Florinut Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Nu cred ca duce lipsa de clienti fiind unicul din zona. Insa diagnosticul este foarte surprinzator si vorba lui Ticolino, cum se poate strica volanta... Link to comment
serban_pc Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 ce parere aveti de serviceul Augsburg?...cel din militari, la iesire pe autostrada Btw ce service bun care se ocupa nu numai de daewoo recomandati? Despre Augsburg spun " Sunt foarte scumpi si nepriceputi " Am fost sa-mi regleze farurile si cam visau. nu sunt multumit si nu ma mai duc. Mi-au cerut 2.700.000 sa-mi schimbe amortizoarele fata de 1.000.000 la Radacini Apaca. Link to comment
stryder Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 (edited) da, ehm intrebarea era valabila pt. vechea masina mi-am facut acum 10 min rezervare la autonet giulesti pt. revizie la matizache, marti la ora 8. Revin atunci cu un feedback. Edited March 16, 2006 by King Mercury Link to comment
stryder Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 nu mai pot edita asa ca scriu in continuare...cam cat costa un montaj de mp3 player in general?...cam cat ar fi la autonet, si-a montat careva? Link to comment
Tommy Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 250 k cum intri la vitan pe dreapta. Link to comment
Mad MAX Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 @king mercury: parca ne erai dator cu un feed back in legatura cu autonetul ... Link to comment
stryder Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 citeste mai bine postul meu si vezi ziua programarii la service Link to comment
stryder Posted March 21, 2006 Share Posted March 21, 2006 Am revenit cu feedback, acum 10 minute am ajuns in birou...Here it goes Revizie 26500 Km, locatie Autonet Giulesti. Am zis sa schimb mai multe. ca se apropie cea de 30000 km si sa schimb unele chestii mai repede, pt. linistea mea sufleteasca Materiale/piese Ulei sintetic 5w40 texaco Filtru ulei Filtru Aer Filtru benzina Bujii Lamela sterg. luneta Ulei servodirectie spray degripant cadru casetofon total materiale/piese 296 RON ( tva inclus) Manopera Manopera Ulei+filtru Filtru aer Filtru Benzina Bujii Reglare Axe glisoare Verficare articulatii V plinuri Rev. frane + saboti Rev. Electrica Verificare Scaner + reglare Montaj casetofon + boxe total manopera 180 RON (tva inclus) Total 480 RON Impresii etc. Baietii de la mecanica mi s-au parut f priceputi si rapizi, am stat langa ei tot timpul. Intr-o ora au terminat tot. Eletricianul insa mi-a lasat o impresie de hmmm...cum sa zic ...faza e ca mi-a montat mp3 playerul +boxele si uitase sa imi aduca boxele vechi inapoi...ma rog, sa zicem ca le-a uitat cu adevarat. Oricum i-am atras atentia sa le aduca si mi le-a adus. Nu imi plac chestiile astea, in fine, sa zicem ca nu conteaza atat de mult. Merge bine mp3 playerul, montaj curat...la fel si la boxe. Per total multumit de ei. Masina se comporta foarte bine, un mare plus am observat la frane care tin mai bine ca inainte. Placutele erau aproape noi si nu le-am schimbat. Am plecat multumit, la cate au facut, pretul mi s-a parut ok. Link to comment
Senna Posted March 22, 2006 Share Posted March 22, 2006 De la Euroservice am achizitionat si eu masina, in 98. La 1km de poarta lor masina a ramas in pana de benzina! Plus ca avea peste 300km la bord... E bine ca au patit ceea ce meritau Link to comment
roberth Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Autonet Giulesti Rezolvat aripa lovita stanga spate pe Casco, dupa tergiversari din partea unui alt Service "foarte aglomerat" ( in speta Vifor service). Am sunat, m-am dus sa vada despre ce este vorba, mi-au "arestat-o" pe loc, intr-o zi si jumatate a fost gata ! A iesit atat de bine ca nu am cuvinte de lauda ! Nici o diferebta de culoare, fara autogen, foarte amabili, oameni "destupati" cu care poti discuta. Poate sunt subiectiv ( sigur sunt ), dar sunt sub imperiul sentimentului de multumire... Nu au vrut sa mi-o dea decat spalata ( intrasem la banuieli ca vor sa o spele din cine stie ce motive ( sa nu se vada urmele, nu stiu ) Poze la receptia masinii. Il salut pe aceasta cale pe dl. Marius ( cu toate ca: "nu sta pe internet" ) Cand o da caldura ma duc la ei pentru protectie anticoroziva pe "gheghesubt". Deci, cel putin pentru mine, Autonet Giulesti: Link to comment
