arp Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Din cate imi aduc aminte, cureaua de la A/C se invarte permanent, indiferent daca este cuplat aerul sau nu...Zic asta pentru ca tot la Cielo cureaua aia trebuia schimbata destul de des pentru ca se auzea permanent un "falfait" in momentul in care se uza...Dar nu stiu daca interfera cu pornirea masinii... Link to comment
ASIMO Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Si la mine mi se pare ca s-a schimbat tonalitatea motorului dupa 1000 si ceva de km... Pana acum am pus numai 99+, atat sa ii fi tinut? Adica, deja au inceput sa o "boteze" ? Brrrr... Ser apropie urmatorul plin, asa ca o sa incerc cu un OMV 95... cine stie... Link to comment
zack Posted June 2, 2005 Author Share Posted June 2, 2005 io am pus in kalosul meu pana acu numai MOL 98 si OMV 100...vreau sa-l invat cu benzina buna ca merita pentru cateva mii de lei(parerea mea), nu stiu daca am bagat vreodata de 95 in ea...nu imi aduc aminte voi ziceati sa dau cu jet de apa la elicea care este prinsa pe radiator ? am observat ca motorul se stropeste destul de rau...de unde o veni apa asa de sus nu stiu,capacul motorului unde scrie E-TECH 16V,sunt numai stropi. cred ca o sa "stric" un telefon la UNION MOTTORS de unde am luat masina,si am sa intreb daca este normala suierala asta...ca e cam strezanta o sa va tin la curent Link to comment
zack Posted June 4, 2005 Author Share Posted June 4, 2005 intradevar,aveti dreptate cand e mai racoare afara (de exemplu azi parca au fost maxim 26-27 de grade C) nu mai suiera asa de tare compresorul la A\C,ba chiar pot sa zic ca abia se mai aude....(cu muzica inchisa) Link to comment
panzer Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 (edited) @ovi_jer: folosesc putin ACul! Din nefericire anul asta nu am mai facut ca anul trecut sa folosesc ACul si iarna cam 5-10 min pe saptamana! Mare tampit mai sunt!!! Scrie pe geam chiar in ochii mei si am uitat. Zilele astea i-am dat drumul prima data. Cum am uitat capacul de la CD acasa am mers in liniste si i-am auzit baraitul. Mai mult la relanti. Se auzea ca un batut de vibratie. Dupa ce o turam un pic disparea. Dupa ce il duceam mai spre rece (sau pe treapta 3) bataia inceta dar il simteam mai turat. Dupa vreo jumatate de ora a disparut complet. Maine incerc din nou sa vad ce si cum. Partea proasta este ca la inceput eram fascinat de masina si nu eram atent chiar la toate aspectele. In plus merg cu muzica destul de tare. Dar vibratii sensibile cum spun ceilalti n-am simtit niciodata. E si drept ca masina sta parcata sub un pom si mereu o dezgrop de sub frunze. Iar motorul e acum acoperit de praf. Ce spui ovi, o duc la doctor sau nu trebuie sa ma impacientez? Sau pot sa ma uit eu la ea pe undeva? Merci! A.B. Edit: Mi se pare mie sau scrie la Auto al tau ceva de genul Cielo...? Sau e ceva in... spate?! Daca nu, data viitoare: bataita! Edited June 5, 2005 by Abram Burel Link to comment
ovi_jer Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Atit timp cat baga bine nu e nici o problema. Link to comment
zack Posted June 8, 2005 Author Share Posted June 8, 2005 azi,pe ploaie...am dat drumu unpic (3 minute) la A\C si nu mai suiera...vibratia n-am mai simtit-o. e clar ca asa face compresorul din cauza ca se forteaza(pe cladura). m-am mai interesat si toata lumea mi-a zis asa... Link to comment
danut Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 (edited) Da, dar la unii nu face (testat de mine). Asa ca este o defectiune si trebuie remediata. Du-te la service, dupa ce vine caldura si sa ne spui ce ti-au zis. Edited June 9, 2005 by danut Link to comment
zack Posted June 9, 2005 Author Share Posted June 9, 2005 o sa ma duc la service(in special pentru garnitura aia de la tumburusul usii care nu mai este. vezi topic la probleme tehnice) si o sa le zic si de A/C. nici mie nu imi facea inainte...poate ca nu erau asa de mari caldurile ?! o sa vedeti(poate) ca dupa 3500 km o sa inceapa sa faca si la voi(la mine cam atunci a inceput) Link to comment
vlad35 Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 1.Dupa o spalare , cu jet baban de apa, zgomotul/vibratia s-au redus. 2.In zilele foarte calduroase, dupa cateva ore de stat in soare, zgomotul a fost mai puternic. Prima data cand a s-a intamplat AC-ul era pe treapta 3, am redus la 2, s-a cumintit si cand am revenit la 3 nu a mai facut urat. De atunci nu mi-am mai batut capul cu el Link to comment
