Jump to content

Problema închidere centralizată


Recommended Posts

Salutare. Am un aveo 1,4 din 2010. De vreo 2 săptămâni îmi scoate peri albi închiderea. Daca acționez butonul de pe cheie doar deschide indiferent de cate ori îl apasă. Se încuie fiecare ușă doar manual prin acționarea interioara, din buton doar descuie indiferent daca mașină este încuiată sau nu. Am incercat și cu cheia în butuc și îmi încuie doar ușă șoferului. Menționez că am incercat sa schimb și bateria din cheie dar fara rezultat. Am scos vorba bateriei,dar nimic.

Vreo idee?

Link to comment
  • 2 months later...

La modelele mai vechi cu care am avut de-a face, problema asta era data de actuatorul din usa soferului. La momentul respectiv, doar acolo era un actuator master (conectat mecanic la broasca si , implicit, cheie). Eu presupun ca actuatorul master nu preia si nu da comanda in mod corect (catre celelalte actuatoare). Nu are legatura cu bateria telecomenzii si nici cu modulul de inchidere centralizata.

Reclamatii si sesizari va rog sa le adresati la Registratura :). Posibil ca tot ce am scris mai sus sa fie depasit dpdv al solutie tehnice.

Din amintiri: actuatorul master (parca) are 4 fire, actuatoarele slave (parca) au 2 fire ...

Edited by Salex
  • Like 1
Link to comment

Identifica actuatorul master, ala comanda totul. Cum ziceam, incepe cu usa soferului, este cel mai bun punct de plecare.

LE: Patit faza de toata coma, la Leganza. Usa soferului deschisa, o pala de vant s-a infipt in usa, am vazut-o cum se inchide ... si inevitabilul s-a produs ! De la soc, actuatorul a dat comanda de inchidere ... cu tot ce aveam (portofel, telefon, chei masina, chei casa ....) pe bancheta din spate ! Nu pot sa uit curajul unui sofer de Taxi, m-a dus acasa si inapoi, neavand absolut NIMIC la mine !

Edited by Salex
  • Like 1
Link to comment

Fata de ce am scris mai sus, m-am documentat putin astazi si as aduce urmatoarele mentiuni:

- cautati pe Google "Kit inchidere centralizata", ca sa nu se considere ca fac reclama aiurea. Veti vedea unitatea de comanda + cele 4 actuatoare. Am gasit kit-uri cu 2 module master (cate unul pentru fiecare usa-fata) sau cu un singur modul master (doar pentru usa soferului)

- memoria mi-a jucat feste sau au aparut modificari pe partea de HW. Am vazut ca modulul master are 5 fire, nu 4 cum am scris mai sus. Modulele Slave au ramas cu 2 fire, comanda vine din "centralina" atat pentru armare cat si pentru dezarmare. 

 

Link to comment

Actuatroarele is bipolare (cel putin de regula). La conectorul actuatorului principal montat de regula in usa stinga fata (la turisme cu volan pe stinga, fireste 😉) cu o lampa de control verifici, te asiguri ca primeste ori ba tensiune (cu masa direct din baterie) prin actionare butonului de comanda odata pe inchis, odata pe deschis si memorezi pe care conductor ai avut tensiune in ce pozitie a comutatorului. Important de memorat cu strictete ca acum vine viceversa : de data asta vii cu plusul din baterie prin intermediul lampii de control iar comutatorul trebuie actionat in sesn opus, adica, daca la primul test spre ex. pe pe primul conductor masurat cu comutatorul daschirede ai avut plus (+) de data asta cu comutatorul pe inchidere trebuie sa dea cu  minus (-) pe conductorul respectiv sesizat de martorul lampii de control. Simplu!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...