NFS Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Roberth, de curiozitate: ai autocolant pe masina? Link to comment
EXE Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Cand o da caldura ma duc la ei pentru protectie anticoroziva pe "gheghesubt". Se face asa ceva ? Ma bate si pe mine un gand sa-i fac. Cu ce se da ? Cat o costa ? Link to comment
gion Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Revizia de 20000 km la masinutza din 2004. Am ales grand garage auto pentru ca am auzit citeva cuvinte bune despre ei si pentru ca cel de la care am cumparat masina tot acolo a facut revizia la 12000km Am sunat , m-am programat. Am venit cu uleiul meu Castrol Magnatec pe care l-am primit de la vechiul proprietar. El tot ulei deasta a pus. La GGA mi-a facut figuri , ca uleiul asta nu e agreat de Daewoo ca e pe raspunderea mea. In fine a trecut peste partea asta avind grija sa noteze ca vor pune uleiul meu. Am rugat sa vorbesc cu mecanicul care se ocupa de masina pentru ca sa-i explic ce mi se pare mie neinregula(un fisiit cind calc pedala de frina). A spus ca ii transmite el caci eu nu am voie in atelier. Mi-am aratat intentia de a sta linga mecanic sa vad cum si in ce fel , si mi-a repetat ca nu se poate si ca nu stie in ce fel de serviceuri am mai fost eu ca probabil am avut dacie si de asta insist. Mi-a explicat ca pot sa ma uit pe geam inauntru in atelier. Am acceptat. Am stat cred jumatate de ora si tot nu vedeam masina in atelier pina cind vine impreuna cu mecanicul sa-mi spuna ca trebuie sami inlocuiasca si placutele de frina ca nu mai rezista inca 10k km. Atunci m-a chemat sa vad si placutele cit sint de tocite. Spre uimirea mea masina era intr-un atelier de linga showroom. Degeaba ma chioream eu pe geam in atelier ca masinutza era in alt atelier alta incinta. Mi-a schimbat placutele la incuviintarea mea ( nu ma pricepeam dar am zis ca nu strica..ele fiind cam aproape jumate tocite fata de cele noi) A mai durat inca 2 ore si masina a fost gata. Schimbat ulei , filtre si placutze. Total , cu manopera cu tot 3.600.000 Uleiul a fost al meu , nu a fost pus la socoteala. Mi s-a parut cam mult dar nu am spus nimic...insa am uitat sa imi cer restul de ulei sau filtrele inlocuite. Poate sint eu un pic paranoic insa nu mi-a placut ca nu mi-au dat piesele inlocuite , nu mi-a placut pentru ca am stat atita timp in picioare si nu am vazut masinuta desi mi-a spus ca o pot vedea , ca nu am putut comunica cu mecanicul. Fisiitul la calcarea pedalei de frina a ramas acolo pentru ca mecanicul cind mi-a dat cheile de la masina mi-a spus ca lui nu i se pare nimic suspect , ca altfel mi-ar fi spus el. In mare asta a fost revizia de 20000 km , si am plecat cu o senzatie ca nu sint chiar asa seriosi pe cit am auzit. Le dau nota 6 pentru ca nu mi-au dat piesele inlocuite si pentru ca nu mi-au dat restul de ulei , pentru ca sa pot completa daca mai e nevoie. Link to comment
CT_ZDB Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 In nici un service, teoretic nu ai voie sa stai langa masina...(protectia muncii). Dar poti sa stai la intrare in hala respectiva... la 5 - 10m de masina. Daca ai schimbat filtrele nu stiu cum putea sa ti le dea inapoi.. cel de ulei iti facea ditamai pata de ulei, iar cel de benzina iti lasa un miros pentru cateva zile... iar cel de aer... dupa 10k km este bun de pus doar in cosul de gunoi. Despre ulei... (eu am avut bidon de 4 L) si l-am gasit in portbagaj, cu cca 150ml de ulei in el... nu stiu la matiz ce si cum este... cat ulei intra. P.S. Hala de reparatii pentru Daewoo este langa Showroom-ul Daewoo.. si te poti uita si de afara (din strada pe geam) Probabil ca tu ai ramas inspre partea de Service Bosh... Link to comment
JMu Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Ce?? Nu ai voie sa intri in atelierul lor? Sa stau sa ma uit la masina prin geam precum boschetarii prin geamurile magazinelor? Nu merci! Nu lasam masina la ei nici batut! Hm, grand garage era destul de bine vazut pe aici... Joi am si eu programare la service, dar la Autonet Giulesti. O sa fac si eu un mini-review dupa ce fac revizia. Sper sa revin numai cu cuvinte de lauda. Link to comment