oureche Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 La Cielo-ul meu fasaitu venea de la fulia amplsata cel mai jos sub motor (fulia care tensioneaza cureaua de la AC). Fenomenul se accenua cand porneam AC-ul. Am intrebat si eu pe cineva (avizat) si mi-a dat o explicatie de genul: fulia foarte jos, impreuna cu faptul ca scutul este din doua bucati adica nu protejeaza asa bine motorul, apa ajunge usor la rulmentul fuliei care prin urmare trebuie gresat periodic. Cand am ajuns la mecanic la verificat fulia a observat ca nu facea nici un zgomot fara curea montata. Zgomotul venea de la curea, datorita uzurii alunecarea intre curea si fulie s-a accentuat si de aici fasaitul. Treaba s-a remediat cu o curea noua si reglajul tensionarii curelei. Link to comment
zack Posted June 10, 2005 Author Share Posted June 10, 2005 1.Dupa o spalare , cu jet baban de apa, zgomotul/vibratia s-au redus. <{POST_SNAPBACK}> unde ai dat cu jet de apa ?? sa dau si eu... Link to comment
vlad35 Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 "La Sotir" ... pe Barbu Vacarescu. Link to comment
zack Posted June 10, 2005 Author Share Posted June 10, 2005 oops :"> greseala mea...ma refer unde...la elice?(pe unde la motor...) Link to comment
vlad35 Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Glumeam. Am inteles ce vrei sa intrebi dar, din pacate, nu am un raspuns exact. Pur si simplu, plecind de la spalatorie am constatat ca masina e nu doar mai curata ci si mai silentioasa ... presupun ca jetul respectiv de apa a patruns prin partea frontala (prin grila radiatorului si pe sub bara, prin gaurile scutului). Link to comment
Dr.Medic Posted June 18, 2005 Share Posted June 18, 2005 (edited) Salutare! Si a mea are un zgomot mai intens atunci cand am AC pornit. Se aude un zumzet care creste odata cu turatia motorului pana pe la 2400 de ture, dupa care nu se mai aude. E stresant, ca se aude la viteze mici, iar in Bucuresti nu prea ai unde sa mergi tare mai mult timp. Edited June 18, 2005 by Dr.Medic Link to comment
geof Posted June 18, 2005 Share Posted June 18, 2005 Din ce constat, se pare ca e o chestie din ciclul "asa face toate". Apropo, v-am zis ca si la mine face la fel? Link to comment
ASIMO Posted June 18, 2005 Share Posted June 18, 2005 Inca "de mica" si a mea face la fel... E un lucuru cu care m-am obisnuit! Link to comment
body Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 (edited) Azi un drum mai lung si a inceput si la mine sa faca la fel! Ce-o fi? E posibil sa nu fie intinse curelele de la AC? Edited June 19, 2005 by satori Link to comment
amic25 Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Dupa un an de folosire si 16000km huruie si la a mea de cate ori pornesc AC. Ce sa fie oare? Cei din service spun ca e normal. Link to comment
ovi_jer Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 E normal sa faca zgomot in primele secunde de functionare. Link to comment
paul_marines Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 (edited) pai nici mie nu mi-a facut...pana acum 2-3 saptamani dar nu tot timpul face la fel de tare...cateodata se aude mai incet suieratul. nu e de la aeratoare,sub nici o forma!! La Matizul sotiei dupa numai 300 km a aparut un usor fluierat la cuplarea AC-ului. Se auzea distinct si mai accentuat intre 40 si 80. Cei de la service au refuzat orice interventie si m-am adresat ANPC-ului, solutia fiind trimiterea unui specialist de la uzina Daewoo Craiova si in 2 zile au schimbat tot (compresorul si cureua de transmisie pe care erau urme de fortare de la gripaj). Cred ca cele doua compresoare sunt identice sau macar asemanatoare si poate si simptomele. Cine stie, poate asta este cauza. De precizat ca zgomotul aparea numai la cuplarea A/C si uneori la relanti determina oprirea motorului. (deh numai 48 CP) Edited October 30, 2005 by safari hunter Link to comment
Dr.Medic Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Salutare! Pana la urma stie cineva de ce "vuieste" motorul cand e mai cald afara si AC pornit? Adica e normal sau e problema? Nu asa fac toate Kalosurile 1.4 16V sau e vorba de fiecare instalatie de AC in parte cat de bine a fost incarcata si potrivita? Inca ceva, cei la care AC miroase urat fumeaza in masina? Eu am masina de 2 ani si pana acum nu a mirosit niciodata urat si nu am dat cu vreun spray. Merg insa continuu cu ventilatorul pornit macar pe treapta 1. Link to comment
Immortal Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Masinuta a facut 6500km si inca de la primul km suiera la cuplarea AC'ului, plus ca il gasesc destul de zgomotos. Nu mi-am batut insa niciodata capu', constient fiind ca e ceva 'normal' (cxel putin asa mi'am zis eu). Despre miros, se cam impute treaba si porcaria de la Ambipur nu prea vrea sa functioneze, indiferent de 'treapta' selectata. Cred ca tre' sa iau alta scula. NB: define "se cam impute" = se simte in zilele caniculare, cand parca nu e pic de vant. Nu deranjant, dar un nasos ca mine simte mirosul. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now