mult ca sigur este de la o problema de fire/ mufe. Nu strica sa inspectezi si zona cutiei de transfer si a firelor care duc la ea ca sa vezi daca nu cumva s-au topit de la esapament. Captiva este o masina la care te poti uita usor pe dedesubt, ia un carton si baga un ochi sub ea, nu te astepta ca papagalii de la service sa faca asta pt tine, ei sunt obisnuiti cu schimbnuri de ulei si placute de frane. Edit: Mi-am dat seama ca la noua Captiva (>2011) nu exista nici un modul electronic la transfer case, doar la diferentialul spate exista. Sunt 99% sigur ca e la fel si la Captiva ta. Cel mai probabill e vorba de diferentialul spate. NU strica sa cauti codurile si in conjunctie cu GM, gasesti informatii mai detaliate. Exemplu: https://www.obd-codes.com/u0102 Bafta! Edited January 11, 2022 by ches Link to comment
Salex Posted January 11, 2022 Share Posted January 11, 2022 Cand am luat Insignia am avut si eu in istoric faza cu Lost comm ... In cazul meu s-a datorat bateriei si avea legatura cu puntea spate. Masina a stat la dealer cam 5-6 luni nepornita, bateria a murit, problema nu a reaparut dupa ce s-a revigorat bateria. Daca e ceva recurent, sunt si eu de parere ca e ceva legat de conexiuni Link to comment
Dan chevrolet Posted March 8, 2022 Author Share Posted March 8, 2022 La 10.01.2022 la 23:34, Dan chevrolet a spus: Salut.azi am fost sa o pun pe un tester și mi-au apărut aceste erori dar am mers la 5 service-URI și toți au zis ca nu se baga!chiar nu știu unde sa ma duc sa rezolv aceasta problema La 11.01.2022 la 9:08, ches a spus: Poti sa vorbesti la o reprezentanta Opel, motorul a fost pus si pe Opel Antara. Primul pas este sa stergi erorile si sa vezi care din ele mai apar, e posibil ca unele sa fie mai vechi. Lost communication to transfer case module mai mult ca sigur este de la o problema de fire/ mufe. Nu strica sa inspectezi si zona cutiei de transfer si a firelor care duc la ea ca sa vezi daca nu cumva s-au topit de la esapament. Captiva este o masina la care te poti uita usor pe dedesubt, ia un carton si baga un ochi sub ea, nu te astepta ca papagalii de la service sa faca asta pt tine, ei sunt obisnuiti cu schimbnuri de ulei si placute de frane. Edit: Mi-am dat seama ca la noua Captiva (>2011) nu exista nici un modul electronic la transfer case, doar la diferentialul spate exista. Sunt 99% sigur ca e la fel si la Captiva ta. Cel mai probabill e vorba de diferentialul spate. NU strica sa cauti codurile si in conjunctie cu GM, gasesti informatii mai detaliate. Exemplu: https://www.obd-codes.com/u0102 Bafta! Salut! Am rezolvat problema! am schimbat pedala de acceleratie cu totul (este prinsă in 3 șuruburi) și mașina merge ca una noua !precizez ca am luat pedala de pe o mașina de Anglia !merge fără probleme 2 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now