CT_ZDB Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Conform normelor de protectie a muncii. In atelier se foloseste autogen-ul... , pot sari diverse ...cine raspunde in caz de accident??? Inginerul de service... In plus la Grand Garage este destul de inghesuit.. hala de mecanica fiind destul de mica (nu este mai mult de 1 - 1,5m intre 2 elevatoare... deci nu prea ai unde sa stai inauntru. Poti sa vezi totul fie de la Showroom-ul Daewoo fie de afara (pe geam din starada, fie de la usa de acces in hala... Este si o bancuta acolo... @gion: ai autocolant pe masina??? Link to comment
JMu Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Ok, ok, nu am zis ca vreau sa ma bag si eu sub masina sa vad ce si cum. Dar la o distanta "apreciabila", cu vedere directa spre pacient, mie mi se pare de bun simt. Omu' a zis ca s-a uitat juma' de ora si nu isi vedea masina. Nici asa nu as accepta. Link to comment
CT_ZDB Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 pai el se uita in alta hala.. altfel nu avea cum Link to comment
ronin Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Mi-am aratat intentia de a sta linga mecanic sa vad cum si in ce fel , si mi-a repetat ca nu se poate si ca nu stie in ce fel de serviceuri am mai fost eu ca probabil am avut dacie si de asta insist. in nici un caz nu vorbesti asa cu un client, poti sa-i explici politicos de ce nu are voie in service, nu sa-l iei la mistouri ieftine... Mi-a schimbat placutele la incuviintarea mea (nu ma pricepeam dar am zis ca nu strica..ele fiind cam aproape jumate tocite fata de cele noi) daca erau doar jumatate tocite te mai tineau mult si bine, eu am 25kkm si sunt impecabile, in conditiile in care conduc foarte sportiv in oras @CT_ZDB ti-ai lasa masina pe mana unor mecanici total necunoscuti, fara macar sa ai posibilitatea sa o vezi din "acvariu'"??!...nu cred...doar asa isi mai fac si ei plinul de piese si consumabile pentru prieteni (uleiuri, filtre etc) Link to comment
gion Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 pai el se uita in alta hala.. altfel nu avea cum Ala care mi-a luat masina in atelier stia ca vreau sa-mi vad masina si m-a vazut cum ma tot uitam pe geamurile alea , poate poate aparea si matizache al meu. Daca era un tip ok imi spunea ca masina mea e in alta hala. Oricum mie mi s-au parut o gramada de smecherasi . In matiz intra 2.7 l ulei , si putea sa-mi dea restul ca sa pot completa daca e cazul. Filtrul ala de aer poate sa-l sufle si sa mi-l puna la loc. Daca tot e vorba de transparenta , puteau sa faca geamurile la nivel , sa pot privi. Oricum mi se pare destul de stupid sa stau cu capul lipit de geam , dar ce sa-i faci , nu am incredere in mecanicii din Romania . Chiar daca sint exagerat , eu nu voi mai trece pe la ei la urmatoarele revizii. Citisem pe forum ca cei care au mai facut revizii sau in fine au fost cu masina la service au stat linga mecanici. PS : In hala erau totusi clienti linga mecanici.Deci se incalcase oricum acea regula . Link to comment
Dj_Dark Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Ei vedeti de ce tot bat eu campii prin diverse topicuri cu service-uri? pana acum nu am intalnit nici un service care sa fie pe placul meu credeti-ma pe cuvant. Intre timp, mai stricand, mai reparand, incep sa invat meserie singur, spre disperarea "mecanicilor" citez :" nu va mai bagati nasul si pe urma veniti la noi sa le facem" de unde asta? pai la urma urmei e masina mea, o fac praf daca vreau apoi ma duc in service fiindca de-asta e service nu? mecanicul o repara, eventual injura in barba " uite ce varza e asta cum a pus astea aici etc" dupa care ma taxeaza si gata, la fel fac si eu (service calculatoare). Nimeni nu se naste invatat, tot stricand se invata, acum depinde de cate maini stangi ai totusi Ps. In speranta ca nu am aberat prea mult fftopic: va rog sa ma scuzati dar m-am mai racorit si eu un pic. Bafta la condus si la cat mai putine drumuri prin service Link to comment
