Jump to content

Amortizor fata Matiz bushit ...


Recommended Posts

Pai ai vazut ... cind apas pe el, masina se leagana ca o barca; cind apas pe celalalt, e tare ca piatra; cam asa se verifica, inclusiv in service.

 

Nu m-a anuntat cu nimic ca se duce ... nu zgomot, nu nimic; pur si simplu, la o frinare la viteza mare am auzit roata cum se tirsiie ... am intrat la idei, am mai facut citeva frine pentru a stabili exact ca nu e din cauza suprafetei de rulare sau a frinelor dezechilibrate (masina nu tragea deloc intr-o parte pe frinare!), apoi am apasat pe amortizorul bulit, masina se legana, am apasat pe celalalt, era tare ca piatra si am dat verdictul: amortizor mort!

Link to comment

Tu mai bine dk n-ai timp IA-TI dk nu vrei sa le faci muci pe toate (adica si restul de trei... banuiesc ca sti asta nu !?!?)....S-ar putea sa te coste mai mult timp dupa aia ..Si Flex am mai vb. cu niste oameni ...Nenica pe ambele treb sa le skimbi!..Adica ai putea si unu'singur da'cica e asa ca o carpeala si acum scuze Alessio si carpeli la amortizoare nu prea se potriveste !....Du-te si tu mai intyr-o dimi ce drq kiar asa sefi ai?!?!

Link to comment

Pi aici e chestiunea, zeule, ca vreau sa le schimb pe amindoua, iar cel din stinga e OK! nu mi-l schimba aia pe garantie! poate se zobeste si el saptamina asta! hihihihi!

Link to comment

Pai atunci fa-le draq muci pe toate 4 sti o treaba ...Offtopic : mai ai draq s aia pe Dacia Club ce s-a luat Andu ala de tine ..Ma gandeam sa-i provocam la un meci de fotbal cand ne-am syrange as macar de vreo 300 de oameni si vreo 50 sa vina la meeting-uri...Ma duc sa-l f'ck pe ala putzin

Link to comment
  • 2 weeks later...

Am fost azi la Autonet ... foarte amabili, am discutat vreo 1/2h despre amortizoare; din discutie au reiesit mai multe concluzii:

 

Despre amortizoarele Compa:

- amortizoarele astea sint prea inalte (roata nu e centrata in cercul aripii), probabil pentru a proteja masina pe drumurile noastre toate.

- se strica foarte usor deoarece lucreaza numai in capatul de sus al cursei, absolut impropriu pentru o functionare normala

- sint suficient de dure pentru aceasta masina

- sint pe tehnologie mixta gaz/ulei, pentru a imbina cumva caracteristicile de fermitate cu cele de comfort; problema e ca masina e prea usoara, de aceea tzopaie.

 

Despre alte amortizoare:

- NU SE DECONTEAZA IN CADRUL GARANTIEI MONTAREA ALTOR AMORTIZOARE DECIT CELE AGREEATE DAEWOO, ADICA BILSTEIN-COMPA.

- Daewoo s-a saturat de cite probleme are cu amortizoarele la Matiz, asa ca se pregatesc sa schimbe furnizorul; care va fi acela, nu se stie ...

- Pentru a imbina utilul cu placutul (in cazul meu tinuta de drum cu durabilitatea) cel mai bine e sa pun amortizoare pe ulei cit mai dure posibil ... astea costa de nu crezi, vezi topicul dedicat: Bilstein, Sachs, Monroe, Boge etc.

- Daca gasesc amortizoare Daewoo "originale" e foarte bine ... cu alea nu au fost probleme

 

Despre masina mea:

- or sa faca un test de geometrie si amortizoare si or sa vada cite amortizoare schimba; sigur le schimba pe cele 2 de pe fata

- flansele de amortizor de pe fata sint cam uzate si ele, asa ca vor necesita schimbare

- deoarece amortizoarele sint in garantie pina in feb. 2005 (2 ani garantie!), voi schimba tot cu Bilstein-Compa; dupa aceea ma priveste, pot sa pun si Koni reglabile, ~150E/buc.

- am programare luni dimineata la ora 8:00 (oooffffff!) pentru interventie

- nu e nici o problema ca am cumparat masina din alta parte, ei fac oricum lucrari in garantie.

- nu au comentat nimic despre roatele mele

 

Prima impresie despre Autonet destul de buna!

Link to comment

Adica mai pe romaneste daca tu ai probleme cu amortizoarele le schimbi in garantie cu altele neagreate de Daewoo nu se poate ca tu sa suporti doar diferenta de pret intre cele agreate si altele(ex compa 1.200.000/buc,koni 2.500.000/buc,tu sa platesti doar 1.300.000/buc)?Sau pur si simplu ei nu schimba pe garantie decat cu Compa?

Link to comment

Nu au cum sa faca in scripte manevra asta, sau nu vor, cine stie; in mod cert e o complicatie pe care nu vor sa si-o asume ... altii e posibil sa faca treaba asta, poate sint mai unsi cu toate alifiile ...

 

Oricum, m-a prins cam chel la buzunar acum, asa ca nu cred ca as fi sarit foarte mult peste pretul amortizoarelor Compa in cazul in care ar fi mers manevra ... poate e mai bine, am si eu timp sa iau ceva mai nazdravan in lunile pina la expirarea garantiei.

Link to comment

Rezolvat azi, nu fara circoteli ... care e treaba: GGA mi-a schimbat acum 5kkm DOAR UN AMORTIZOR, cel de pe fata dreapta, acelasi care a crapat si acum ... deoarece in mod normal se schimba pereche, AutoNet a trebuit sa faca un aranjament special pentru a schimba acum pereche (in mod normal, se accepta schimbarea in garantie a amortizoarelor de pe aceeasi punte DOAR DACA AU ACEEASI DATA DE FABRICATIE); s-a rezolvat cu un telefon la nustiucine ...; diferenta dintre cele 2 amortizoare este ca cel vechi, venit odata cu masina, are capatul de sus inchis cu o flansa metalica (model vechi), cel schimbat de GGA are capatul de sus inchis cu plastic (model nou). Cele 2 schimbate acum sint model nou.

 

Bai, e alta senzatie cind o simti tare in fata ... masina, da?

 

Morala: daca se impune schimbarea amortizoarelor, faceti in asa fel incit sa se schimbe pereche pe punte.

 

Ca uitam ... piese aditionale schimbate odata cu amortizoarele: flanse superioare amortizor, care prezentau urme de uzura; in pofida denumirii foarte pompoasa, sint de fapt niste bucse de cauciuc care fixeaza amortizorul in umarul caroseriei; aceste repere nu sint cuprinse in garantie, asa ca pentru astea am scos banii: 150.000ROL amindoua.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...