svr Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 (edited) Am fost vineri in service Radacini din B-dul Ferdinand pentru ca imi consuma enorm de mult (13l/100km afara). Am sunat joi si m-au programt vineri dimineata la 8:30 pentru un test pe calculator. M-au repartizat la un mecanic care avea in lucru un Matiz. M-am invartit vreo jumatate de ora pe langa el si l-am tot rugat sa se apuce si de masina mea desi eu aveam programare. In fine pe la 9 s-a apucat de treaba. A pus testerul, a citit parametri si mi-a spus sec. Sonda de oxigen nu functioneaza. S-a stricat din cauza instalatiei de gaz pe care o aveti instalata pe masina. Cica "creierul " de la instalatia de gaz genereaza o tensiune de 1.2v si mi-a "ars" sonda. Prostii! Cu o zi inainte, deci joi, am fost la cei care mi-au montat instalatia de gaz (LOGAS) sa-i fac revizia de 5000km si totul a fost OK. Le-am zis: bine, daca e defecta inlocuiti-o. Si mi-a zis v-o inlocuim dar nu va dam garantie!!!! Daca se strica din nou, noi nu v-o inlocuim pentru ca aveti o instalatie de gaz care nu e montata la noi. Le-am spus ca instalatia e omologata RAR si e trecuta in CI fiind montata de o firma autorizata. Am cerut sa vorbesc cu seful de service care mi-a spus acelasi lucru. Nu aveam nici timp si nici chef sa ma cert cu ei, asa ca am plecat la magazinul de langa gara, unde sunasem deja sa intreb cat costa, pentru ca sa imi cumpar sonda. M-am dus am cumparat-o si m-am dus in service-ul de pe Plevnei s-o montez acolo. Vanzatoarea de la magazin mi-a spus ca pot beneficia de garantie daca o montez intr-un service autorizat, nu conteaza care. In Plevnei mi-au spus ca dureaza cateva ore sa schimbe sonda si ca trebuie sa ma programez. Si m-au programat pentru saptamana asta joi. N-am mai avut rabdare si am pus mana pe chei si am schimbat-o singur. A durat cateva minute si nu iti trebuie decat o inelara. Am facut plinul si am iesit pe autostrada Bucresti-Pitesti. Consumul a scazut la normal adica 6l/100km afara la mers cu 100km/h. Si inca un amanunt: in service, fara montaj, sonda costa 215 lei iar de la magazin am luat-o cu 185, desi i-am intrebat daca au aceleasi preturi si au zis ca da. Iar pentru verificarea pe calculator le-am cerut un listing cu toti parametrii testati si mi-au spus ca nu se poate lista la imprimanta. In concluzie sunt tare nemultumit de cum am fost tratat si nu cred ca o sa mai calc pe acolo. Edited March 28, 2006 by svr Link to comment
tolin Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Sonda de oxigen nu functioneaza. S-a stricat din cauza instalatiei de gaz pe care o aveti instalata pe masina. Cica "creierul " de la instalatia de gaz genereaza o tensiune de 1.2v si mi-a "ars" sonda. Daca tensiunea pe ea este de 1,2V, atunci sonda-i intrerupta. Nu poti s-o "arzi" la 1,2V nici sa vrei. Asta-i tensiunea ei de polarizare, atat cu ECM, cat si cu simulatorul instalatiei de gaz. O intrebare: sonda era rece cand a fost scanata sau era bine incinsa ? Ca daca temperatura ei nu era peste 300'C, atunci ea nu genera alta tensiune. Acel nivel de 1,2V este un indicator pentru "electronica" ca sonda nu este in stare de a da un semnal interpretabil. Asta pentru lamurire, ca altfel, sonda era moarta in stare de deces, dar din alte cauze. Link to comment
ticolino Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 (edited) Eu unul nu ma duc la service decat pentru chestii pe care nu le pot face eu. Schimbarea placutelor de frana e un lucru banal, se face in max 10min/roata. Si oricum un set trebuie sa tina cel putin 40.000km La fel, schimbarea filtrului de aer, se face in 30 de secunde. filtrul de benzina - se schimba f. usor daca gasesti o rampa. iar filtrul de ulei - il schimbi o data cu uleiul, la o vulcanizare. costa 10lei cu totul. Bineinteles, daca esti in garantie, si se schimba niste chestii in mod obligatoriu, e altceva. Dar daca iti zice cineva sa mai schimbi ceva extra, zici nu, tii minte si verifici/schimbi tu. si uite asa se economiseste si timp, si bani. totul e sa vrei. eu unul nu numai ca vreau, dar si imi place Edited March 29, 2006 by ticolino Link to comment
svr Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Daca tensiunea pe ea este de 1,2V, atunci sonda-i intrerupta. Nu poti s-o "arzi" la 1,2V nici sa vrei. Asta-i tensiunea ei de polarizare, atat cu ECM, cat si cu simulatorul instalatiei de gaz. Asta spuneam si eu ca mecanicul ala ori e prost ori e prost din doua una. O intrebare: sonda era rece cand a fost scanata sau era bine incinsa ? Ca daca temperatura ei nu era peste 300'C, atunci ea nu genera alta tensiune. Acel nivel de 1,2V este un indicator pentru "electronica" ca sonda nu este in stare de a da un semnal interpretabil.Asta pentru lamurire, ca altfel, sonda era moarta in stare de deces, dar din alte cauze. Dupa ce am traversat Bucurestiul, dimineata la ora 8, intr-o ora eu zic ca era destul incinsa. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now